Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 103 ... 110 111
steefje9

'@jasperdewaal11 voor mij precies dezelfde 3. Al neig ik nog om albasini in te ruilen voor sagan.

Treenert

'@allemaal, Sagan doet nooit voor spek-en-bonen mee dus doe maar gewoon!!!

kevinraar

Deze renners doen voor mij mee aan de amstel golf race
Van avermaet
Terpstra
Sagan
Valverde
Kwiatkowski
Martin
Matthews
Doul
Swift

Wie moet ik als eerste tweede en derde kopman doen?

Laatst gewijzigd
Orange

'@kevinraar Ik zou de volgende renners kopman maken voor de amstel golf race: Doei - Kwiatkiwski - Terpstrs.

Kling

1. Doei
2. Terpstrs
3. Kwiatkiwski

El Mel

Baal er nog steeds van dat ik Doei niet heb.

arviidd

Waarom doet de Branbantse Pijl niet mee aan Scorito en de Scheldeprijs wel?

kevinraar

kling wie zijn die renners nu even serieus
is dit wat?
1 kwiatkowski
2 matthews
3 sagan

JimKro

Die drie lijken mij stabiele kopmannen Kevin. Als ik zelf Matthews had gehad, zou ik hem zeker kopman hebben gemaakt.

kevinraar

bedankt jimkro hopelijk stijg ik nog een stuk want 61.3 procent is niet zo heel erg goed hoperlelijk nog naar de 80 procent

Treenert

Ik weet het niet hoor met Matthews want hoe goed gaat hij zijn?

Ik zou vandaag met Wellens en De Bie, 2 renners in koers gehad hebben. Zegt natuurlijk alles over de bezetting maar waar is dat je dan nog meer zou moeten nadenken over de verdeling in je team als BP ook aan Scorito deelneemt. Tevens wordt dan voor mij de koers weer 10% interessanter om te volgen. Kortom @Scorito: haal 'm er maar weer bij!

Ben overigens wel benieuwd naar de vorm van Wellens na een maand niet koersen.

Ps. zul je zien dat ze vanmiddag beide podium rijden

Laatst gewijzigd
JimKro

Het klopt inderdaad dat Matthews nog geen geweldige vorm heeft laten zien dit jaar. Maar AGR ligt hem perfect en hij zal hier naartoe hebben gewerkt. Hij is één van de renners die op meerdere manieren kan winnen of een hoge ereplaats kan halen, wat een voordeel is bij dit soort onvoorspelbare koersverlopen.

Elpiedro

kevinraar - Voor de amstel golf race zou ik T. Woods overwegen, niet te verwarren met M. Woods. Of J. Thomas, niet te verwarren met G. Thomas.

wesley1983

'@kevin: als ik jou renners zou hebben zou ik kiezen tussen Kwiatkowski, Matthews, Valverde, Sagan en GVA om te selecteren als kopman. Dan Martin kan ook, maar verwacht hem eerder in de WP en LBL, dit kan je ook stellen van Valverde dus je kopmannen die je aangeeft zijn een prima keuze!
AGR is 1 van de doelen van Bling dit jaar en ligt hem perfect dus verwacht wel dat hij er gaat staan, vorige jaren al bewezen ook.
Over de twijfelaars over Sagan, als Bling en Colbrelli dit aankunnen dan Sagan ook lijkt me.

wesley1983

Begrijp eigenlijk wel de commotie niet rond de verkeerde namen. In het verleden heeft hij dit wel eens gedaan de Kevin maar het lijkt dat hij eraan gewerkt heeft en al zijn renners dat hij opnoemt zijn correct geschreven. Of mis ik iets?

Rutgerca

Ik twijfel nogal tussen Matthews, Colbrelli, Benoot, Alaphilippe, Kwiatkowski, Sagan en Greg van Avermaet. Heb op dit moment Alaphilippe, Benoot en Sagan. Iemand tips?

Stuff

Hier ook kopmankeuzestress:

Heb nu:
1. Kwiatkowski
2. Matthews
3. Alaphilippe

Maar kan ook nog worden:
van Avermaet
Benoot
Colbrelli

Daarnaast nog aan de start:
Stuyven
Kragh Andersen
Naesen
D. Martin

En dan hebben we nog miskoop Felline, waarvan ik hoop dat hij nog wat gaat rijden...

Elpiedro

wesley1983 - hij had de namen in eerste instantie fout geschreven en later verbeterd

Kling

Het niet-hebben van Benoot heeft me al heel wat punten gekost. En ik ben bang dat de beste man de komende weken ook nog flink wat punten bij elkaar gaat fietsen... Daarnaast baal ik er nu al van dat ik Teuns geen plekje heb gegeven. Wie zijn jullie grootste missers?

Treenert

'@Elpiedro: Je bent een punt vergeten achter je zin, zeiksnor!

Laatst gewijzigd
Elpiedro

Haha, een typo of spelfout vind ik helemaal niet erg - maar om nou 7 van de 10 namen fout te schrijven (waarvan er 1 niet meer te herleiden was); dan mag er toch wel een grapje gemaakt worden :) Niet zo serieus he

Treenert

Er zijn er teveel die telkens iets vinden van een enthousiast iemand die totaal onschuldig, wellicht nieuw in het wielrennen, leergierig vragen stelt over de koersen, de renners kortom het wielrennen. Ik vind dat wél leuk, dus de reacties gaan mij te ver, vandaar mijn reactie.

Laatst gewijzigd
Orange

'@Treenert - kevinraar is onderhand een fenomeen op het wielerflits forum.

Ik heb in ieder geval zin in de AGR. Zaterdag zelf 150 km fietsen en zondag een mooi plekje zoeken in de zon!

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@treenert

Wat een liefde! Ik kan niet anders dan me volledig bij je aansluiten.

@orange
Kevinraar begint net zo n karakteristiek onderdeel van dit forum te worden als wceendt, nasibal, David Walsh (ik mis je), zadelpen en nog een aantal die ik vergeet te noemen (maar die wel een plekje in Mn hart gekregen hebben)

@kevin
Met Doull heb je een leuke verrassende keuze in je team! Had meer puntjes verdiend dan bijna tot nu gekregen heeft.
En met het hebben van terpstra heb je je wielerkennis dit voorjaar al wel bewezen

Jori

'@elstupidoloco: Jij en Poeksel mogen ook wel bij het lijstje fossielen hoor ;)

1 2 ... 103 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.