Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 68 ... 481 482
kelderfan

De Algarve-winst van Roglic wordt kennelijk niet verdedigd.
Gelukkig gaat er wel een sterke ploeg naar de Ruta, hoi; dat wordt smullen.
Met Kruijswijk, Battaglin, Bouwman, Clement, De Tier, Wynants en Eenkhoorn moet er toch iets leuks uitkomen en dan met Froome als tegenstrever.
Ik zie Kruijswijk al naast Froome rijden en dan gaat roepen snuf, snuf; ik denk, dat ik ook wel wat nodig heb om de dag door te komen.

Maar hoe gaat 't ploegenklassement voor Abu Dhabi eruit zien. Want wie gaan daar voor 't klassement rijden? Bennett vertoeft nog steeds in Nieuw Zeeland.

S. Morgenstern

Rupsje nooitgenoeg: 'Een selectie voor een van de volgende koersen? Leuk, maar hoe zit het dan met de koers daarna..'

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lars Boom is begonnen aan zijn trainingskamp op Tenerife richting de voorjaarsklassiekers samen met Rogliz en schaatser Douwe de Vries

https://www.instagram.com/p/Be58r6lhWT8/

Laatste man

Blijft prachtig fietsen daar! Dat Lars maar in topvorm mag raken.

xistnc

Ben benieuwd hoe Douwe de Vries het gaat doen in de voorjaarsklassiekers ;)

kelderfan

Douwe de Vries schijnt goed in de groep te liggen, maar als schaatser lukt 't niet altijd; dus een ideale man er bij te hebben.
Lars Boom is met Roglic op trainingscamp en is zich aan 't voorbereiden voor zijn 1e. wedstrijd met Roglic. Samen naar Abu Dhabi?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Boom heeft het over een paar weken trainingskamp, dan lijkt het me sterk dat die 2 in Abu Dhabi aan de start staan. Volgens mij heeft Boom ook al aangegeven dat de Omloop zijn eerste koers zal zijn, dus dan lijkt me die combinatie erg lastig ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
"Today my training camp started in Tenerife. A few weeks of altitude training before my first race together with @primozroglic."
Daar lees ik toch iets anders. Maar een hoogtestage voor de Omloop is dat gebruikelijk?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je kan het op 2 manieren lezen: als zijn eerste race samen met primoz of dat hij samen op hoogtestestage is met primoz... en ik denk dat hij de laatste bedoelt. En ja ze hebben ontdekt dat een hoogtestage ook prima kan werken voor andere type renners. Zo heeft Kittel vorig jaar veel gehad aan zijn hoogtestage voor de Tour en is volgens mij ook Groenewegen van plan er 1 voor de tour in te lassen. Dus ja blijkbaar werkt het ook voor klassieke renners, al kan ik me ook herinneren dat men er bij SKY minder goede ervaringen mee had een paar jaar terug.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Hoogtestage is gewoon het nieuwe puffen. Vanaf 2023 ga je tours hebben waar alle 'wereldtoppers' de voorgaande 2 maanden in berghutten rammend op de rollers doorbrengen om dan als een stelletje uitgemergelde grotwezens 3 weken in Frankrijk te gaan fietsen.

kelderfan

Wederom een fietsprobleem die Groenewegen de das omdoet. Oh, nee de fiets kan 't niet zijn; er zit meer op de fiets.
Slechte dag voor 't team, maar morgen gaat hij ervoor de Hatta Dam. Dan kan Bram Tankink met Jansen en Roosen hem goed afzetten.

S. Morgenstern

Tom Leezer heet die renner.

kelderfan

'@vlek
Tom Leezer, die 't treintje afzet bij de Hatta Dam. Maar ik lees, dat Groenewegen wil wachten om 't op de laatste dag te gaan maken. {herstellen eigenlijk}.

S. Morgenstern

Leezer is inderdaad steeds degene die de laatste drie in positie moet brengen. Morgen zijn dat dan de laatste twee, wanneer Groenewegen alvast naar zaterdag kijkt.

kelderfan

Ja, die Bram Tankink heb ik maar "steeds" in gedachte. Met het oprichten van een opleidingstraject zie ik hem steeds meer als kandidaat ploegleider.
Misschien wel een idee om die opleidingsploeg "Team Robert Gesink p/b LJ" met N. Verhoeven als baas.
Ik ben eigenlijk benieuwd of die opleidingsploeg louter uit Nederlandse jongeren gaat bestaan.

kelderfan

Groenewegen is echt kwaad, dat de problemen met zijn fiets er voor zorgde, dat hij zijn leiderstrui niet kon verdedigen. Volgens cyclingnews waren zijn woorden niet mis te verstaan.
Quote: "I had problems with my bike, the mechanicals fucked it up for me. I actually think it was a good decision by the judges but it fucked it up for me, he said, unable to hold back his swearing."
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk, dat dit soort onnodige fouten niet horen in een prof-ploeg. Dit is niet de eerste keer.

xistnc

'@kelderfan
Welk soort onnodige fouten?

xistnc

Hmmm, toen bleef het stil. Te moeilijke vraag, geen fantasietjes deze keer?

kelderfan

'@xistnc
Heb je 't gelezen dan; bron cyclingnews.
Quote: Dylan Groenewegen;"My second bike was fucked too, that's why I changed it. It was the bottom bracket. It was completely fucked!"
Ja, het is 't is heel stil opeens. Het valt echt op. Maar heb jij nog last van fantasietjes? Ik vind 't altijd weer leuk.;)

kelderfan

'@xistnc
Oh, ja Victor Campenaerts heeft net de line-up Tour de Algarve gemeld op TLJ-site. Ik moet zeggen een verdomd sterk gezelschap:
Victor met Jasper de Buyst , Jens Debusschere, Jens Keukeleire, Nikolas Maes, Lawrence Naesen en Jelle Wallays.
"Dat moet toch als muziek in je oren klinken."

S. Morgenstern

Dat wordt ook al helemaal niets in het ploegenklassement.

kelderfan

'@xistnc
Ik hoop dat je onderstaande wel begrijpt?
Quote: Nu-Sport;"Met nog twee ritten te gaan bezet Groenewegen nu de 42e positie in het algemeen klassement, met achttien seconden achterstand op de Italiaan. "Zwaar k*t dat de kans om de Ronde van Dubai te winnen nu weg is", baalt hij op Twitter. "In twee dagen heb ik drie keer hetzelfde probleem, dat mag niet gebeuren."

simplex

Toch wel jammer begrijp ik voor Groenewegen en diverse TLJ fans dat hij zijn naam niet in het rijtje eindwinnaars van deze ronde en dus van echt grote sprinters kan vestigen.
Grote sprinter is het al voor velen, maar aan overige zaken mag" jullie Dylan" ook nog wel wat aan schaven en dan wel geholpen door wat deskundige begeleiding op divers gebied.
"Fucking PR Twitter Praat" zit niemand op te wachten denk ik.
Wat de oorzaak is van het technisch ongenoegen is ook niet echt duidelijk.
Het kan toch niet aan de vooral door TLJ fans alom geprezen technisch hoogstaande Bianchi liggen?
Dus die technische mannen hebben weer zitten klooien? Zegt DG hier (?) en wat overige papagaaien.
Zou natuurlijk kunnen; diverse voormalige TLJ mecaniciens zijn de laatste jaren bij andere ploeg aan het werk. Of ze het daar technisch goed doen vermoed ik wel, maar de meegebrachte TLJ spirit schijnt daar weinig toe te voegen.

Laatst gewijzigd
horsm

'@simplex, wat praat jij moeilijk. Kan je ook wat minder mooi, maar wel wat duidelijker zeggen wat je punt is?

simplex

Sorry maar je hoeft niet altijd een punt te hebben of er uit te moeten halen.
Probeer het te lezen als wat beschouwend na vandaag en eerder.

1 2 ... 68 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.