Ik weet het niet hoor met Matthews want hoe goed gaat hij zijn?
Ik zou vandaag met Wellens en De Bie, 2 renners in koers gehad hebben. Zegt natuurlijk alles over de bezetting maar waar is dat je dan nog meer zou moeten nadenken over de verdeling in je team als BP ook aan Scorito deelneemt. Tevens wordt dan voor mij de koers weer 10% interessanter om te volgen. Kortom @Scorito: haal 'm er maar weer bij!
Ben overigens wel benieuwd naar de vorm van Wellens na een maand niet koersen.
Ps. zul je zien dat ze vanmiddag beide podium rijden
Het klopt inderdaad dat Matthews nog geen geweldige vorm heeft laten zien dit jaar. Maar AGR ligt hem perfect en hij zal hier naartoe hebben gewerkt. Hij is één van de renners die op meerdere manieren kan winnen of een hoge ereplaats kan halen, wat een voordeel is bij dit soort onvoorspelbare koersverlopen.
'@kevin: als ik jou renners zou hebben zou ik kiezen tussen Kwiatkowski, Matthews, Valverde, Sagan en GVA om te selecteren als kopman. Dan Martin kan ook, maar verwacht hem eerder in de WP en LBL, dit kan je ook stellen van Valverde dus je kopmannen die je aangeeft zijn een prima keuze!
AGR is 1 van de doelen van Bling dit jaar en ligt hem perfect dus verwacht wel dat hij er gaat staan, vorige jaren al bewezen ook.
Over de twijfelaars over Sagan, als Bling en Colbrelli dit aankunnen dan Sagan ook lijkt me.
Er zijn er teveel die telkens iets vinden van een enthousiast iemand die totaal onschuldig, wellicht nieuw in het wielrennen, leergierig vragen stelt over de koersen, de renners kortom het wielrennen. Ik vind dat wél leuk, dus de reacties gaan mij te ver, vandaar mijn reactie.
'@treenert
Wat een liefde! Ik kan niet anders dan me volledig bij je aansluiten.
@orange
Kevinraar begint net zo n karakteristiek onderdeel van dit forum te worden als wceendt, nasibal, David Walsh (ik mis je), zadelpen en nog een aantal die ik vergeet te noemen (maar die wel een plekje in Mn hart gekregen hebben)
@kevin
Met Doull heb je een leuke verrassende keuze in je team! Had meer puntjes verdiend dan bijna tot nu gekregen heeft.
En met het hebben van terpstra heb je je wielerkennis dit voorjaar al wel bewezen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.