Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 58 ... 481 482
jvh93

lijkt me ook een mooi team voor de ploegentijdrit in Valencia. Benieuwd of Roglic mee kan doen voor het klassement en van Poppel in de sprints

S. Morgenstern

Interview met Van Poppel.

Ik verwacht een sterke seizoensstart; een blessurevrije winter in combinatie met een nieuwe omgeving hebben in de eerste maanden niet zelden een positief effect op de resultaten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Bedankt voor de link. Hij is alleen niet zeker van een aantal opties, terwijl hij aangeeft, dat zijn programma is gemaakt en bekend is voor hem.
Dat de Vuelta nog een vraagteken is, begrijp ik ook wel. Maar dat hij nog niet zeker is van Dwars door Vlaanderen lijkt mij in tegenstelling met dat zijn programma is gemaakt en bekend. Hoe zie jij dat?
Verder ben ik benieuwd hoever hij is. Dat zal snel duidelijk worden.

WieVis

Zou Groenewegen ook niet Dwars door Vlaanderen en Gent-Wevelgem rijden?

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik denk dat toen het hem gevraagd was hij niet precies voor ogen had welke 2 klassiekers hij zou rijden... Ik kan me voorstellen dat je uit je hoofd niet alle wedstrijden weet die je rijdt. Dus het is al zeker maar hij twijfelde even over welke het ook al weer waren.

S. Morgenstern

Well, I'll focus less on the Belgian classics. I will ride two; Gent-Wevelgem and Dwars door Vlaanderen I think, but that's it. I won't do the opening weekend or the Tour of Flanders.

Volgens mij bestaat er ook over dat deel van zijn programma weinig onduidelijkheid. Het is duidelijk niet zijn focus dit seizoen. Het wordt pieken richting Sanremo, met daarna nog die twee koersen voor hij op hoogtestage gaat voor de Giro.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Het was ook geen kritiek hoor, want uit eerdere geluiden had ik al begrepen, dat hij 1 of 2 Vlaamse klassiekers zou gaan rijden.
Wat anders betreft 't trainings camp.
Tankink wil naar huis en hij niet alleen. Het trainings camp loopt op z'n eind, maar het is misschien wel leuk om iets te horen via de TLJ-site.

kelderfan

'@vlek
Precies I think! Daarom dacht ik he? Maar @rahimns gaf uitleg.

robklerx

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=hQ4PpljCl3s

Voor de liefhebbers, de voorbeschouwing op Volta a la Comunitat Valenciana van Roglic en van Poppel.

defietser

Is de Ronde van Valencia nog ergens te zien?

achtpuntzes

'@ defietser:

In ieder geval altijd ter plaatse. :p

Roelien

'@defietser vanaf 15 uur op Eurosport

jvh93

Eindelijk kunnen we weer kijken, heel benieuwd naar de TLJ mannen. Zou van Poppel al direct voor een glimlach op het gezicht kunnen zorgen?

Romāns Vainšteins

Hij schijnt iig zo'n fopneus aangeschaft te hebben die piept als je in zijn tepel knijpt.

Netraam

Volgens mij heeft er iemand teveel Stilnoct in zijn Royal Dragon gedaan want hij begint wartaal uit te slaan ;)
Of prefereer je Ozone?

EDIT: SHIT, verkeerde staat! Mijn 1000-voudige excuses

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dubai Tour TLJ zal er waarschijnlijk zo uitzien: GROENEWEGEN, Dylan {111}; GROENDAHL JANSEN, Amund {112}; LEEZER, Tom {113}; LINDEMAN, Bert-Jan {114}; MARTENS, Paul {115}; ROOSEN, Timo {116}; TANKINK, Bram ©{117}. bron: PCS
Dus die brave Leezer is de klos {mag hij aan Gesink vragen, hoe je dat moet doen}.;)

Rahim Vlasblom
admin

Er zit waarschijnlijk wel een verschil in de route die Leezer maakt (zal nu niet door naar Europa reizen maar direct naar het midden-oosten) dan dat Gesink vorig jaar deed met na Australië eerst weer terug naar Europa en dan weer naar het M-O.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wanneer gaat of ging 't TDU team naar huis?

Poeksel

Ik dacht dat TLJ (en van Poppel) te vroeg aan kop zat. Maar er kwam gewoon niemand langs!

Goeie aankoop :)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Danny z'n 1e. proficiat
Hij werd ook prima gebracht.

Laatst gewijzigd
Roelien

'@kelderfan de meesten zijn gelijk naar huis gegaan. Alleen Leezer en Gesink zijn daar nog...

Rahim Vlasblom
admin

Het programma van Roglic tot en met de TDF

Valencia, Strade Bianchi, Tirreno-Adriatico, Baskenland, Romandie, Tour of Slovenia en Tour de France.

Interview: http://www.cyclingpub.com/article/3488/Interview+-+Primoz+Roglic%3A+I+just+want+to+be+as+good+as+possible

Rahim Vlasblom
admin

Mooi overwinning verder van Danny, dit is sneller als ik gehoopt had. Wat een power heeft die jongen. Het zal zeker motiverend werken om nu al een overwinning binnen te hebben. Benieuwd wat ze nog meer kunnen deze week.

kelderfan

'@Roelien
Bedankt voor je reactie. Dus Leezer gaat rechtstreeks naar Dubai.
@Rahimns
Het wordt steeds leuker nu ook de Tour of Slovenia in het programma. Dat lijkt mij een goede zaak.

kelderfan

'@Rahimns
Gefeliciteerd met jullie 1e. zege en dat nog wel door "nieuweling" Danny van Poppel.
Op de laatste dag heeft Danny weer een kans voor de zege en natuurlijk kijken hoe die TTT trein 't gaat doen.
Want dat zal belangrijk worden wat betreft een goede klassering van Roglic.

1 2 ... 58 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.