Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 57 ... 481 482
Yeez

Bennett zal abu dhabi dan wel rijden gok ik? @kelderfan

kelderfan

'@jessevdalen
Lijkt mij wel, maar wie krijgt hij mee naast Lindeman, Martens, Van Hoecke/Wagner en Van Poppel.
Wat gaat Roglic doen na Valencia toch nog een keer de Ronde van de Algarve of gaat hij met Bennett Abu Dhabi rijden?
Kuss en Powless zijn goed bezig op Strava en ja wanneer mag Tolhoek aan de slag. Die Tolhoek zal zich toch willen laten zien.
'T is of wordt een puzzel voor Merijn Zeeman en Grisha Niermann.;)

Tinkerbell

Ben het eens met wieler4live, vind een voorlopig programma op de site van de ploeg kunnen zien echt een enorme toevoeging als fan zijnde. Ik maak graag zo nu en dan een reisje rondom een koers dus zeker in het geval van een kleinere race zou het fijn zijn om te weten welke ploegen je er kan verwachten. Geldt overigens niet alleen voor Lotto Jumbo zijn helaas wel meer ploegen die geen kalender op hun site hebben maar wanneer een ploeg dat wel heeft vind ik dat een pluspunt.

Rahim Vlasblom
admin

Wij hebben 9 februari een overleg met TLJ dan zullen we dit meenemen.

tdola

Top rahimns. Zou een toevoeging zijn als er wat meer over programma bekend is idd.

Trouwens de Lay out van verslag van de races met printje van de uitslag ziet er prima uit wat mij betreft!😄

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ rahimns:
zet je de promotie van achtpuntzes naar fanambassasor op punt 1 van de agenda?

bij voorbaat bedankt. ;)

nu maar hopen dat ik voldoende steekpenningen heb betaald. :p

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6
Waarom is dat nog niet gebeurd. Mijn zege heb je.:)

horsm

'@rahimns, mocht je nog een ander punt voor het overleg nodug hebben: ik mis de tijd dat er een opleidingsploeg was. Als ‘betrokken’ fan vond ik niets zo mooi als het volgen va jong talent via de continentalen naar het proteam en verder. Ik zie dat graag ooit (in andere vorm) terugkeren...

Yeez

'@horsm daar moet budget voor zijn.

klassementsrenner

'@horsm naast het budget wat al gezegd wordt hierboven, moet je je afvragen of het loont. Je krijgt tuurlijk (hopelijk) sterk jong talent, maar dan zie je dat andere ploegen dat voor jou neus weggraaien. Dan knap je het vuile werk voor hun op en heb je zelf niks!

horsm

Ja, ik snap die afwegingen wel. Ik bedoel alleen dat ik als volger veel plezier zou beleven als er een relatie met een opleidingsploeg zou zijn, en als daar dan ook af en toe iets over op de website zou staan. Dat wakkert het ‘clubgevoel’ dat de ploeg zoekt aan.

Netraam

Meer info over team LottoNL - De Jonge Renner, en regelmatig een diepte-interview met een van de eigen renners (profteam of opleidingsploeg) lijkt me interessant. Voorkomt ook een beetje het Menchov/Rasmussen scenario waar een renner wel resultaten rijd maar niet bekend is. (Hoewel deze renners natuurlijk ook een ander luchtje hebben...)

Sebas

Inderdaad! De wens voor wat meer exposure van de buitenlandse coureurs komt wel baker terug. Nog nooit een leuk/uitgebreid interview gezien met Battaglin of Bennett.

Laatste man

Grondahl Jansen of Martens lijkt me ook wel leuk. De eerste kennen we nauwelijks, heeft potentie en ben benieuwd naar zijn rol. De tweede rijdt er al heel lang, maar horen we niet zo vaak. Toch invloed in de ploeg en meer en meer wegkapitein geworden.

Wellicht wat beeldmateriaal van trainingskampen o.i.d.

kelderfan

'@horsm
Volgens mij heeft Plugge zelf al eens aangegeven, dat hij ging onderzoeken of een opleidingsploeg {zoals bij Sunweb} mogelijk zou zijn.
Misschien nu TLJ wat ruimer in hun jasje zit {Lobato weg en Vifit erbij} en derhalve alsnog gaan kijken of dat nu wel een optie is of wordt.
Je ziet bij de belangstelling voor Tobias Foss en het aantrekken van Eenkhoorn {zie ook Sky}, dat die jonge garde steeds eerder {wat leeftijd betreft} worden vastgelegd.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
what about die Najar? ;)

kelderfan

'@8.6
Ja daar zat ik ook al aan te denken en hij heeft nog geen team. Dus jouw 1e. taak bij TLJ zal 't scouten worden, denk ik zomaar.;)
Die Gonzalo Najar lijkt mij niet te duur, omdat er geluiden zijn van klein budget.....
Dan moet hij wel nr. 31 krijgen.

Laatst gewijzigd
Tinkerbell

Ik zou het ook leuk vinden als de persoonlijke Lottoballetjes rugnummers op de rennerspagina op de site zijn terug te vinden, nog leuker zou zijn als er dan ook bij staat waarom dit nummer gekozen is. Geeft een persoonlijke twist aan de atleet en dat is voor fans interessant (denk ik)

Adrianus en Patrick

Rasmussen lijkt me absoluut geen geval van onbekende renner?
Wie kent hem niet zou je bijna zeggen. Of het de naamsbekendheid van de toenmalige Rabo ploeg/bank ten goede komt valt te betwisten maar bekend is hij zonder meer.

Netraam

Rasmussen was wel bekend, maar net als Menchov niet iemand waar je iets van wist. Dat het een rare gewichtsfreak was, maar verder?
Freire was ook zo'n voorbeeld: een rare dromer die soms heel goed is, maar wat motiveerde hem? Wat vond hij leuk naast het fietsen?

kelderfan

Voor de volgers.
Quote:TLJ;"Om het trainingskamp hier af te toppen vandaag 2 trainingen op 1 dag. In totaal 225km."
Er is hard aangetrokken bij 't trainingscamp vandaag. Een lange rit op de racefiets en een lange rit op de tijdritfiets.

Yeez

En Kruijswijk was erg impressive in die rit op de normale racefiets. Veel snelle tijden bergop. Leek zich te testen vandaag.

kelderfan

Volta met Rogla, Kuss, Powless, Van Poppel, Bouwman, Van Emden en Van Hoecke bevestigd door TLJ.
Er zijn nu genoeg jongens om te volgen.;)

veld

Een eigen opleidingsploeg lijkt me voor TLJ niet zinvol, tenzij je het, zoals van 1995 tot 2015 de Rabobank, het doet om het wielrennen an sich te promoten en je geld genoeg hebt. In het geval van TLJ lijkt het mij wijzer om de paar miljoen die ermee gemoeid zouden zijn te besteden aan talenten uit andere(opleidings)ploegen, zoals Kuss ,Powless,Roglic en wat mij betreft nu nog voor dit seizoen die Tobias Foss. Dat in dit forum gemelde babyvet had een kleine 20 jaar geleden een andere Noor, t.w. EBH, ook en hij heeft dat nog steeds een beetje, maar gebleken is dat zoiets geen belemmering hoeft te zijn voor prima presteren.

kelderfan

'@rahimns
Het is echt een goed idee, dat TLJ door middel van een video hun deelnemende renners vooraf aan 't woord laat. chapeau#
Nu de resultaten nog. Danny van Poppel kan hier toch meedoen voor een ereplaats.
@veld
Eens maar Plugge zelf heeft toch aangegeven, dat hij erover wil nadenken. Ik zag ook dat Mathieu Heijboer "Head coach Team LottoNL-Jumbo" bezig is met de jonge renner {dat is toch de club van Daan Olivier} om de tijdritfietshouding te verbeteren en nog wel op de tijdritfiets van Daan.
Die Mathieu Heijboer heeft 't maar druk.

1 2 ... 57 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.