Zo, dag 1 met een team zonder Van Avermaet, Gilbert en Sagen is geslaagd.
Kopmannen vandaag: 1.Vanmarcke 2.Naesen 3.Stuyven
Hiermee staan we op de 85ste plek.
Mijn Team:
Vanmarcke
Stybar
Naesen
Trentin
Stuyven
Theuns
Terpstra
Vandenbergh
Demare
Matthews
Viviani
Modolo
Cort
Groenewegen
Boasson Hagen
Kwiatkowski
Valverde
Alaphilippe
D. Martin
Teuns
Op alle vlakken genoeg mannen.
'@treenert: om te winnen, moet je geen nizzolo kopman maken. Neem dat maar van mij aan ;)
Morgen is wel lastig. Zo laf vandaag gekoerst dat mensen zoals GvA, Naesen, V Baarle vast revanche willen. Maar t zijn niet bepaald Sagannetjes en QS zal ze zeker tegenwerken en parcours nodigt ook niet uit
Denk toch na het openingsweekend dat er niet zo laf gekoerst zal worden. Greg heeft vooral baat bij deelname van Sagan en Kwiatkowski die mee de koers hard maken, dan komt het beste in hem naar boven. Alhoewel ik denk dat hij zelf nog niet in een supervorm steekt, kon toch niet mee met Sep als die een showtje opvoerde op de muur.
Morgen genoeg sprinters aan de start met plannen. Quickstep zal voldoende hulp hebben met het dichrijden van gaten als het er in de finale echt toe komt. Dus als de vorm van Gaviria voldoende is om erbij te blijven (niet ziekjes) dicht ik alleen mannen als Groenewegen, Roelandts, Degenkolb, Demare echt kansen toe. Of er moet echt een coupe gepleegd worden met zo'n beetje al deze ploegen een mannetje mee waar vertrouwen in is op afmaken maar meh.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.