'@rahimns
Dat is nr. 2 close call; maar dat is weer een sprint op de Parijs-tour. Vroeg aangaan is toch 't recept.
#Gefeliciteerd met een Groenewegen op afspraak.# Dat mag hij vaker doen.;)
Maar was dat echt Timo Roosen, die er nog een versnelling uitgooide. Dan is hij echt geweldig gegroeid. Dat was een tien!
'@Raafje ik denk zelfs dat op dit moment er gewoon 10 sprinters zijn die altijd wel van elkaar kunnen winnen. Misschien dat Kittel er nog iets bovenuit steekt, maar dat zullen we misschien de komende dagen nog zien. Maar als al die sprinters in topvorm zijn dan zijn het vooral de details die gaan beslissen wie er wint.
'@rahimns zo had ik het niet bekeken, maar als ik de herhaling zie heb je gelijk. Viviani had de verkeerde richting gekozen (gelukkig ;) )
Ik denk als je naar de sprinters van nu kijkt dat Kittel duidelijk de sterkste is (was). Verder vind ik dat Gaviria er ook boven uit steekt.(beide trouwens eerst maar kijken hoe het dit jaar gaat) Verder zijn ze volgens mij aan elkaar gewaagd.
Ik zie sprinters als Cavendish, Greipel, Kristoff, Kittel, Bouhanni etc als gevestigde orde.
Waar je dan als voetnoot bij kunt plaatsen dat Cav al een beetje op zijn retour lijkt en Greipel gezien zijn leeftijd ook die kant op lijktte gaan.
Daar achter heb je een behoorlijke groep met goede nog redelijk jonge topsprinters met als meest in het oog springende namen Groenewegen, Ewan, Gaviria, Nielsen een alleskunner als Sagan, en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een aantal te noemen in beide bovenstaande categorieën.
En daar weer achter heb je toch een aanzienlijke groep met subtop spurters die zeer behoorlijk mee kunnen doen en zelfs kunnen winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.