Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 93 ... 481 482
tdola

Gesink en ak is mogelijk, maar ook lastig zonder veel ondersteuning. Zolang hij het niet te goed doet (lees de leiderstrui pakken) hoeft dat geen probleem te zijn.

Iig na vandaag geen concurrentie meer voor ak van van Garderen, rui costa, zakarin. En ook op achterstand fuglsang, barguil, de la Cruz en oomen.

kelderfan

'@Roelien
Bedankt voor 't navragen, want ook ik was benieuwd naar de mogelijke terugkeer van Daan Olivier.
Ik hoop hem te zien in de Settimana Internazionale Coppi e Bartali, want Powless kan dat niet alleen bolwerken.
@tdola
Dat was precies mijn punt, wat betreft de samenstelling van de ploeg voor Parijs-Nice. Mocht Gesink het goed doen en door 't ontbreken van steun in de problemen komen, dan hebben de ploeleiders wat uit te leggen.
In de T/A mag ik hopen, dat er een renner in de ondersteuning van Roglic bijkomt.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik denk niet dat ze Powless daar alleen naar toesturen... over Gesink: die gaat nog steeds voor een etappezege en niet voor een klassement. (bron: Ard Bierens)

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@rahimns
Het lijkt me dat Gesink wel degelijk voor een algemeen klassement gaat als in de loop van de week blijkt dat hij goede benen heeft. Anders had Gesink vandaag op z'n gemak die slotklim opgereden aangezien hij op zo'n klimmetje toch nooit zou winnen. Gesink moet dit soort rondjes van een week vrij ingaan en dan na de eerste twee bergetappes kijken waar hij staat. Staat hij er dan nog goed voor en als hij zich goed voelt moet hij voor een algemeen klassement gaan en heeft hij al wat achterstand (op het podium) of voelt hij zich niet 100% dan kan hij beter voor een etappe gaan.

Romāns Vainšteins

Dan loopt Ard dus vet uit zijn nek te lullen.

S. Morgenstern

Gesink moet natuurlijk niets.

kelderfan

'@rahimns
Jammer want 't is een stuk leuker met hem voor 't AK.
Dat denk ik ook niet. Powless gaat zeker niet alleen naar Settimana Internazionale Coppi e Bartali;
alleen bij PCS staat alleen Powless en bij cyclingfever staan Powless, Kuss en Eenkhoorn vermeld.
Ik gok dat Powless met Eenkhoorn, Kuss, Olivier, Lindeman, Battaglin en ... daar naar toe gaan.
Misschien wil Jetse Bol wel 't laatste plekje invullen.:) grapje.

ghostwriter

'@Romāns Vainšteins
Of hij zegt het omdat ze geen extra druk op Gesink willen zetten en hem zo'n ronde vrij laten ingaan. Als ze zouden zeggen "Gesink kijkt in de loop van de week hoe de vorm is en als hij er dan nog goed voorstaat zal hij voor een algemeen klassement gaan" wordt dat in de media al snel vertaald naar "Gesink gaat voor algemeen klassement". Als hij dan geen goed algemeen klassement rijdt beginnen ze direct ook al weer te zeuren dat hij tegenvalt.

S. Morgenstern

Als hij in die bergritten totaal niet in de buurt komt van het rijden voor de overwinning, dan zal dat niet anders zijn. De doelstelling is misschien anders, maar daarmee is de druk om te presteren nog niet minder. Als hij iets moet, dan is het hier een goede ronde rijden, ongeacht de gekozen vorm.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Weet iemand hoe met Clement gesteld is. Zijn laatste rit heeft hij gereden in de Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol.
Ik mag toch aannemen, dat hij in de Volta Ciclista a Catalunya wordt opgesteld?

S. Morgenstern

Catalunya lijkt me logisch, mede gezien de aanwezigheid van Kruijswijk. Of hij zou in moeten vallen voor Tankink, dan zie je hem wat eerder weer koersen.

kelderfan

Ik zou 't niet verkeerd vinden om Tankink door een klimmer te vervangen in de T/A. Met die zware verkoudheid moet je toch oppassen.
Gesink zag er ook oud en nat uit na die regenrit in P/N.
Maar goed 't lijkt mij ook wel logisch, dat Clement met Kruijswijk naar Catalunya gaat. Clement is nog steeds de beste ondersteunende renner bergop.

Romāns Vainšteins

Wat kun jij onsamenhangend leuteren zeg.

Spruch

Kom je daar nu pas achter?

horsm

Hey @fanny, hierboven: tikje knullig zo’n betweterig verhaal over wat betweten is. Bovendien sla je de plank wat mij betreft mis over Vlek. Ik vind zijn bijdragen hier bijna altijd wel de moeite waard.

Yeez

Als ik zie (oomen, barguil, costa, zakarin en fuglsang) welke klassementsmannen hier tijd verliezen... is dit niet dé kans voor Gesink podium te rijden hier?

Rahim Vlasblom
admin

Er zijn er met oa Mollema, Yates, Martin, de gebroeders Izagirre, Poels, Henao, Soler, Alaphilippe en Sanchez nog genoeg over. Dus ik ga er niet van uit dat men opeens van gedachte gaat veranderen. Dit is ook wat hij wilt.

Yeez

'@rahimns hoe groot is de kans van slagen met vrijbuiten in rondes van één week? Vooral in p-n met geen echte klimmen, maar met meer heuvels telt elke seconde! Ik zie niet snel een groepje vluchters het halen eerlijk gezegd...

Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen dat zal moeten blijken... maar Robert doet op dit moment het liefst dit. Diep in mijn hart zie ik hem ook liever voor een klassement gaan. Maar hij wilt graag meer overwinningen en in zijn ogen is de snelste weg dat via etappezeges waarbij hij vanuit een vroege vlucht of late ontsnapping vanuit een groep der favorieten als hij op achterstand staat en hij niet gevaarlijk is voor de klassementsmannen en ze hem hopelijk laten rijden. Hij is van mening dat in dit soort wedstrijden er altijd 5 tot 10 renners zijn die sneller een berg oprijden dan hijzelf en dan is een top 10 klassering in een klassement het maximaal haalbare en ja dat heeft hij nu wel gezien voorlopig.

Laatst gewijzigd
Bulcke

Als hij de ruimte wil krijgen om voor de vroege of late vlucht te gaan moet hij wel eerst tijd verliezen op de klassementsmannen. Dat hij dat nu niet gedaan heeft spreet voor hem, maar werkt ook de gedachte dat hij toch voor het klassement gaat in de hand. Ik blijf er hierdoor toch ook een beetje op hopen. Maar we zullen het zien de komende dagen

S. Morgenstern

Jansen met zijn goede seizoenstart bezig zich de Tour de France selectie in te rijden?[/url]

Kijken of zijn ontwikkeling zich door zet en hij, net als Roosen enkele seizoenen geleden, sneller dan verwacht zijn debuut in de Tour de France kan maken. Leezer zou ik qua ervaring op dat niveau nog altijd de voorkeur geven, maar het opstellen van Jansen is op zichzelf wel interessanter. Mogelijk ook een gegeven wat in de onderhandelingen over een nieuw contract een rol zal spelen. Daarnaast ook een goede stok achter de deur voor Boom, wanneer er meer jongens van zijn type doorgroeien naar een hoog niveau.

jvh93

'@vlek hij ontwikkeld zich enorm goed, sneller dan ik had verwacht. Ook ik zal de voorkeur geven aan Leezer vanwege zijn ervaring, maar mocht er een plekje vrijvallen denk ik dat Jansen een prima alternatief is

kelderfan

Ik zou in deze de voorkeur geven aan Amund Jansen, want Leezer is een prima kapitein maar in 't treintje zijn Jansen en Roosen de mannen.
Als Lars Boom weer op niveau komt, dan is die toch van meer waarde dan Leezer!
Ook gaat Kruijswijk voor het AK in de TdF; derhalve mag hij toch verwachten op minimale ondersteuning van Clement en in mijn ogen ook van een 2e. ondersteunende renner {De Tier}; in de Vuelta is toch wel duidelijk geworden, dat Clement niet alles kan dichtrijden en dan zijn jongens als De Tier zeker meer dan welkom. De trein van Groenewegen is dan prima bezet met Jansen, Roosen, Boom en Clement.
Boom en Clement kunnen met hun tijdritbenen 't treintje zeker vanaf km 10 in positie houden.

S. Morgenstern

Leezer is extreem belangrijk voor de timing van het opschuiven naar de kop van de koers. Ik betwijfel of het verschil in vermogen tussen hem en Jansen binnen de laatste drie kilometer groot genoeg is om die kwaliteit thuis te laten.

Kruijswijk kan verder in de pure bergritten rekenen op de aanwezigheid van Gesink, Roglic en Clement. Ik zie geen alternatieven in de selectie om daar nog tussen te komen, aangezien Bennett na de Giro voor de Vuelta gaat.

Laatst gewijzigd
kelderfan

TdS wordt zwaar en begint met TTT en ook voldoende hoogte-meters;
dan zal Kruijswijk ook wel een goede trein meekrijgen met Clement, Gesink, Jansen, De Tier, Powless en Tolhoek.

1 2 ... 93 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.