Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 46 ... 110 111
Jori

Dus... had ik toch V Avermaet uit mijn selectie moeten gooien? Had me ws al zo'n 100 punten gescheeld :p

jort101

Zal nog niet gaan stressen na de eerste koers, ook ik had veel meer punten gehad als de kopgroep bleef bestaan, maar toch blij met de renners die ik gekozen heb. De meesten in de kopgroep zaten in mijn team.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Lekker hoor die Valgren.. Jammer genoeg niet in mijn uiteindelijke team beland.. Terpstra valt tegen.. Had hem toch ook gekozen o.a. voor vandaag (en 3e kopman ipv Stuyven) dus dat is zuur. Sep redt gelukkig de meubelen als 2e kopman..

Jori

Eigenlijk bijzonder goede dag. Bij de beste 92% terwijl bijna alles boven mij zonder V Avermaet zal zijn. Dankzij top Sep en lucky Stuyven

nasibal

Gilbert.

Edd1e

Blij met de 100 punten voor Valgren, die had ik er vanaf het begin erin staan. Maar ja, als een lucky Gilbert en Stuyven als kopman al meer punten pakken, heb je er niet heel veel aan.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Stuyven en Theuns verzachten de pijn van de samensmelting op het laatst enigszins, maar nog steeds niet echt een geweldige dag zo. Ben er absoluut nog niet uit voor morgen.

WCEendT

Benieuwd naar plek 11-20...

JimKro

Plek 11-20 wordt ik niet vrolijk van :p

hofsje

had zelf niemand uit de top 3 helaas
mijn team :

J Stuyven
P Gilbert
G V Avermaet
S Colbrelli
A Demare
O Naesen
S Modolo
A Lutsenko
M Cort Nielsen
J Roelandts
M Matthews
T Benoot
F Felline
D V Baarle
M Albasini
M Kwiatkowski
A Petit
D Teuns (helaas de verkeerde teuns voor vandaag )
D Groenewegen
N Haas

hopelijk morgen meer succes

YungNikopolidis

1 VALGREN Michael Astana Pro Team 300 200 4:50:14
2 WIŚNIOWSKI Łukasz Team Sky 250 150 0:12
3 VANMARCKE Sep Team EF Education First-Drapac p/b Cannondale 215 125 ,,
4 STUYVEN Jasper Trek - Segafredo 175 110 ,,
5 GILBERT Philippe Quick-Step Floors 120 95 ,,
6 THEUNS Edward Team Sunweb 115 85 ,,
7 VAN LERBERGHE Bert Cofidis, Solutions Crédits 95 78 ,,
8 COLBRELLI Sonny Bahrain Merida Pro Cycling Team 75 71 ,,
9 DÉMARE Arnaud FDJ 60 64 ,,
10 BURGHARDT Marcus BORA - hansgrohe 50 57 ,,
11 DOULL Owain Team Sky 40 50 ,,
12 WÜRTZ SCHMIDT Mads Team Katusha - Alpecin 35 45 ,,
13 THWAITES Scott Dimension Data 30 40 ,,
14 MODOLO Sacha Team EF Education First-Drapac p/b Cannondale 25 35 ,,
15 VAN GESTEL Dries Sport Vlaanderen - Baloise 20 30 ,,
16 ROOSEN Timo Team LottoNL-Jumbo 20 27 ,,
17 CAPIOT Amaury Sport Vlaanderen - Baloise 20 24 ,,
18 DILLIER Silvan AG2R La Mondiale 20 21 ,,
19 JANSEN Amund Grondahl Team LottoNL-Jumbo 20 18 ,,
20 STYBAR Zdenek Quick-Step Floors 20 15 ,,

WCEendT

God wat een dag... heb je 8 v/d 12 vluchters waarvan twee kopmannen... worden ze teruggepakt.

Ceramiche Ariostea

Voel met je mee WCEendT. ik had er ook 7 van de 12 zat me al rijk te rekenen maar helaas. Uithuilen en morgen opnieuw beginnen.

BigApple

Jemig de pemig. Alledrie mijn kopmannen in de groep, en alle drie rap en rijp voor een top-5. En totaal 7 man uit mijn team in de kopgroep. En wat eindigt er op de streep. Alle drie mijn kopmannen buiten de top-20. En de loosers van de dag (gilbert, stuyven en theuns) snaaien de punten. Geen lekker begin.

wesley1983

Denk dat ik meer punten ga hebben met mijn budgetploeg dan met mijn gewone ploeg :-)

Pietje Precies

Nah qua Stuyven is dat niet helemaal eerlijk. Die werd volgens de ploegleiding op het beslissende moment gehinderd door een valpartij. Oogde daarvoor ook best prima (a la niveau Trentin, Colbrelli, etc). Naesen en Stybar vond ik vandaag vervelend sterk ogen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Stybar moet wat rustiger koersen, had in vergelijking met Vanmarcke al veel vaker met zijn krachten gesmeten toen ze eenmaal bij de muur aankwamen.

Jori

Modolo voor veel is nog wel lekker, 14e + 10 punten voor een koers waar je niet op rekent.
Van de hinder van Stuyven wist ik niet, vond die al zeer opmerkelijk, ik maak hem toch niet voor niks kopman?

Morgen vol sprinters, denk ik:
1. Gaviria
2 stuyven
3. Groenewegen

Threeohthree

Vanmorgen nog Valgren en mn scorito team ingefietst, dat voelt dan toch weer goed.

WCEendT

Beste 85%... daar doen we het niet voor, maar beter dan verwacht nadat 7 van mijn renners uitgeschakeld waren toen de kopgroep ingerekend werd.

Morgen ga ik voor dagwinst ;).

hupske

Nou even gaan tekenen voor morgen.

Stuyven, demare, groenewegen, cort, trentin, naesen en avermaet zijn potentieel allemaal kopman.

Stuyven zeker weten op als eerste kopman. Zat er goed bij vandaag. Demare zag er ook goed uit. Dus dat wordt nummer 2.
Alleen nummer 3 kan alle kanten op. Trentin was vandaag wel erg gretig. Naesen en avermaet zijn qua sprint wel minder dan de rest.
Groenewegen is natuurlijk nog hartstikke fit.

wielerliefhebbervandeweek

Pff Roelandts en Matthews niet eens gefinished

hupske

Matthews zat bij de valpartij leek het?

Thijmen1411

178 punten met 0 punten van m'n kopmannen... :(
The only way is up I guess

Laatst gewijzigd
WCEendT

The only way is up!.

1 2 ... 46 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.