Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 105 ... 110 111
raymankapeens

Kan weinig vinden over de vorm vinden van Alabasini. Iemand een idee?

hartstikkebedankt

Ja dat Albasini zeer vaak de AGR heeft gereden en zeer vaak heel matig is geëindigd

JimKro

Uitslagen in andere jaren is nou net één van de dingen die werkelijk niets met huidige vorm te maken hebben ;).

Ik geloof ergens te hebben gelezen dat Albasini ziek is geweest. Maar doorgaans komt hij toch rond deze tijd pas in vorm. Dus niet heel veel over te zeggen nog.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Verder zeggen historische uitslagen vrij weinig door de parcourswijziging. En in die ene versie die wel veel zegt (afgelopen jaar) werd ie nota bene 3e....

Maar ik ben wel met je eens dat zijn historische uitslagen in de AGR bijzonder schril afsteken bij zijn uitslagen in la Fleche Wallonne. Al komt dat ook vooral door Gerrans.

Laatst gewijzigd
Mathieuke112

Cannondale met Uran en Woods in Limburg. Kun je ook weer bij het rijtje outsiders zetten. Wat een namen zeg in de AGR, genieten

elstupidoloco

Wat Albasini betreft, toevallig heb ik gisteren even de AGR van twee jaar terug zitten bekijken. Toen heeft Albasini in de finale werkelijk zijn kloten eraf gedraaid voor Matthews en Gerrans. In het verleden behaalde resultaten zijn leuk, maar wel in combinatie met de rol die iemand had in de koers.

timothyvana

Klein maar fijn team. 9 man aan de start. De volgorde van de eerste 4 twijfel ik nog over. Ik denk dat ik voor de mannen in vorm ga kiezen. Voor nu:

1. Sagan
2. Wellens
3. Matthews
4. Kwiatkowski
5. Albasini
6. Martin
7. GvA
8. Naesen
9. Stuyven

Laatst gewijzigd
Karsten

Benoot omgewisseld voor Valverde.... toch niet 100% gerust op. Maar ja, Matthews of Sagan slachtofferen zie ik ook weer niet zitten. Dat wordt een dagje schuiven, twijfelen en peinzen.

Treenert

Al had ik Matthews, dan had hij het kopmanschap morgen niet gehaald. Wordt een snoeiharde koers. Té voor Matthews op dit moment vrees ik.

wesley1983

'@Treenert: door zijn voorgaande resultaten in de AGR en het feit dat dit 1 van zijn doelen is dit jaar heb ik ook Matthews als kopman maar als Dumoulin van start zou gaan ging ik mss ook twijfelen aan hem, heeft gewoon een heel team mee in ondersteuning dus dit heeft nog meer de doorslag gegeven. Dit kun je bvb niet zeggen over Colbrelli waar Bahrein meerdere opties heeft.

Arnaud Demare

'@treenert
Ik heb er wel vertrouwen in. Een mega goede coureur die zonder wedstrijdritme opeens in goede doen kan zijn. Dus ik verwacht hem zondag zeker. Vertel ook al het hele jaar dat dit zijn grote voorjaarsdoel is.

Rutgerca

Ik mag zo tijdens de AGR genieten van 14 renners, dus ik mag hoop ik knallen.

vasnd

Sagan Valverde Kwiatkowski Gilbert. Hopen dat ik de juiste 3 weet te pakken..

steefje9

Top 3 voor mij vandaag:
1kwia 2sagan 3wellens

Overige renners en kanshebbers:
Matthews, d martin, gva, vanmarcke, stuyven, juul jensen, kragh, naesen en albasini.

Succes allemaal

Treenert

'@ Arnaud Demare en Wesley1983: Tja Gilbert had dit jaar ook 2 doelen, 1 is er al weg. Dat kun je dan in november wel roepen maar de vorm moet er vandaag zijn.

kevinraar

de top 5 word
1 kwiatkovski
2 sagan
3 matthews
4 valverde
5 van avermaet

Gladiool

Matthews geeft aan in interview nog altijd last te hebben van die valpartij in de Omloop.

ditisdavid

Kwiatkowski dé miskoop van het voorjaar. Lekkere koers wel.

Kpenty

Gilbert, van Avermaet en Benoot vallen vies tegen als captain... Gelukkig nog wel Valgren, Valverde en Alaphilippe in mijn team. Hopelijk valt de schade tegen en kan ik de komende 2 wedstrijden scoren met Valverde Alaphillipe, Teuns en Albasini.

Laatst gewijzigd
Edd1e

Word toch wel moe van die kopmanpunten. Heb Valgren, Gasparotto, Sagan als tweede kopman en Alaphilippe als derde kopman, maar had Kwiatkowski als eerste kopman. Daardoor pak ik amper punten op mensen die Valverde en Sagan als eerste en tweede kopman hebben..

Kwiatkowski is toch wel de miskoop van dit voorjaar.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Is niet door de mindere vorm dat Matthews geen resultaat rijdt maar door pech want zat goed vooraan. Enorm slecht moment om lek te rijden.

Pietje Precies

Nou, met Albasini valt er denk weinig te scoren. Die oogde niet best vandaag. Qua Benoot vraag ik me af of er iets gebeurd is.. die was ook al vroeg uit beeld.

Op voorhand had ik voor deze uitslag getekend, maar uiteindelijk valt de volgorde van de top-10 wat tegen (Alaphilippe 1e kopman & Sagan 2e kopman). Maar goed, vermoedelijk stijg ik juist + Henao & Woods maakten een prima indruk voor woensdag!

timothyvana

Met Sagan en Wellens de perfecte captains, jammer van de lekke band van Matthews. Voor de rest weinig scorende renners vrees ik. Kom ik nog goed weg met die captainpunten zo.

wesley1983

Inderdaad jammer van die lekke band van Matthews. In het slechtste geval als die niet meekon toen het hard ging sprint die gewoon voor de 11e plaats tegen Gilbert. En we zullen het nooit weten als hij meekon met Valverde, Alaphilippe en Sagan want dan zou er een topnotering ingezeten hebben zelfs.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Weet iemand waarom het met die voorjaarsklassiekers altijd 2 uur duurt voordat de volledige einduitslag binnen is?

1 2 ... 105 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.