Persoonlijk vind ik dit een wat belabberd spel. Beetje een verkapt "voorspel voor elke wedstrijd het podium" spelletje. Geen enkele vorm van "tactiek" als het aankomt op zaken als opvullen, lastige tussenetappes, compensatie truucjes etc etc. Nee, simpelweg zo vaak mogelijk de top 3 goed hebben.
Mezelf kennende zal ik uiteraard wel een teampje in elkaar gaan flansen. Waarschijnlijk gaat dat er als volgt uit zien: 6 a 7 toppers, en de rest maar net wat met geld uitkomt en in de juiste teams zit.
'@WCeendt
Zoals Pietje Precies het uitstekend verwoord: het gaat puur om kopmannetjes aanklikken. Thats it. En als dat het enige is, dan hoeft er ook weinig energie in een 20koppige selectie gestoken te worden. Alles buiten de top 3 en van het verkeerde team zijn in deze vormgeving druppels op een gloeiende plaat. Wat mij betreft dus ook geen enorme hoofdbrekens waard.
Wat wel nog steeds leuk is natuurlijk, is dat structurele top 10 pareltje vinden. Bepalen wie dit jaar de barbero van de klassiekes wordt etc etc. Dus ik zal zeker nog wel even aangehaakt blijven hier.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.