Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 66 ... 481 482
S. Morgenstern

Roosen deed dat best aardig voor een diesel...

Poeksel

Als ik het goed is begrepen is heeft TLJ voor dit seizoen erg ingezet op de beide sprinters (met allebei hun eigen sprinttrein). Voorlopig lijkt dat een erg goede beslissing!

Yeez

Wat is die Roosen een beest zeg. Beloofd ook wat voor de klassiekers.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat was inderdaad echt beestachtig goed zoals hij Dylan in die positie bracht... die man is echt zo aan het groeien sinds hij bij de ploeg is gekomen... wat een klasbak.

https://www.youtube.com/watch?v=c9mSPiEtjCI

Laatst gewijzigd
Raafje

Wat een sterke lead-out van Roosen zeg. Heb net de laatste 2 km teruggekeken en het is toch knap van LottoNL. Met nog 1,6 km te gaan waren ze nog maar met z'n drietjes terwijl Quickstep en Katusha allebij met een stuk of 5 man reden, echt knap!

S. Morgenstern

Katusha zat in de laatste kilometers ook 'maar' met drie man, dat lijken er misschien meer door alle andere rode shirtjes er omheen. Quickstep had wel een mannetje meer en was de laatste tien kilometer sowieso indrukwekkend bezig.

kelderfan

'@rahimns
Dat is nr. 2 close call; maar dat is weer een sprint op de Parijs-tour. Vroeg aangaan is toch 't recept.
#Gefeliciteerd met een Groenewegen op afspraak.# Dat mag hij vaker doen.;)
Maar was dat echt Timo Roosen, die er nog een versnelling uitgooide. Dan is hij echt geweldig gegroeid. Dat was een tien!

Laatste man

Timo voor de Hatta Dam 😎

kelderfan

Nog een leuk weetje.
Het is Neilson Powless, die een goed woordje heeft gedaan bij Merckx voor Sean Bennett , nadat bekend is geworden, dat Adrien Costa toch langer de tijd nodig heeft om weer terug te keren in 't profpeloton.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo dus:

https://twitter.com/bramtankink/status/960862047268429826

klassementsrenner

Goed begin voor TLJ beide sprinters winnen!
Roosen is goud waard! Wel niet de mooiste sprint (Viviani en hekken). Maar toch goed begin.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@klassementsrenner het is Viviani die aan de verkeerde kant zat, dat kan je Dylan niet verwijten. Die blijft gewoon zijn lijn rijden, hindert niemand en hoeft de deur daar niet open te zetten. Gewoon een prima sprint uit het boekje. Hij protesteert ook niet.

Raafje

Ik denk trouwens dat Groenewegen minstens net zo snel is als Degenkolb en Bouhanni.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Raafje ik denk zelfs dat op dit moment er gewoon 10 sprinters zijn die altijd wel van elkaar kunnen winnen. Misschien dat Kittel er nog iets bovenuit steekt, maar dat zullen we misschien de komende dagen nog zien. Maar als al die sprinters in topvorm zijn dan zijn het vooral de details die gaan beslissen wie er wint.

kelderfan

Quote:"Zo beantwoord je dat dus."
Die kunnen echt niet meer om Dylan Groenewegen heen; want die heeft zijn naam nu toch wel bevestigd.
Dat vraagt om bevestiging, lijkt mij.

Poeksel

Misschien won Groenewegen wel omdat hij geen energie kwijt was aan de persconferentie ;)

klassementsrenner

'@rahimns zo had ik het niet bekeken, maar als ik de herhaling zie heb je gelijk. Viviani had de verkeerde richting gekozen (gelukkig ;) )
Ik denk als je naar de sprinters van nu kijkt dat Kittel duidelijk de sterkste is (was). Verder vind ik dat Gaviria er ook boven uit steekt.(beide trouwens eerst maar kijken hoe het dit jaar gaat) Verder zijn ze volgens mij aan elkaar gewaagd.

Sunrider

Prima sprint gezien van TLJ, Groenewegen kwam er net op tijd uit om Cort Nielsen af te houden. Viviani sprint altijd zo "slim" maar zat nu aan de verkeerde kant, Groenewegen reed een perfecte lijn.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Klassementsrenner
Gaviria steekt er boven uit? Waar baseer je dat op?

Wielerfan1987

Ik zie sprinters als Cavendish, Greipel, Kristoff, Kittel, Bouhanni etc als gevestigde orde.
Waar je dan als voetnoot bij kunt plaatsen dat Cav al een beetje op zijn retour lijkt en Greipel gezien zijn leeftijd ook die kant op lijktte gaan.

Daar achter heb je een behoorlijke groep met goede nog redelijk jonge topsprinters met als meest in het oog springende namen Groenewegen, Ewan, Gaviria, Nielsen een alleskunner als Sagan, en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een aantal te noemen in beide bovenstaande categorieën.

En daar weer achter heb je toch een aanzienlijke groep met subtop spurters die zeer behoorlijk mee kunnen doen en zelfs kunnen winnen.

Laatst gewijzigd
Proodbol

Denk dat Gaviria de te kloppen man zal worden in de sprints

klassementsrenner

'@WCEendT, De manier waarop hij het het afgelopen jaar deed misschien, (maar dat is mijn mening.) Eerst maar zien hoe hij het dit jaar doet.

Ik ben benieuwd hoe goed van poppel het gaat doen als tegen een viviani, kittel ect. moet sprinten....

stijnlah

"We zijn druk bezig met het opzetten van een jeugdplan, hopelijk kunnen we het uitrollen op 1 januari 2019" @RichardPlugge is achter de schermen druk bezig met het opzetten van een opleidingsploeg voor @LottoJumbo_road
Tweet van Daan van den Berg

kelderfan

'@stijnla
Dat is goed nieuws en ik hoop, dat 't gaat lukken. Met een eigen opleidingsploeg kun je de talenten goed begeleiden tot 't moment van de overstap naar de WT-ploeg. Goede afspraken maken is dan wel een vereiste.

horsm

Dat zou leuk zijn, een opleidingsploeg!

1 2 ... 66 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.