Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 47 ... 110 111
Chesron21

In tegenstelling tot velen behoorlijk wat baat gehad bij het terugpakken van die groep; 94,2 % na koers nr 1. En dat terwijl GVA kopman nr 1 was. Laat KBK maar komen!

Colbrolli

http://teamsunweb.com/ohn-men/
Wat schaafwonden voor Matthews dus dat lijkt nog wel mee te vallen

WCEendT

Matthews hoeft er toch pas weer halverwege maart te staan, he'll be fine.

vasnd

Stuyven tijdens het interview met Sporza dacht dat het Teuns was. Maar die zat in zijn wiel op de lijn haha

Jori

Roelandts al voor de omloop geblesseerd, das zeker onhandig... Kuurne ook twijfelachtig. ..
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180224_03375502//

Laatst gewijzigd
arviidd

Zo, dag 1 met een team zonder Van Avermaet, Gilbert en Sagen is geslaagd.

Kopmannen vandaag: 1.Vanmarcke 2.Naesen 3.Stuyven

Hiermee staan we op de 85ste plek.

Mijn Team:
Vanmarcke
Stybar
Naesen
Trentin
Stuyven
Theuns
Terpstra
Vandenbergh
Demare
Matthews
Viviani
Modolo
Cort
Groenewegen
Boasson Hagen
Kwiatkowski
Valverde
Alaphilippe
D. Martin
Teuns

Op alle vlakken genoeg mannen.

Laatst gewijzigd
fringale

Ik droomde met 1.GVA, 2. Trentin, 3. Lutsenko, Stybar, Colbrelli, Oss en Naesen op 3 km nog van 955 punten, maar eindig met een schrale 186. Jammer dus dat punten pas aan de meet gegeven worden...

Jelle van der Linden

Goede eerste dag! wel door het gelukkig kiezen van mijn kopmannen Stuyven en Gilbert.
556 punten, hopelijk morgen weer zo'n dag. Swift vond ik ook opvallend goed voor zijn eerste klassieker, hopelijk kan mijn darkhorse in het verloop van het voorjaar nog ergens verrassen!

Edd1e

Dat van Roelandts is wel een domper, als dat nou eerder bekend was. Wss 1,5M weg.

Voor morgen ga ik denk ik voor Stuyven, Groenewegen en Colbrelli/Trentin. Laatste is nog een twijfel.

Jelle van der Linden

Morgen ga ik als eerste en tweede kopman zeker voor Stuyven en Demare, maar voor mijn 3de twijfel ik een beetje.
Ik twijfel tussen Modolo/Cort of Trentin.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Wat een dramatische start met 256 punten.
Het fictieve Team B doet het met 496 punten een stuk beter.

Omdat ik de selecties wil vergelijken op keuzes, ook de maximale scores met juiste kopmannen: 426 vs 546. Team A heeft inhaalwerk te doen!

Cerebral36

Goede start met 97.5% wat met name komt door de kopmankeuze met Stuyven en VanMarcke inderdaad :) Voor morgen nog even dubben welke 3 het gaan worden. Vrees dat ik overall te weinig extra sprinters in mijn ploeg heb. Denk aan een Modolo, EBH enzo.

Treenert

Tevreden met 398 punten, met GVA als eerste kopman. Morgen alle ballen op Stuyven en andere snelle mannen. Oooh nee toch niet, had mezelf beloofd morgen Nizzolo 1e kopman te maken en zo gaat het gebeuren.
Ik weet het; ik ben gek!

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Treenert
Hij is gevallen en geblesseerd uitgestapt... dus je bent knetter gek.

Laatst gewijzigd
Treenert

MMMM oké, had ik nog niet meegekregen. Ga het es ff uitzoeken. Thanks for now!!!

Laatst gewijzigd
Lassayd

Verwachten jullie morgen iets van gaviria?
Ook ik matig dagje gehad met 390 punten maar als ik het zo lees mag ik nog niet klagen.

Jori

Gaviria is topfavoriet morgen, maar was vandaag niet goed (geen idee of t orders waren of dat hij het echt niet kon )
Nizzolo niks over gelezen dat hij morgen niet opstapt en had sowieso vandaag niks meer te winnen na de val. Maar zou hem toch nooit kopman makeb :p

Cerebral36

'@Lassayd Aangezien ik verwacht dat QS morgen voor hem gaat rijden is hij zeker 1 van mijn kopmannen. Heeft vandaag ook lekker rustig aan gedaan met kleine 10 mins achterstand.

Treenert

'@WCEendT: heb het zojuist terug gezien. Was om 14.30 uur nog in de supermarkt :)
Lijkt me nu idd niet handig om hen kopman te maken, wellicht start hij niet eens.

@Jori: om te winnen moet je ............... etc. #Valgren

Laatst gewijzigd
Jori

'@treenert: om te winnen, moet je geen nizzolo kopman maken. Neem dat maar van mij aan ;)
Morgen is wel lastig. Zo laf vandaag gekoerst dat mensen zoals GvA, Naesen, V Baarle vast revanche willen. Maar t zijn niet bepaald Sagannetjes en QS zal ze zeker tegenwerken en parcours nodigt ook niet uit

wesley1983

Denk toch na het openingsweekend dat er niet zo laf gekoerst zal worden. Greg heeft vooral baat bij deelname van Sagan en Kwiatkowski die mee de koers hard maken, dan komt het beste in hem naar boven. Alhoewel ik denk dat hij zelf nog niet in een supervorm steekt, kon toch niet mee met Sep als die een showtje opvoerde op de muur.

JimKro

Er is morgen wel voornamelijk wind mee en zijwind tijdens het stuk met de klimmetjes en in het vlakke stuk erna. Hopelijk is het daardoor selectiever dan vandaag.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@JimKro
KBK selectiever dan de Omloop, dan eet ik mijn poule op. Gaviria gewoon eerste kopman en gaan met die massaspurt.

Lassayd

Dan moet ik Gaviria toch maar een van de kopmannen maken morgen. Wie kiezen jullie? Ik kies verder uit stuyven, colbrelli en demare nog 2 mannen

vasnd

Morgen genoeg sprinters aan de start met plannen. Quickstep zal voldoende hulp hebben met het dichrijden van gaten als het er in de finale echt toe komt. Dus als de vorm van Gaviria voldoende is om erbij te blijven (niet ziekjes) dicht ik alleen mannen als Groenewegen, Roelandts, Degenkolb, Demare echt kansen toe. Of er moet echt een coupe gepleegd worden met zo'n beetje al deze ploegen een mannetje mee waar vertrouwen in is op afmaken maar meh.

1 2 ... 47 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.