Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 99 ... 110 111
Jasperdewaal11

Ik heb allen Kragh nog ......wauw

Gladiool

Overigens ook pure willekeur wie ze uit koers halen. Als je de beelden bekijkt op NOS zie je dat bijna de volledige 1e helft van het peloton oversteekt terwijl de bomen al dichtgaan, laat staan dat de lichten aan zijn geweest vantevoren. Ik zie zeker 5 man van Quick-Step er tussendoor laveren.

Zadelpen

Ah nee he........... Pffff.. Groenewegen, Viviani, Greipel, Keukelaire...... had echt een monsterscore kunnen hebben vandaag.

Heb nog wat ijzers in het vuur voor een goede dagpositie denk ik, maar had hier honderden punten in moeten lopen ipv een beetje zoals waarschijnlijk nu het geval is.

YungNikopolidis

Haha dacht je van tevoren hier flink te kunnen scoren met 5 renners, kom je bedrogen uit met 0 punten...

Achterover leunen en hopen dat Jakobsen wat moois voor elkaar weet te boksen!

Poeksel

'@Gladiool: Welk filmpje?

raymankapeens

Ik had alleen Groenewegen.....

0P vandaag

JimKro

EBH rijdt niet meer mee toch, of wel?

BarryE1

De nummer 1 had gewoon 7 renners in koers he, wat dat betreft wel terecht dat er een aantal zijn uitgehaald:
1. Groenewegen
2. Demare
3. EBH
Stybar
Ackermann
Doull
Jakobsen
Maar goed, gezien zijn team liggen er voor veel mensen in de top 500 nog wel kansen in de aankomende koersen.

Overigens vind ik de ontwikkeling met die slagboom wel spijtig. Had liever gezien dat alles op waarde was gebeurd, een bevestiging van de keuze(s) of gewoon op waarde geklopt. Nu is het altijd "ja maar wat als". Zonde.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Nee ik lees net een Tweet van Dimension Data dat EBH ook uit koers is; https://twitter.com/TeamDiData/status/981530998155431938

@Poeksel:
https://streamable.com/e0suz

Laatst gewijzigd
Gladiool

'@ Poeksel: De beelden op het artikel op de voorpagina van NOS, maar ondertussen ook de beelden in het WF topic over de uitsluiting.

JimKro

Stom van de nummer 1 dat hij niet gewoon Ackermann en Jakobsen kopman heeft gemaakt. I.p.v. EBH en Demare die misschien niet eens zouden gaan sprinten. Dan had hij een mooie slag kunnen slaan.

hupske

Onvoorstelbaar. Dacht vandaag een gat te kunnen slaan met Groenewegen. Is die uit koers gezet. Deprimerend spel is dit zeg.

timothyvana

Als die renners daadwerkelijk voor een maand geschorst worden is dat voor een spel als Scorito werkelijk funest. Wie had gedacht dat een slagboom in nota bene de f*cking Scheldeprijs uiteindelijk echt bepalend is voor de einduitslag van het klassiekerspel.

Hoe minder renners je vandaag had, hoe beter! :'(

Laatst gewijzigd
Lowland

Met wie een gat slaan? De overgrote meerderheid heeft Groenewegen..

Krijg je teampunten met uit koers gezette renners?

Zadelpen

Kittel achterop geraakt. Morgen een afspraak met de psycholoog voor het gehele team Zadelpen. Redden wat er te redden valt!

Wij worden onevenredig hard geraakt dit voorjaar. Het is bijna zielig nu.

hupske

'@lowlands Uitlopen in mijn vriendenpoul. Stuk belangrijker nog dan de Wielerflits poule natuurlijk.

Presteren in de vriendenpoule allen nog boven de 90%. Rest in de poule had geen Groenewegen. Maar hebben in de Ardennen wel Valverde en Ala. Ik heb geen Valverde. Oei!!!

Starlynk

Debusschere nog 4e als 2e kopman, dus pak ik mooi 175 punten.. ik vermoed dat het bovengemiddeld gaat zijn :p

Poeksel

'@Gladiool: Ik zie een renner of dertig doorrijden. Zie jij iets anders?

Cerebral36

30 hele punten voor ploegmaat Stybar :) Woehoe !!! Meer gaat het ook niet worden haha. Nou ja snel vergeten en op naar PR! Gezakt naar 93,8% maar dat zal nog wel verder zakken na de top 20. Naja de 97,0 die ik in gedachten had kan ik wel laten varen denk ik.

vasnd

'@rayman yep, zelfde hier. 0 puntjes.

BarryE1

270 punten voor Ackermann als 1e kopman, uiteraard wel een hele gelukkige samenloop van omstandigheden. Stijg van plek 629 naar plek 246 en 97,5%. Nu consolideren bij Parijs-Roubaix of er moeten wat andere namen, niet die van de RVV, hoog eindigen en dan door naar de laatste koersen. Hopelijk nog een klein beetje stijgen met de volgende troeven:
Valverde
Kwiat
Teuns
Matthews

Pietje Precies

Au, dit had met Groenewegen en Démare een heerlijke dag kunnen worden. Nu daal ik zelfs wat plekjes.

Voor Groenewegen is dit het verschil tussen 100 punten (Kuurne) of misschien wel 340-400 punten (80-100 x3).

Laatst gewijzigd
jsprunk

Haha, 2 teams, 40 renners en een totaal van 0 punten :D

Treenert

Luistert nou maar gewoon naar de (arrogante) Treenert; "Jullie maken je allemaal veel te druk. Het wordt geen massasprint."

ps wat een k*tkoers is dat toch die Scheldeprijs, afschaffen!!

ps2 zou De Terp zondag gewoon weer kunnen winnen?

Laatst gewijzigd
Bazing

Dit was gewoon een massasprint

1 2 ... 99 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.