Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 14 ... 110 111
WCEendT

'@Vasnd
Naesen was vorig jaar de enige die met de beste mee kon op de kasseien stroken, kan je zien als een aanleiding dat hij dit jaar bij de top komt. Ook weer jaartje ouder.

Moscon, tja super talent, weer jaar verder in zijn ontwikkeling kan je zien als een aanleiding.

Vanmarcke kun je van zeggen dat vorig jaar gewoon een kl*te jaar was en hij 'gewoon' verder gaat waar hij in eerder jaren gebleven is.

Wat ik wil zeggen is dat er altijd wel iets tegen of voor te verzinnen is, zolang je er zelf maar in kan geloven en vertrouwen. Dus ja, het blijft gokken en de winnaar heeft inderdaad altijd gelijk (Uran!.

Poeksel

Ik had Uran vorig jaar in mijn klassiekerteam.
Ik had hem niet in mijn Tourream.

Zucht.

WCEendT

Ik had beide :)
Moet jij je overigens niet aanmelden voor het budget spel??? Of heb ik je over het hoofd gezien?

Edit:
Wie weet? Wie weet? Je doet toch gewoon mee!?!!!

Laatst gewijzigd
JimKro

Dat Gilbert opnieuw zo’n jaar als vorig seizoen gaat rijden is toch net zo goed gokken? Voor mij kwam dat toen behoorlijk uit de lucht vallen. Voor nu geven de resultaten van vorig jaar mij allerminst de zekerheid dat hij dat kunstje nog een keertje gaat overdoen. Voor mij zijn in de kasseienkoersen alleen Sagan en GVA van het kaliber ‘zekerheidjes’.

Laatst gewijzigd
Brillenpoetser

Ik yoor btw niemand over kwiakowski wie voor mij een nobrainer is.
En hiw about benoot, trentin ( mogelijk grote verassing) albasinni barguil en kargh

WCEendT

'@Brillenpoetser
Streep die op een na laatste naam even door, dat is een naam die hier gewoon stil moet blijven :#.

Poeksel

Het is nog lang geen zaterdag 24 februari 11:45 WCEendT!

Brillenpoetser

Ik verwacht ook wel weer wat van trentin bij zijn nieuwe ploeg. Eindelijk de vrijheid voor de klassiekers en een goede sprint in de benen. En albasinni is goedkope er bij voor de laatste 3 koersen.

WCEendT

Benieuwd of we dussss en balletje_breed terug gaan zien, de twee budget kampioenen.

klumper

Voorlopig geen plaats voor Gilbert, Degenkolb, Vanmarcke, Kristoff en Kwiatkowski in mijn team.

Toch vrij content met mijn team, doe voor het eerst mee met klassiekerspel.

Ben benieuwd hoe het uitpakt.

Jori

Waarom is Kwiatkowski een no-brainer? vind zijn programma nog niet echt overtuigend voor zover ik kan zien. En vorig jaar is moeilijk te evenaren, zie hem niet opnieuw bijv. Milaan San Remo winnen. Wel beste kopman in mijn ogen voor Strade

hartstikkebedankt

Kwiat interessant voor meerdere koersen als kopman voor mij

Ab Normaal

Kwiat is juist een enorm risico als kopman.
Als je hem verwacht laat ie lopen, als je ‘m niet verwacht duikt ie als een duvel uit een doosje op.

Slechts bij de Amstel is hij altijd op de afspraak.
Ik had ‘m in mijn eerste team, maar ben er achter gekomen dat je die prijs enkel mag uitgeven aan renners die je kunt voorspellen.

vasnd

Ehh Ab.

Kwiatkowski 2017:

5 koersen gestart.
2x winst
1x2e
1x 3e
1x 7e

2016 moet je niet naar kijken, dat is niet representatief voor de huidige Kwiat.

steefje9

Wat is volgens jullie de ideale verdeling? Twijfel een beetje over het aantal sprinters.

jsprunk

Kwiat is bij mij inderdaad ook een zekerheid, net als Naesen. Dat speelt wellicht ook mee in de ruimte die ik (niet) over houd voor Sagan.

Ab Normaal

'@vasnd
Had je ‘m daar verwacht? Had je verwacht dat is MSR zou winnen? Verwacht dat hij de Strade zou winnen?
Koersen waar ik hem bij de voorste verwacht was hij er voor 2017 niet en andersom wel.
En waarom is 2016 niet representatief en slechts het ene jaar 2017 wel?
Misschien was 2017 achteraf wel het topjaar.
Je weet het gewoon niet.

En zoals ik zeg: ik wil voor 4,5M een renner die ik kan voorspellen waar hij goed is.
Dat kan ik met Kwiat niet.
Als jij dat wel kunt is het toch prima.
Daar is het een forum voor.

jort101

Natuurlijk is het interessant qua budget om Sagan niet te nemen, maar ik heb echt het gevoel dat ik spijt ga krijgen. Hij gaat sowieso
voor heel wat punten zorgen normaal gesproken.. voor mij toch een zekerheid.

Brillenpoetser

Ik blijf verdomme een haat liefde relatie hebben met degenkolb en matthews. Twijfel erg sterk aan beide maar weet ook dat iedere keer dat ik ze niet meenam ze veel pubten scoorden in een ronde of vorige jaar. Terwijl als ik ze wel meeneem ze altijd tegen vallen.
Nou moet ik zeggen dat ik wel verwacht dat degenkolb er weer staat dit jaar maar matthews tja wat moet je er van zeggen. Scoort veel punten erg veel inzetbaar maar nooit ergens echt de favoriet.

Simonhout

Benieuw hoe Kristoff zich gaat profileren, waarschijnlijk speelt hij niks klaar.

Luuuuuuukk

Matthews kun je in MSR, AGR met een gerust hart toch kopman maken? Misschien niet als 1e, maar dan als 2e of 3e kopman. Bij Degenkolb heb ik ook mijn twijfels. Sterk op Mallorca, maar laat het daarna afweten

Ab Normaal

'@brillenpoetser
Laat ff weten dan of je ze meeneemt, dan weet ik of ik ze wel of niet mee moet nemen ;)

foqu1ta

Is het te doen zonder GvA, Sagan en Gilbert of ben je dan gewoon een grote kneus?

Timdepunter

Dan ben je een enorme kneus met heel veel lef. Ik zou het knap vinden als je dan in de top mee kan draaien @ foqu1ta

Karsten

'@foqu1ta Alle drie niet meenemen lijkt me wel héél gewaagd. Ikzelf heb tot nu toe alleen GvA mee, over Sagan bestaat nog enigszins twijfel. In mijn optiek is minimaal één van de drie toppers meenemen wel zo verstandig.

1 2 ... 14 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.