Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 73 ... 481 482
jvh93

voorlopig lijkt het erop alsof ze Kuss vooral hardheid op laten doen op het vlakke door hem veel op kop te laten rijden (beetje hetzelfde traject als bouwman), lijkt erop dat hij voorlopig nog niet hoeft te rekenen op zijn Eigen kans

Adrianus en Patrick

'@ Kelderfan, Waar vindt ik dit op de TLJ site? en waarom berichten men daar nog over? Lobato lijkt mij toch een afgesloten boek?

gardeyn

'@lb117: waarschijnlijk staat Lobato nog in lijst van twitteraars die zichtbaar zijn in de 'teamtweets' of zo.
Alsof het prioriteit heeft om alle ex-renners daar zo snel mogelijk uit te mieteren.

Adrianus en Patrick

'@ Gardeyn. Ja dit heeft het zeker, waarom zou je anders met hem breken als je nog geassocieerd wil worden met deze renner.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@LB117
Zijn tweets komen nog steeds voorbij op de TLJ-site; hij is ontslagen met reden, maar of 't boek is gesloten, dat is de vraag?
Kijk maar eens op blz1.

Laatst gewijzigd
Roelien

Het is bekend dat de tweets van oud-renners nog op de site verschijnen bij de ploeg. Ze worden er nog uit gehaald, maar het lukt ze nog niet... Geduld dus!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan vertel.... over welk boek heb je het ?

kelderfan

'@rahimns
Zere been? Je hebt al enige tijd geleden gezegd, dat de tweets van de oud-renners eruit zouden worden gehaald.
Maar de tweets van Lobato komen nog steeds voorbij. Als je die tweets volgt gaat 't nog steeds over dat verhaal/boek.;)
Uit:
Victor Campenaerts (Lotto Soudal)
Jurgen van den Broeck (stopt)
Steven Lammertink (Vital Concept)
Twan Castelijns (?)
Alexey Vermeulen (?)
Martijn Keizer (?)

Laatst gewijzigd
gardeyn

Pfffff wat een gezeik en wat ridicuul om aan het enkele feit dat er nog, nee laat het niet waar zijn, tweets van een oud-renner zichtbaar zijn een heel verhaal op te hangen.

Waarschijnlijk kunnen ze het niet vinden in het cms en moet de websitebouwer er naar kijken en die zal er niet echt prio aan geven. Wat ook niet echt nodig is.

Laatst gewijzigd
Roelien

'@kelderfan zoals ik dus al zei: het lukt ze nog niet om het er uit te halen. Ze zijn ermee bezig! Je hoeft dus niet heel veel berichten daarover te plaatsen.

kelderfan

Pascal Eenkhoorn is nog steeds in de aanval in toch de koningsrit van de Ruta met nog ca. 30 km. to go.

Romāns Vainšteins

Mij lijkt het dat je wel degelijk accounts moet blokkeren van oud-renners en zo f*ck1ng moeilijk kan dat niet zijn toch ? Niks overdreven ergs maar het komt gewoon slordig en suf over wanneer je voorstaat om online adequaat je team te promoten.

kelderfan

Kruijkswijk is nog steeds goed omringd door zijn teammates met o.a. Floris De Tier.

Yeez

Kruijswijk al goed op niveau voor zijn doen zo vroeg. Ook Bouwman en de Tier goed zeg! Eenkhoorn liet zich ook goed zien.

kelderfan

Kruijswijk kon helaas niet meer mee in de laatste km. Jammer maar buiten de toptien; hij wordt 11e.
Die Eenkhoorn was zeker goed bezig. Ik had die Tolhoek ook wel willen zien in de Ruta met een weer uitstekende Wout Poels, die 't voor Sky weer doet.
Koen Bouwman komt als 17e. over de streep.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Uitstekend van Bouwman! Mooie uitslag voor hem op zo'n korte klim. Kruijswijk prima in zijn eerste koers.

Yeez

De Tier ook al aardig goed na zijn knieproblemen deze winter.

kelderfan

Clement heeft hem lange tijd goed van voren gehouden. Helaas was die laatste berg te stijl.
Ik heb al eens gezegd, dat Bouwman en De Tier ook de rol van ondersteunende renner voor Kruijswijk kunnen doen. Dat was na de Vuelta van vorig seizoen al zichtbaar.
Kruijswijk had wel zichtbaar moeite met deze klim. In de laatste km kon hij helaas niet meer aanhaken. Maar hij kan hier wel weer verder mee.

S. Morgenstern

Bouwman en De Tier in een ondersteunende rol voor een kopman?

Fanny

Sterk gereden door de TLJ ploeg in de Ruta del Sol.
Clement die de hele dag bij Kruijswijk zat kon echter meer op de laatste klim niet meer mee met Kruijswijk. Je zag hem langzaam afzakken.
Ook Kruijswijk kon trouwens net als Froome net niet mee met de eersten. Dat was jammer maar toch ook wel een beetje verwacht.
Maar waar die Bouwman nou ineens vandaan kwam op die laatste klim is mij een raadsel weet ik niet want hij zat constant achter in het peloton en bracht net voor de laatste klim nog bidons naar Kruijswijk, Clement en de Tier.
Die moet momenteel net als de Tier toch goede benen hebben.
Ben erg benieuwd wat de renners van TLJ (o.a. Kruijswijk, Clement en Bouwman) zondag in de afsluitende TT kunnen nadat ze eerst zaterdag nog een zware bergrit hebben gehad.
Misschien zit er een mooie plaats in bij de eerste 5 á 10 voor Kruijswijk en een mooie klassering in het AK voor de Tier en Bouwman.
Schijnbaar is de hele TLJ ploeg dit net gestarte jaar al heel goed in vorm.
Trouwens een mooie en sterke ritoverwinning door Wout Poels.

Laatst gewijzigd
tdola

Jammer geen Bennett/Roglic in abu dhabi, maar ook niet onverwacht. Hoop dat powless ons daar positief kan verrassen. Is toch wt dus belangrijke punten te halen.
Hopelijk van Poppel ook weer goed en van Emden wellicht voor de tijdrit!?

Poeksel

Artikel over de sprinttrein van TLJ: http://www.cyclingnews.com/news/no-lottery-lottonl-jumbos-sprint-train-has-been-carefully-constructed/

BramDeTank

'@Poeksel

Leuk stukje om te lezen, dank!

kelderfan

Lars Boom moet 't openingsweekend laten lopen en hoopt in Parijs-Nice te starten. Ik ben bang, dat 't nog wel even gaat duren en dat P-N te vroeg komt.
Dat wordt voor de Vlaamse klassiekers weer magertjes of Amund Jansen moet stappen gaan maken. Hij wil wel, maar of hij al zover is.
Het treintjesgebeuren is niet zo mooi, als door TLJ wordt voorgespiegeld.
Jos van Emden is nu ook al weggehaald bij 't Vlaamse werk om de trein Van Poppel op te tuigen.

tdb

Interview met Boom: https://www.youtube.com/watch?v=fDA5m5KYbIU&feature=youtu.be

Laatst gewijzigd
1 2 ... 73 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.