Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 100 ... 110 111
Treenert

Waar was die massa dan?

Je begrijpt dat ik daarmee een massasprint met serieuze namen bedoelde?

Edit: Géén Kittel, géén Groenewegen, géén Cavendish, géén Viviani, géén Demare, géén Bouhanni, géén Bauhaus, géén Greipel, géén Kristoff, géén Sagan etc. etc. etc.
Dit kun je dan toch niet meer serieus nemen?

Laatst gewijzigd
Bazing

Naja het is wel makkelijk om te zeggen het was geen massasprint met serieuze namen zoals ik had voorspeld. 2 uit koers gehaald en de ander een lekke band.

Treenert

Eens Bazing! Je moet mij ook, zoals De Scheldeprijs, vooral niet serieus nemen. Doet mijn vrouw al jaaaaaren.
Maaruuuuhhh het klopte wel wéér!

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ben helaas gezakt sta nu op maar 59.9 procent gezakt van plek 3812 naar 3953 had gisteren maar 10 punten

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@kevin

Dat zijn er 10 meer dan ik!
We gaan weer uithuilen en in de giro met frisse moed er tegen aan

kevinraar

jij staat nog lager?
wat is je team?

elstupidoloco

'@kevin

Ik ben net onder de 80% gezakt met een team met onder meer kwiat, Gaviria, Kristoff, kung, Oss, Groenewegen, halvorsen, coquard, Kragh en naesen. Jongens die allemaal beduidend minder scoren dan ik van tevoren bedacht had. En zonder terpstra, Stybar, lampaert en Gilbert bijvoorbeeld.

kevinraar

ok mij renners doe het nog slechter
voor de heuvelklassiekers heb ik nog kwaiatkovski martin en valverde

Mollemaaktmenietuit

Mollemaaktmenietuit eerlijk gezegd

Laatst gewijzigd
Lowland

Terpstra, Gilbert en Van Avermaet voor Parijs-Roubaix.

Neem Sagan als kopman, want die passeer ik nu. Dus Sagan zal waarschijnlijk wel winnen.

Treenert

'@lowland: ach daar hebben wij klagers allemaal last van. 😱

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Sagan, GvA, Stuyven, Demare en Naesen in de race om het kopmanschap nu nog kiezen.......

arviidd

Kopmannen:

1. Terpstra
2. Vanmarcke
3. Stybar

bakfiets

Ik kies voor 1. vanmarcke / 2. Lampaert en 3. Van Avermaet.

Ik hoop eigenlijk ook dat Vanmarcke wint. Ik gun het hem wel een keer en volgens mij is hij goed in vorm.

Karsten

Voor nu 1. Van Avermaet 2. Sagan 3. Démare. Nog wel wat twijfel over het wel of niet vervangen van een van die mannen door Stuyven.

Orange

Sagan - van Avermaet - Stuyven met Vanmarcke en Naesen voorlopig op de reservebank. Volgorde onder voorbehoud.

Ab Normaal

'@Jasperdewaal
Ik heb precies dezelfden...

Jasperdewaal11

'@ Ab Normaal nice! voor nu heb ik GvA, Stuyven en Demare als kopmannen maar ben nog niet zeker. Jij ?

Fietsbel

Ik sta met PR voor de keuze met o.a.: Terpstra, Stybar, Stuyven, Degenkolb, Gva, Sagan... Keuzes keuzes..

Ab Normaal

'@Jasper
Echt geen idee.
Ze kunnen allemaal ver komen.
heb nu GvA, Demare en Naesen maar dat kan zomaar nog wisselen...

Treenert

Ik heb Demare niet en dat spijt me best een beetje maar niet voor zondag. Er is toch niemand (Sagan ms uitgezonderd) die in een groepje met Demare durft te wachten tot de sprint? En solo gaat al helemaal niet gebeuren.

Laatst gewijzigd
Jori

'@treenert: Vanmarcke heeft al wel zijn sprint geoefend op de wielerbaan, dus wie weet ;)

Treenert

Ja, las ik ook idd. Met een groepje zonder Demare en Sagan geef ik hem een kans, anders niet!! Gun 't m ook wel trouwens, soms een beetje naïef en ongelukkig maar verstopt zich nooit.

Die 'de-dood-of-de-gladiolen' instelling mag wat mij betreft wel een keer beloond worden met een mooie prijs. Als ie goed is maakt hij ook altijd mede de koers.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Dit keer weinig moeite met de kopmankeuze, dus dat zal dan wel een slechte score worden: GvA, Sagan, Stuyven.

Edit: overige kandidaat-kopmannen zijn Naesen en Démare.

Laatst gewijzigd
steefje9

Bij mij onder voorbehoud op 1 gva 2 vanmarcke 3 demare. Naesen en stuyven op de reservebank. Sagan te veel twijfels over dus die gaat het kopmanschap niet redden voor PR. Zal je weer zien 😅

1 2 ... 100 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.