Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 72 ... 481 482
kelderfan

'@Poeksel
Hij laat die ijsco-mannen en vrouwen ook op de fiets trainen. Sven Kramer was bijna ploeggenoot van Gesink & Co. geweest.
Maar Orie heeft ook een dikke pluim verdiend met de gouden en zilveren plakken van Kramer, Nuis, Roest & Carlijn Achtereekte.
De wielercollega's zullen echt wel een tikkie jaloers zijn op die schaatsploeg. Want goud winnen op de Olympische Spelen is toch wel iets anders.;)

S. Morgenstern

Die hadden het bericht dat het sponsoren van deze ploeg alleen om Kramer te doen was blijkbaar niet begrepen...

Adrianus en Patrick

ik ben eerlijk gezegd niet zo onder de indruk van alle gouden medailles, dit is niet goed voor de sport in het algemeen en veelzeggend voor het niveau van de concurrentie. Een gouden plak op de OS in het wielrennen sla ik toch wel hoger aan!

kelderfan

'@Koel
Dat komt nog. Vifit kom er maar in.;)

jvh93

Ik denk dat het wel een hele goede zaak is voor het team LottoNL-Jumbo in het algemeen. Het gehele jaar zichtbaar en ook nog eens zeer succesvol tijdens de winterspelen wat veel publiciteit oplevert. Zal de ploeg qua sponsoren/sponsorgeld niet verkeerd uitkomen denk ik

Roelien

'@tdola heb het even voor je nagevraagd, maar voor die koersupdate moet je je aanmelden via de website van de ploeg.

tdola

Gedaan, maar daar staat bij max 1x per maand. Afwachten maar.

kelderfan

Ik kreeg deze week al 2x koersupdate binnen via de email. Dus dat moet goedkomen; want over een paar dagen komt koersupdate met Abu Dhabi, Omloop en KBK.
==
Ik kan er niets aan veranderen, maar Kjeld Nuis genereert op dit moment de meeste en beste aandacht, die een geldgever kan wensen.
=>
@usainbolt: Yes I did! @TeamNLtweets @Ireenw @kjeldnuis congrats for your gold medals! You are speed legends on ice! I admire you for th…

Tinkerbell

Volgens de voorlopige deelnemerslijst inderdaad geen Roglic en geen Bennett in Abu Dhabi.

VAN EMDEN Jos
EENKHOORN Pascal
POWLESS Neilson
TOLHOEK Antwan
VAN HOECKE Gijs
VAN POPPEL Danny
WAGNER Robert Thomas

Powless dus voor eigen kansen in de bergrit?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wauw die Neilson Powless wordt nu al als kopman uitgespeeld. Hij krijgt helaas alleen Atwan Tolhoek mee. Hoe die er voor staat weet ik eigenlijk nog niet.

Yeez

Eenkhoorn kan ook redelijk bergop. Van emden, Powless en Eenkhoorn zouden ook in de tt kunnen scoren.

S. Morgenstern

Volgens mij heb je in zo'n hockeystick-rit als kopman meer aan Van Enden en Wagner, dan aan klimknechten.

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@vlek: precies.
3 sprintetappes, 1 tijdrit en een zo goed als vlakke etappe, maar wel met een finish bergop. Dan is een klimtrein nogal overbodig.
Zeker als de beoogde kopman van die trein aan z'n tweede wedstrijd begint bij de profs. Laat hem maar lekker zo lang mogelijk achter de treintjes van Movistart en Astana laten hangen.

kelderfan

Van Emden mag zijn krachten sparen voor in rit 4, lijkt mij. In de 1e, 2e. en 3e. rit mag Danny Van Poppel kijken hoever hij kan komen.
In rit 5 wordt 't pas spannend met de Jebel Hafeet.
Maar, ja eerst de Ruta met vandaag al Mijas › Granada; wat kan Kruijswijk op dit moment en dan nog een beetje de Algarve met alleen Sepp Kuss.

S. Morgenstern

Kuss in zijn eentje op kop? Geen andere ploegen die helpen?

Yeez

Battaglin heeft de snelheid wel, maar is gewoon weg geen sprinter. Alle ruimte om op te schuiven, maar schijnbaar niet het lef om het te doen en vanuit de slipstream mee...

S. Morgenstern

Hij heeft de snelheid om in de slipstream mee te schuiven voor een aardige plaats in de toptien. Ik denk echter niet dat hij ook de snelheid heeft om enig verschil te maken in een sprint. Ik heb daar nooit een indicatie van gezien in ieder geval en verwacht ook dat het de reden is waarom hij altijd vanuit de luwte zijn sprints aanpakt; dit is zijn manier om uitslagen te rijden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@vlek die veronderstelling had en heb ik ook altijd, maar als je ziet hoe hij er nog overheen komt op de streep... waarom niet een keer lef tonen en zelf aangaan? De ruimte om op te schuiven en in die positie te komen was er voor hem.

Fanny

'@jessevdalen
Ik ben dezelfde mening toegedaan mbt Battaglin.
Hij moet eens durven te sprinten. Er waren kansen om steeds in het gat te duiken.
Zoals hij het nu doet zal hij geen sprint (op het vlakke) winnen of in de top 3 eindigen.
Ook niet in de zwak bezette sprintkoersen/etappes.
Misschien doet hij het alleen voor de punten.
Dus vaak rondom top 10 in de wat kleine koersen.

S. Morgenstern

Ik vond dat eroverheen komen op de streep niet zo bijzonder.

kelderfan

Dylan Groenewegen heeft de 3e. zege voor TLJ binnengehaald. Chapeau# En dat eigenlijk zonder trein, want hij had maar 1 renner van TLJ voor hem.
Jammer dat Battaglin dan niet mee kan doen voor de zege, maar hij zat wel achter Moreno Hofland en die heeft ook betere dagen gekend.

xistnc

'@jessevdalen
Waar komt hij precies overheen, behalve de streep? Hij achterhaalt sprinters die uitbollen of die meer dan hijzelf in de wind hebben gesprint. Veel meer dan dat is het echt niet.

Yeez

'@xistnc ja het viel ook wel mee. Mijn punt is alleen dat hij kan proberen door initiatief te tonen eens een hogere uitslag te rijden, want de ruimte was er.

kelderfan

Ja, Lobato was een snellere man om uit spelen. Hij is weer in training volgens de TLJ-site.

mus van de maasstad

Seizoen is toch al prima begonnen voor TLJ? Daar maakt een eventuele 2e van van poppel toch niks voor uit?

Het is 14feb en ze staan al op 3 zeges.

1 2 ... 72 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.