'@Vasnd
Naesen was vorig jaar de enige die met de beste mee kon op de kasseien stroken, kan je zien als een aanleiding dat hij dit jaar bij de top komt. Ook weer jaartje ouder.
Moscon, tja super talent, weer jaar verder in zijn ontwikkeling kan je zien als een aanleiding.
Vanmarcke kun je van zeggen dat vorig jaar gewoon een kl*te jaar was en hij 'gewoon' verder gaat waar hij in eerder jaren gebleven is.
Wat ik wil zeggen is dat er altijd wel iets tegen of voor te verzinnen is, zolang je er zelf maar in kan geloven en vertrouwen. Dus ja, het blijft gokken en de winnaar heeft inderdaad altijd gelijk (Uran!.
Dat Gilbert opnieuw zo’n jaar als vorig seizoen gaat rijden is toch net zo goed gokken? Voor mij kwam dat toen behoorlijk uit de lucht vallen. Voor nu geven de resultaten van vorig jaar mij allerminst de zekerheid dat hij dat kunstje nog een keertje gaat overdoen. Voor mij zijn in de kasseienkoersen alleen Sagan en GVA van het kaliber ‘zekerheidjes’.
Kwiat is juist een enorm risico als kopman.
Als je hem verwacht laat ie lopen, als je ‘m niet verwacht duikt ie als een duvel uit een doosje op.
Slechts bij de Amstel is hij altijd op de afspraak.
Ik had ‘m in mijn eerste team, maar ben er achter gekomen dat je die prijs enkel mag uitgeven aan renners die je kunt voorspellen.
'@vasnd
Had je ‘m daar verwacht? Had je verwacht dat is MSR zou winnen? Verwacht dat hij de Strade zou winnen?
Koersen waar ik hem bij de voorste verwacht was hij er voor 2017 niet en andersom wel.
En waarom is 2016 niet representatief en slechts het ene jaar 2017 wel?
Misschien was 2017 achteraf wel het topjaar.
Je weet het gewoon niet.
En zoals ik zeg: ik wil voor 4,5M een renner die ik kan voorspellen waar hij goed is.
Dat kan ik met Kwiat niet.
Als jij dat wel kunt is het toch prima.
Daar is het een forum voor.
Ik blijf verdomme een haat liefde relatie hebben met degenkolb en matthews. Twijfel erg sterk aan beide maar weet ook dat iedere keer dat ik ze niet meenam ze veel pubten scoorden in een ronde of vorige jaar. Terwijl als ik ze wel meeneem ze altijd tegen vallen.
Nou moet ik zeggen dat ik wel verwacht dat degenkolb er weer staat dit jaar maar matthews tja wat moet je er van zeggen. Scoort veel punten erg veel inzetbaar maar nooit ergens echt de favoriet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.