Ik verwacht een sterke seizoensstart; een blessurevrije winter in combinatie met een nieuwe omgeving hebben in de eerste maanden niet zelden een positief effect op de resultaten.
'@vlek
Bedankt voor de link. Hij is alleen niet zeker van een aantal opties, terwijl hij aangeeft, dat zijn programma is gemaakt en bekend is voor hem.
Dat de Vuelta nog een vraagteken is, begrijp ik ook wel. Maar dat hij nog niet zeker is van Dwars door Vlaanderen lijkt mij in tegenstelling met dat zijn programma is gemaakt en bekend. Hoe zie jij dat?
Verder ben ik benieuwd hoever hij is. Dat zal snel duidelijk worden.
'@kelderfan ik denk dat toen het hem gevraagd was hij niet precies voor ogen had welke 2 klassiekers hij zou rijden... Ik kan me voorstellen dat je uit je hoofd niet alle wedstrijden weet die je rijdt. Dus het is al zeker maar hij twijfelde even over welke het ook al weer waren.
Volgens mij bestaat er ook over dat deel van zijn programma weinig onduidelijkheid. Het is duidelijk niet zijn focus dit seizoen. Het wordt pieken richting Sanremo, met daarna nog die twee koersen voor hij op hoogtestage gaat voor de Giro.
'@rahimns
Het was ook geen kritiek hoor, want uit eerdere geluiden had ik al begrepen, dat hij 1 of 2 Vlaamse klassiekers zou gaan rijden.
Wat anders betreft 't trainings camp.
Tankink wil naar huis en hij niet alleen. Het trainings camp loopt op z'n eind, maar het is misschien wel leuk om iets te horen via de TLJ-site.
Dubai Tour TLJ zal er waarschijnlijk zo uitzien: GROENEWEGEN, Dylan {111}; GROENDAHL JANSEN, Amund {112}; LEEZER, Tom {113}; LINDEMAN, Bert-Jan {114}; MARTENS, Paul {115}; ROOSEN, Timo {116}; TANKINK, Bram ©{117}. bron: PCS
Dus die brave Leezer is de klos {mag hij aan Gesink vragen, hoe je dat moet doen}.;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.