Het scheelt dat een goede Sagan en van Avermaet in de Amstel Gold Race net zo goed kunnen eindigen als Kwiatkowski, Matthews en Teuns. En beter dan Dan Martin. Maar je hebt duidelijk nog een fraaie equipe voor de komende koersen! Heb je ook nog mannen als Benoot en/of Colbrelli?
Ik baal vooral dat ik Teuns niet heb meegenomen. Voelt als een flinke misser. Hopelijk valt ie tegen :p
Verkeerde kopmankeuzes vandaag. Gedaald naar plek 75 van heel Scorito met 5.374 punten. Met mannen als Valverde, Alaphilippe, Teuns en Albasini verwacht ik nog een boel mensen in te halen. Ook Gilbert, Van Avermaet, Benoot en eventueel Valgren kunnen nog punten gaan pakken in de komende koersen. Al ben ik nog wel bang voor jouw heuvelteam Arviidd.
Ik heb geen Benoot en Colbrelli. Maar denk dat ik toch behoorlijk wat mannen voorbij moet kunnen gaan. Top 50 in scorito poule lijkt mij zeker mogelijk.
Nog wat teams bekeken boven in het klassement. Ook niet veel teams met Colbrelli en Benoot.
Al met al ben ik zeker tevreden met mijn team wat er dan ook nog gebeurt de komende wedstrijden.
Vandaag een mooie dag met 798 punten.. Op een gegeven moment 6 man bij de eerste 7 in koers, maar helaas viel Debusschere nog terug, maar goed, 5 man bij de eerste 6 ook prima en mijn 3 kopmannen bij de eerste 4. Jammer dat Kristoff nog onderuit geschoffeld werd want anders was die ook nog wel naar een top 10 plek gesprint leek het.. Sta nu op plek 409 (95,9%) en nog aardig wat mannen voor de heuvelklassiekers dus hopelijk kan ik nog stijgen naar een zilveren bekertje... Sowieso beter dan mijn 19,6% van vorig jaar :p
Ik heb ook nog een leuk heuvelteam met Alaphilippe, Valverde, Kwiatkowski en Rui Costa. Toch is AGR nog een vervelende onvoorspelbare wedstrijd voor Scorito. De vraag is ook hoe de kasseienmannen het gaan doen na de zware weken ervoor. Ik had gehoopt in ieder geval op 90% te staan nu, maar ik moet het na een teleurstellende RVV en Scheldeprijs doen met 84%. Ik ben benieuwd of ik er nog wat leuks van kan maken. Het lijkt in ieder geval een verbetering te worden ten opzichte van vorig jaar.
'@Starlynk: andersom dus
@snoek1974: deze verrassing van Trentin had ik ook niet zien aankomen
Gisteren met 780 punten eindelijk aardig gescoord maar helemaal tevreden ben ik er nog niet over. Sagan nl. geen kopman gemaakt.
Maar goed, wat doet het er eigenlijk toe als je dan gisterenavond zulke berichten hoort, vreselijk!!!
Mijn kopmannen voor de Amstel zijn tot nu toe: Gilbert, van Avermaet en Benoot. Verwacht weer een strijd zoals vorig jaar. Zin aan.
Zijn er nog meer mensen die het jammer vinden dat de Brabantse Pijl er niet meer bij zit? Ja het is een rot wedstrijd er tussen, maar ik vind zeker dat die er net zo tussenhoort als de Scheldeprijs en Dwars door Vlaanderen. Ook moet je hierdoor nog meer nadenken over de verdeling en vind ik het juist alleen maar ten goede komen van het spelplezier.
Als de BP er wel nog bijgeweest was ging ik tenminste wel de keuze hebben tussen meer dan 3 renners om als kopman te selecteren , bij de scheldeprijs had ik er maar 2. Voor mij hebben ze dus de verkeerde koers geschrapt, ook al dacht je vooraf meerdere renners te hebben voor de scheldeprijs.
Doordat er enkele renners die de kasseiklassiekers gereden hebben (Sagan, GVA, Vanmarcke, Naesen, Stuyven) nog doorgaan tot de amstel gold race kom ik voorlopig aan 12 man aan de start, dit had ik vooraf niet verwacht en valt dus reuze mee.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.