Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 102 ... 110 111
Pietje Precies

Het scheelt dat een goede Sagan en van Avermaet in de Amstel Gold Race net zo goed kunnen eindigen als Kwiatkowski, Matthews en Teuns. En beter dan Dan Martin. Maar je hebt duidelijk nog een fraaie equipe voor de komende koersen! Heb je ook nog mannen als Benoot en/of Colbrelli?

Ik baal vooral dat ik Teuns niet heb meegenomen. Voelt als een flinke misser. Hopelijk valt ie tegen :p

Kpenty

Verkeerde kopmankeuzes vandaag. Gedaald naar plek 75 van heel Scorito met 5.374 punten. Met mannen als Valverde, Alaphilippe, Teuns en Albasini verwacht ik nog een boel mensen in te halen. Ook Gilbert, Van Avermaet, Benoot en eventueel Valgren kunnen nog punten gaan pakken in de komende koersen. Al ben ik nog wel bang voor jouw heuvelteam Arviidd.

Laatst gewijzigd
arviidd

Ik heb geen Benoot en Colbrelli. Maar denk dat ik toch behoorlijk wat mannen voorbij moet kunnen gaan. Top 50 in scorito poule lijkt mij zeker mogelijk.

Nog wat teams bekeken boven in het klassement. Ook niet veel teams met Colbrelli en Benoot.

Al met al ben ik zeker tevreden met mijn team wat er dan ook nog gebeurt de komende wedstrijden.

klumper

Sta nu op 90,8 %

Maar verwacht met Valverde, Ala, Kwiat, Teuns en Landa prima te scoren. Aangevuld met Sagan en GvA in Amstel.

Starlynk

Vandaag een mooie dag met 798 punten.. Op een gegeven moment 6 man bij de eerste 7 in koers, maar helaas viel Debusschere nog terug, maar goed, 5 man bij de eerste 6 ook prima en mijn 3 kopmannen bij de eerste 4. Jammer dat Kristoff nog onderuit geschoffeld werd want anders was die ook nog wel naar een top 10 plek gesprint leek het.. Sta nu op plek 409 (95,9%) en nog aardig wat mannen voor de heuvelklassiekers dus hopelijk kan ik nog stijgen naar een zilveren bekertje... Sowieso beter dan mijn 19,6% van vorig jaar :p

kevinraar

ik ben redelijk tevreden heb zelfs meer punten gehaald dan de nummer 1
voor de heuvel klassiekers heb ik nog kwaitkowski valverde mathews en martin

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik heb ook nog een leuk heuvelteam met Alaphilippe, Valverde, Kwiatkowski en Rui Costa. Toch is AGR nog een vervelende onvoorspelbare wedstrijd voor Scorito. De vraag is ook hoe de kasseienmannen het gaan doen na de zware weken ervoor. Ik had gehoopt in ieder geval op 90% te staan nu, maar ik moet het na een teleurstellende RVV en Scheldeprijs doen met 84%. Ik ben benieuwd of ik er nog wat leuks van kan maken. Het lijkt in ieder geval een verbetering te worden ten opzichte van vorig jaar.

Karsten

Flink teruggezakt naar plekje 1154, dat is jammer. Op naar de heuvels met Alaphilippe, Valverde, Matthews, Albasini, Costa, Teuns en Benoot. Puur op basis van het rijtje namen heb ik wel vertrouwen ;)

Orange

Met Parijs-Roubaix eindelijk een degelijke score behaald. De keuze voor de kopmannen voor de Amstel Gold Race zal een hersenkraker worden, mede door de aangepaste finish. Sagan is volgens de bookies in ieder geval de favoriet, gevolgd door Valverde en Kwiatkowski.

Treenert

'@Starlynk: andersom dus

@snoek1974: deze verrassing van Trentin had ik ook niet zien aankomen

Gisteren met 780 punten eindelijk aardig gescoord maar helemaal tevreden ben ik er nog niet over. Sagan nl. geen kopman gemaakt.
Maar goed, wat doet het er eigenlijk toe als je dan gisterenavond zulke berichten hoort, vreselijk!!!

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Wat gestegen naar 854 (91,3%) maar dit alles verbleekt wel met het treurige nieuws van die Goolaerts.....

Met Sagen, GvA, Benoot, D Martin, Kwiatkowski, Albasini, Landa, Colbrelli en misschien Matthews maar even kijken hoeveel punten we nog binnen kunnen harken.

snoek1974

'@ Treenert , dat was ook niet de verrassing waar ik op hoopte .

Precies als ik Sagan derde kopman maak gaat die los , was vol voor Stybar gegaan

El Mel

Die kopmannen selecteren voor AGR is nog geen uitgemaakte zaak. Wat kunnen we verwachten van D.Martin? Ik zag op PCS dat hij in de AGR nooit echt meedoet. Voorlopig ga ik voor Kwiat, Matthews, Sagan, met een twijfel om Colbrelli nog te ruilen met Sagan.

Jasperdewaal11

Voorlopig 1) Kwiat 2) Matthews 3) Albasini

JimKro

Normaal gesproken zijn de hellingen in AGR niet zwaar genoeg voor Martin om een verschil te maken. Daarnaast moet hij het vooral hebben van zijn bergopsprint aan het einde van een koers. De nieuwe finale helpt in dat opzicht ook niet mee voor hem.

Laatst gewijzigd
Treenert

Daarom zal Sagan ook de overweging gemaakt hebben wel deel te nemen en daarom snap ik de aankomstwijziging wel gezien vanuit het oogpunt van de organisatie. Ik vond dit juist HET kenmerk van deze koers en jammer dat ze dat gedaan hebben.

elstupidoloco

Het voelt toch ook wel als een risico om sagan kopman te maken in een koers die hij vgm nog nooit betwist heeft. Kan me vergissen.

Maar goed, het is en blijft sagan.

El Mel

'@elstupidoloco Hij was al een keer 3e en de finale is makkelijker geworden toch?

Karsten

1 Benoot 2 Matthews staat vast. Kopman 3 nog wat twijfel. Albasini, Teuns, maar ook Sagan wil ik niet zomaar afschrijven.

elstupidoloco

'@el mel,

Dat is best even graven! 6, 7 jaar geleden ofzo?
De afgelopen jaren is hij na Roubaix gestopt en daarna naar Californië gegaan.
Maar iemand met zijn capaciteiten is natuurlijk altijd favoriet op dit parcours

Ab Normaal

Voor mij worden de kopmannen makkelijk.
Matthews, Sagan en Kwiat. Alleen de volgorde twijfel ik nog over :)

Kpenty

Mijn kopmannen voor de Amstel zijn tot nu toe: Gilbert, van Avermaet en Benoot. Verwacht weer een strijd zoals vorig jaar. Zin aan.

Zijn er nog meer mensen die het jammer vinden dat de Brabantse Pijl er niet meer bij zit? Ja het is een rot wedstrijd er tussen, maar ik vind zeker dat die er net zo tussenhoort als de Scheldeprijs en Dwars door Vlaanderen. Ook moet je hierdoor nog meer nadenken over de verdeling en vind ik het juist alleen maar ten goede komen van het spelplezier.

siets

Zeker! Eens.

elstupidoloco

'@kpenty

Wat betreft de Scheldeprijs kon je beter niet nadenken over de verdeling dit jaar. 0 punten pakken doordat je niemand hebt is altijd beter dan 0 punten pakken, terwijl je er duidelijk voor hebt ingekocht.

Maar wat mij betreft hadden ze de BP er in gehouden ja

wesley1983

Als de BP er wel nog bijgeweest was ging ik tenminste wel de keuze hebben tussen meer dan 3 renners om als kopman te selecteren , bij de scheldeprijs had ik er maar 2. Voor mij hebben ze dus de verkeerde koers geschrapt, ook al dacht je vooraf meerdere renners te hebben voor de scheldeprijs.
Doordat er enkele renners die de kasseiklassiekers gereden hebben (Sagan, GVA, Vanmarcke, Naesen, Stuyven) nog doorgaan tot de amstel gold race kom ik voorlopig aan 12 man aan de start, dit had ik vooraf niet verwacht en valt dus reuze mee.

1 2 ... 102 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.