Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 97 ... 481 482
kelderfan

Maar Verhoeven is geen Frans Maassen, die 't beter doet met Grisha Niermann als aanvoerder.
Wat zal hij daarmee bedoelen "gaan we voor een klassement"; daar kun meerdere dingen van denken in relatie tot Gesink.
Hij zal wel bedoelen, dat Gesink mag doen wat hij wil; dus na een goede tijdrit is 't AK een goede zaak en na een slechte tijdrit mag hij aanvallend koersen.

S. Morgenstern

Dat hij bedoelt wat hij letterlijk zegt zal inderdaad wel zo zijn ja....

kelderfan

'@rahimns
Dat hij een aangepast programma rijdt in voorbereiding op de Giro en de Vuelta lijkt mij ook logisch; maar de Volta Limburg Classic lijkt mij daar toch niet bij passen. Hij heeft nog niet bijgetekend toch.
Bovendien heeft hij heel lang in NZL gebivakkeerd, want Abu Dhabi zat opeens ook niet in zijn programma. Dan begin ik mij af te vragen?

S. Morgenstern

de Volta Limburg Classic lijkt mij daar toch niet bij passen.

Want? Welke kennis heb je om te twijfelen aan die koers binnen zo'n programma?

tdola

Kelderfan is weer lekker onbegrijpelijke teksten aan het produceren.
Laten we maar afwachten wie echt volta Limburg rijdt en hoe zijn programma er ri giro gaat uitzien.
Die tour of alps lijkt me idd bekende zekerheid.
Misschien stiekem nog catalunya, wellicht lekker volta Limburg, afwachten maar.

En idd heeft ie nog niet bijgetekend, maar hij krijgt niet voor niks klimkopmanschap in giro.
Of ie uiteindelijk bijtekent zal ook wel over salaris gaan, wat jumbo biedt en wat voor aanbiedingen hij van andere ploegen krijgt.

Yeez

Kijkend naar de ploegentijdrit mag je stellen dat Roglic al kansloos is voor een top 5. Bmc, Sky en sunweb gaan daar met de tijden smijten tov tlj

S. Morgenstern

Catalunya gaat hij rijden.

Jotto-Lumbo

Jessevdalen kan je eindklasseringen überhaupt al vaststellen zonder dat er nog één meter gereden is? Dan is het Wielrennen maar saai voor jou..

kelderfan

'@tdola
Wat begrijp jij niet? Wil je soms een bron?
Dit is copy pasta vanuit PCS
07.03 Tirreno-Adriatico more
31.03 Volta Limburg Classic more
16.04 Tour of the Alps more
04.05 Giro d'Italia more
25.08 La Vuelta ciclista a España more
Catalunya staat er nog niet bij, maar ik vind 't een goede zaak, als hij daar aan de start staat.
Ik vind 't alleen vreemd, dat hij zolang in NZL is gebleven en dat Volta Limburg op zijn lijstje staat.
Maar mocht iemand een bron hebben, waaruit blijkt, dat hij de Volta Limburg niet gaat doen, dan ben ik er benieuwd naar.
@jessevdalen
Dat zou ik maar niet hardop zeggen hier, want dit is beste TTT- ploeg, die TLJ op de been kan brengen voor de T/A.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is een mooie vlakke tijdrit met 4 bochten en 2 hele lange rechte stukken... niet heel technisch dus. Ik denk dat de verschillen op 21km niet heel groot gaan zijn...

@Kelderfan wie heeft gezegd dat dit de beste ploeg is die TLJ hier kan opstellen. Het is zeker geen verkeerde ploeg.

Wat maakt het verder uit wat voor programma Bennett rijdt richting de Giro. Maak je toch niet zo druk hierover continue. In December zijn met alle kopmannen hun doelen vastgesteld en hun programma. Daar zal dus iedereen achter hebben gestaan. Ik weet niet precies wanneer George nog op hoogtestage gaat maar waarschijnlijk past de Volta gewoon mooi in dat programma. Er zal echt wel over nagedacht zijn en ja het kan zijn dat het niet is wat jij zou willen zien... dat is dan echt heel jammer. En er zullen wel goede redenen zijn waarom hij na zijn wedstrijden in Australië nog een tijdje daar is gebleven.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

TDU, Tirreno, Catalunya, hier en daar een extra koersdag, hoogtestage en dan nog een voorbereidingskoers richting de Giro lijkt me een doodgewoon programma. Het tegendeel mag wat mij betreft eerst goed beargumenteerd worden, voor er serieus op ingegaan kan worden. Verwacht echter dat het hierbij zal blijven..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Waarom maak ik mij altijd druk? Ik heb gewoon belangstelling voor hoe ploeg wordt samengesteld. Je weet toch wel uit de discussie met o.a. @vlek
dat hij 't een goed team vind voor de T/A; terwijl ik vind, dat de verhouding tussen sprinttrein en klim/tijdrijders niet klopt. Er zijn 2 sprints en Danny van Poppel krijgt Wagner, Van Hoecke, Van Emden en Wynants mee. Roglic gaat voor 't klassement en mag 't met mede kopman Bennett uitzoeken voor 1 bergaankomst en een bergrit. Dat hij voor de ITT niemand nodig heeft is wel duidelijk, maar voor de TTT komt hij er met Van Emden en Bennett toch een beetje magertjes vanaf. Met Bouwman i.p.v. Wynants ziet 't er toch een beetje beter uit voor Roglic.
Hopelijk snapt @tdola 't een beetje.

S. Morgenstern

Bouwman in plaats van Wynants maakt dit absoluut geen betere ploeg voor deze TTT en de opmerking dat Roglic zo goed als kansloos is voor de eindwinst zou ook dan nog net zo hard gelden.

Disclaimer: daarmee zeg ik dus niet dat dit de beste TTT ploeg is die ze op kunnen stellen. Blijkbaar moet dat erbij gezegd worden..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Ik had het nu vooral over hoe je losgaat op het programma van Bennett. Dat jij maar niet kan inzien dat voor 1 aankomst bergop niet een hele bergtrein hoeft worden opgesteld begrijp ik nog steeds niet. Net zo goed als je kijkt naar die tijdrit die zo vlak is als een biljartlaken. Hij is verder ook maar 21km dan zijn renners als Wynants, Van Hoecke en Wagner toch uiterst geschikt. Die kunnen daar echt wel wat vermogen leveren. Denk jij dan werkelijk dat Wynants inruilen voor Bouwman dan opeens een wereld van verschil gaat uitmaken. Ik denk van niet...

S. Morgenstern

Voor de liefhebber misschien aardig om de tijdrijders in dit gezelschap eens te tellen:
Boom, Wynants, Flens, Leezer, Freire, Tankink, Gesink en Langeveld.

Laatst gewijzigd
Yeez

Zeker geen verkeerde ploeg voor de ttt dat moet gezegd worden, maar de motoren bij Sky BMC en Sunweb zijn toch een maatje te groot voor TLJ. Al blijft dit speculatie ;) we gaan het zien morgen.

Romāns Vainšteins

Zijn er eigenlijk nog meer renners die via de volta naar de giro toebouwen ?

Wielerfan1987

'@ jessevandalen

Sunweb heeft bijna nooit echt top TTT'S gereden, pas vorig jaar hebben ze een of twee keer positief verrast wat ik mij kan herinneren (ik heb het gevolgd omdat het mij altijd tegenviel bij Sunweb ondanks de alom geroemde Giant Trinity en de aanwezigheid van Dumoulin etc)

Dumoulin is in de aanloop ziekjes geweest, de andere echt top tijdrijder binnen Sunweb Kelderman is er dan gelukkig weer wel bij.

Naast een mogelijk nog naar vorm zoekende Dumoulin zie ik dan in de line up van Sunweb naast Kelderman enkel nog Kämna die er uit springt voor mij in TT's en TTT's.

Wat doet jou denken dat dit een sterkere ploeg zou zijn dan TLJ met oa. v. Emden en Roglic?

S. Morgenstern

Zijn er eigenlijk nog meer renners die via de volta naar de giro toebouwen ?

Zijn er eigenlijk nog meer renners die in hun programma voor de Giro zo'n soort koers rijden?

TLJ zal tenslotte vast de enige WT-ploeg zijn in limburg. Kruijswijk maakte er trouwens ooit wel een tussenstap vlak voor vertrek op hoogtestage. Waarschijnlijk in combinatie met een laatste test (materiaal/positie/conditie) in de omgeving.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Naast een mogelijk nog naar vorm zoekende Dumoulin zie ik dan in de line up van Sunweb naast Kelderman enkel nog Kämna die er uit springt voor mij in TT’s en TTT’s.

Echt? Volgens mij is dit zo'n beetje het blok uit hun WK-opstelling (Dumoulin, Kelderman, Andersen en Kamna) dat ze wereldkampioen heeft gemaakt. Buiten Matthews mis ik in ieder geval niemand die ik altijd in hun sterkste TTT-ploeg op zou stellen. Arndt en Haga zouden daarnaast ook niet misstaan op een WK TTT.

Laatst gewijzigd
Noud89

Waarom zijn Tolhoek of Bouwman vandaag niet actief in de Tirreno?

skylimit

'@noud89 omdat TLJ voor 7 andere renners heeft gekozen.

Noud89

Oh maar hebben ze dan wel genoeg TTT kwaliteiten om Roglic te ondersteunen, want Gesink koerst al in Parijs - Nice, en omdat hij daar nog weinig tijd verloren heeft kan hij misschien ook wel voor een klassement gaan, zeker omdat Bennett waarschijnlijk weg gaat nu hij de Volta Limburg Classic rijdt, waar ze misschien met Castelijns beter een extra renner aan hadden kunnen trekken. Dan hoef je ook geen vijf man meer naar de Tirreno te sturen voor de sprinttrein omdat Castelijns vorig jaar nog tweede werd in een andere Nederlandse koers en daarmee had je dus ruimte kunnen creëren voor Tolhoek of Bouwman in de Tirreno. En als Maassen ambitie heeft omdat hij met Niermann in dezelfde auto heeft gezeten dan hadden ze dat gewoon moeten doen.

Witte Trui

'@Noud89; dank voor de samenvatting van de comments de afgelopen 3 dagen ;-)

Onbekende gebruiker

'@noud89
Bennett gaat weg want Volta. Goede theorie, lijkt me volstrekte nonsense overigens

1 2 ... 97 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.