Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 94 ... 481 482
S. Morgenstern

Gesink rijdt de Giro en de Tour. Roglic rijdt wel Zwitserland.

Jansen staat daar nu ook op de rol, wat een mogelijkheid zou zijn om weer eens zelf te sprinten, maar mocht hij de Tour de France halen, dan lijkt het me logisch dat hij met Groenewegen en Roosen de ZLM gaat rijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Roglic rijdt Tour de Slovenie 13 - 17 juni in voorbereiding op TdF; de Tour de Suisse wordt verreden 9 - 17 juni 2018.
Derhalve kun je Roglic schrappen van je lijstje voor de TdS.
Ja, dat Jansen dan met Groenewegen en Roosen de ZLM gaan rijden lijkt mij inderdaad een logische optie.
Dan lijkt 't mij ook logisch, dat TLJ Lars Boom in de TdS gaat opstellen ook ivm de TTT.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik meen dat ik Roglic reeds over Zwitserland heb horen spreken. Hier spreekt hij echter inderdaad over Slovenië. Dat is dan met drie WT-rondjes van een week wel erg mager voor iemand die zich vooral daar op ging richten.

Boom zou in beide koersen (ZLM en Zwitserland) op zijn plaats zijn.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik zou liever boom niet meenemen naar de tour. Dan kan je leezer en Jansen meenemen. Maar deze tourselectie mist nog wel een man om een eventuele vluchtersgroep terug te halen of m een andere reden kopwerk te doen voor de finale. Tankink/Martens of lindeman dan maar?

S. Morgenstern

Ik zou niet speciaal een renner selecteren omdat je iemand mee moet hebben om op kop van het peloton te rijden. Dat lijkt me het laatste selectiecriterium en niet iets waar je met twee kopmannen en slechts acht renners nog specifiek ruimte voor moet maken.

Laatst gewijzigd
jvh93

Boom in goede vorm is natuurlijk gewoon een zekerheidje voor de tour, zeker gezien de kasseienrit. En hij kan uitermate belangrijk zijn in de voorbereiding van de sprint

S. Morgenstern

Wynants zit nog steeds in Italië, dus de kans lijkt me groot dat hij de vervanger is van Tankink.

Yeez

Ben benieuwd naar de tt van Gesink deze week. Schijnt op zijn tt fiets nogal last van zijn rug te hebbenZ

Sjonge Jonge

Verwachten jullie dat Roglic kan meedoen om de podiumplekken in de Tirreno?

jvh93

Het is even afwachten hoe roglic is na zijn hoogtestage, maar op papier moet dit een ronde zijn waarin hij goed zou moeten kunnen eindigen (mits de ploegentijdrit goed verloopt)

S. Morgenstern

Ik denk dat het verlies in de ploegentijdrit maakt dat hij niet mee gaat doen voor de eindoverwinning. De heuvelritten zijn niet het terrein waar hij dat goed kan maken en de slottijdrit is te kort. Daarnaast zijn belangrijke concurrenten niet noodzakelijk mindere tijdrijders en voorlopig wel als betere klimmers in te schatten. Ik denk dat met dit parcours een plek bij de eerste vijf van dit veld heel erg goed zou zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Met dank aan de samenstelling van 't team voor de T/A, als je gelijk krijgt, dat Wynants de vervanger wordt van Tankink.
Als je kijkt wat Sunweb daar tegenover stelt. Je constateert zelf, dat Roglic maar erg weinig korte rondes rijdt; terwijl er op voorhand wordt verkondigt,
dat hij uitgespeeld wordt in de korte UWT-rondes. Ik snap TLJ af en toe niet.

S. Morgenstern

Af en toe?

Als je kijkt wat Sunweb daar tegenover stelt.

Dat is de wereldkampioen TTT, met de winnaar van de Giro als kopman en zo'n beetje het beste wat ze op kunnen stellen. Een even sterke selectie opstellen gaan ze zelf dit seizoen waarschijnlijk hooguit in de Tour de France nog doen en is voor TLJ sowieso nagenoeg onmogelijk. Beetje een scheve vergelijking.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Groenewegen doet 't weer en wederom alleen zijn verdienste. chapeau Groenewegen AP#

S. Morgenstern

Roosen ontbrak in de finale, maar om daarmee het werk van de andere drie te negeren? Je ziet aan Roosen hoe moeilijk het is om nog vooraan te komen, en hoe belangrijk het dus is om vroeg genoeg met voldoende man helemaal vooraan te zitten.

Diever

Er reden 2 LottoNL mannen voor Groenewegen in de laatste bocht. Mooie teamprestatie. Met zo'n goede sprinter is dat natuurlijk altijd wat makkelijker

Yeez

Gesink deed op het laatst nog erg veel moeite om een gat te dichten. Toch voor een gc? Ik denk het stiekem wel mits zijn tt met de rug goed verloopt.

xistnc

Fantastische voorbereiding door de ploeg en goed afgemaakt door Dylan.

Zowel de ploeg als Dylan zelf heeft overschot, zo makkelijk als ze kleine haperingen herstellen.

kelderfan

Nee niet negeren, maar nadat Quickstep-Floors op kop ging rijden moest Groeneweg met veel moeite teruggebracht worden door Jansen. Die daardoor niet mee kon doen als lead-out. Ik weet niet wat er met Roosen is gebeurd? Ik zag wel Leezer en Martens.

Poeksel

Demare was toch de leadout van Groenewegen vandaag?

Romāns Vainšteins

Zo'n trein wordt natuurlijk alleen maar steeds beter nu de afmaker in dergelijke vorm verkeert, op zich zouden ze van Poppel er zelfs nog tussen kunnen steken, vraag me af of dat het zaakje nog beter maakt.

kelderfan

'@Poeksel
Dat zag je goed. Die maar overnemen en in de trein van Groenewegen plaatsen. Lijkt mij niet verkeerd.

kelderfan

'@RV
Je groeit mee, want Van Poppel mee nemen in de trein lijkt mij 't ei van Columbus.

Romāns Vainšteins

Ze zullen nu ook wel voor de bowlingbal gaan rijden in MSR, zomaar aannemen dat hij daar naar verhouding ooit beter in vorm aantreedt lijkt me gevaarlijk.

jvh93

1 woord: wow!

1 2 ... 94 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.