Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 101 ... 110 111
kevinraar

mijn kopmannen zijn
1 terpstra
2 sagan
3 van avermaet

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Kevin: de 'N' zit tussen de 'B' en 'M' op je qwerty toetsenbord. Edit: Daar ja!

@BarrryE1: geen blauw op het podium?

@Bazing: wat denk je, volledig blauw (blauw = blauw ;) )op het podium? Ik wel, maar ja dat is ..................

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Voor nu is het Stybar - GvA - VanMarcke. Twijfelgevallen voor kopmanschap zijn dan Stuyven en Naesen. Ben ik trouwens zo'n uitzondering met het vertrouwen in Stybar ? Toch al 2 keer 2e geworden. Of hebben de mensen die hem niet als kopman noemen hem simpelweg niet? Kan natuurlijk ook :)

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit

'@cerebral, ik heb Stybar voornamelijk in mijn team voor PR dus hij zal zeker mijn go-to-guy zijn zondag. De keuze betaald zich tot nu toe bijzonder goed uit en dan is PR dus nog op komst. Daarnaast GvA ook er in. Kopman 3 zit ik nog hevig te dubben over Sagan, Gilbert, Naesen en Stuyven.

Ik denk daarnaast dat Stybie niet al te veel is gekozen in combinatie met de andere toppers.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Ik ga voor Sagan deze keer.( kopman 1)
Volgens mij word hij steeds sterker en na zijn babbeltje dat ze samen moeten werken geef ik hem een goede kans.

Nr 2. Heb ik AvG

Nr 3. heb ik Terpstra, al denk ik dat QS voor Zdeněk Štybar gaat

Pietje Precies

In mijn modelletje is Stybar de grootste overperformer van dit spel!

Vijf keer in de top-10 is Scorito-wise misschien al wel zijn beste klassiekerperiode ooit en dan is nummer 6 vermoedelijk nog op komst. Daarnaast heeft ie met 170 punten een bizar hoog aantal teamgenootpunten gepakt.

Gelukkig was 4 miljoen ook wel een pittige prijs voor hem en hebben niet al te veel mensen hem (gebaseerd op % kopman in allerlei koersen en met name het % in de Scheldeprijs).

Cerebral36

'@Pietje Dat dus :) Hoop dat hij het morgen helemaal waar maakt want waar ik dacht in de RVV top te scoren met mijn renners, scoorde ik 46% dus ik heb wat goed te maken. En inderdaad, velen hebben natuurlijk Terpstra en/of Gilbert en dan is dat een logische vervanging voor Stybar als kopmankeuze.

Starlynk

Team Starlynk gaat voor 1. Terpstra 2. Sagan 3. Van Avermaet .. Heb ook nog Vanmarcke en Stuyven overwogen voor plekje 3, maar aangezien het een droge versie lijkt te worden, toch maar den Greg. Denk dat Stuyven zou kunnen verrassen, maar het risico bestaat dat ie voor Degenkolb moet rijden, dus die gok durf ik niet aan..

Marsthinaikos

Stuyven, Demare, Lampaert, GvA, Kristoff en Naesen. Uit deze 6 renners zoek ik nog 2 kopmannen. Mijn 1e kopman zal morgen Moscon zijn, moet toch wat gokken. Waarschijnlijk GvA op 2 en Demare op 3. Mocht dit eens uitkomen....dan stijg ik wel lekker :)

Ik hoop vooral op een mooie en harde koers. Sporza zend weer vanaf de start uit dus we kunnen er lekker voor gaan zitten.

Treenert

'@Starlynk: ik denk andersom

@Zico: doe dan Kittel, weet je zeker dat je de enige bent 😁

Marsthinaikos

'@Treenert Die heb ik dus niet...stom :)

snoek1974

Ga morgen voor Stybar , Sagan en Gva als kopmannen .

Verwacht Stuyven en Naesen ook van voren en misschien kan Trentin verrassen

Treenert

'@zico: ik ook niet :)

@snoek1974: Trentin verrassen? Dat ie de andere kant op fietst of zo?

Laatst gewijzigd
timothyvana

13 Man aan de start. 6 potentiele captains die tot nu toe zo opgesteld zullen gaan worden:

1 stybar
2 GvA
3 sagan
4 Demare
5 stuyven
6 naesen
7 trentin
8 cort
9 EBH
10 Küng
11 Oss
12 Groenewegen
13 Edmondson

Ik sta nu op 91,5%, ik hoop weer richting de 95 te gaan, maar dat zal zonder Terpstra, Gilbert en Vanmarcke moeilijk gaan worden. Alle ballen op Stybar!

Of ik ga voor de gok en ga voor een sprinterstrio. Sagan, demare, stuyven? Morgen gaan we het zien.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Naesen alweer in de achtervolging. Is het nog wel toevallige pech als het elke wedstrijd gebeurt?

JANTHEMAN

Kung, Cort Nielsen er al uit

JANTHEMAN

Thomas en Roelandts eruit. BMC wordt niet gespaard

Cerebral36

Wat een slachtpartij, nu ook Trentin en Langeveld waarschijnlijk exit. Begon met 10 man aan de start wat al tegenviel, zijn er nu volgens mij nog maar 7 :)

Karsten

Trentin (en Langeveld) nu ook tegen de grond. Het wordt meer gokken wie vandaag de finish haalt dan wie er wint :s

Cerebral36

Trentin officieel exit. We gaan dus met 7 man verder. Hopelijk doen mijn kopmannen hun werk dan is de schade beperkt. Anders krijg ik een tikkie vandaag.

Pietje Precies

Ja de outsiders vallen één voor één uit. Lijkt vooral een kopmannen-dag te gaan worden.

Cerebral36

Naesen weer lek..zit de man niet mee :) Go Styby !!! 1e kopman, maar vrees dat dit te vroeg is en hij uiteindelijk weg gaat vallen...

Pietje Precies

Eindelijk eens de toppers die het écht waarmaken, 5 man in de top 6!

JimKro

Wij hadden dezelfde mannen vandaag zie ik Pietje. Mooi dagje.

arviidd

Zo goed kunnen handhaven in de Vlaamse klassiekers. Zonder: Sagan, Van Avermaet en Gilbert. 98,4% en ik moet het verschil gaan maken in de komende wedstrijden met mannen als: Valverde, D.Martin, Alaphilippe, Kwiatkowski, Matthews en Teuns. Als ik de top 10 bekijk, zijn het allemaal teams zonder deze mannen en allemaal gericht op de vlaamse ritten. Ben benieuwd hoe ver ik ga komen.

1 2 ... 101 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.