Jep, maar dat kan bij wielrennen altijd Treenert. Als jij bij een 'gewone' bookmaker op Viviani hebt ingezet (in plaats van in het voorbeeld met layen van Sagan), kan je ook je hond loslaten zodat de kopgroep wordt ingerekend, etc. Wat dat betreft is het een klein wondertje hoe zeldzaam er dingen misgaan in het wielrennen door het publiek.
Wat een vragen... Zelf neem ik als 1e kopman Sinterklaas en overweeg de Kerstman als 2e kopman, hoe denken jullie hierover?
Edit:
Kom er net achter dat Degenkolb, Sinterklaas en de Kerstman niet meedoen, wat moet ik nu?
Edit2:
Nizzolo ook al niet, dan heb ik amper nog renners over.....
'@ wc eendt
Ik verander niet , ga voor Cort als verrassing als 2 de kopman
Verwacht Trentin eigenlijk niet en reageerde op iemand die zei waarom niemand Trentin noemde
In eerste instantie Gaviria en Bouhanni als 1 ste en 2 de kopman , dus moeten veranderen maar ben met je eens dat je gewoon zelf moet kiezen .
'@Sneok
Was ook geen persoonlijke aanval hoor, gewoon ene lolletje.
Zelf heb ik geen echte problemen ondanks dat Gaviria weg is gevallen, met Kwiat, Demare, Colbrelli, Cort, Viviani, Matthews nog voldoende opties. Ga wss voor Viviani 1 Demare 2 Colbrelli 3. Is puur gokken naar mijn mening.
Puur gokken is overdreven , maar het koersverloop kan je beredeneren maar dan nog is het een gok welke sprinter kan aanhaken of haken ze allemaal aan of maken Sagan , Kwia , Alaphalippe en Gva er een harde finale van en rijden ze alle sprinters eraf , dus geen zekerheid zoals Kuurne en Scheldeprijs
Weet niet hoe het bij jouw team is , maar er vielen bij mij renners tegen in zowel de omloop als stade brianche , al is het wel zo als de omloop 1 km korter is , ik vijf a 6 renners bij de top 10 heb , dus die renners hebben niet slecht gereden zoals Stybar , Gva en Naesen maar ze haalde weinig tot geen punten en waren dus net niet goed genoeg , uiteindelijk haalde ik nog punten met Stuyven als derde kopman terwijl ik die eigenlijk al had afgeschreven .
Wordt tijd dat Gva wat gaat presteren
Die 'zekerheid' viel in Kuurne anders ook wel mee.. als Astana daar niet was gaan rijden had het peloton die kopgroep nooit meer teruggezien. En de organisatie van de Scheldeprijs hoopt dit jaar ook een onvoorspelbaar parcours gecreëerd te hebben!
Ik vind het trouwens niet gokken welke sprinters kunnen aanhaken. De finale is exact hetzelfde als de voorbijgaande jaren en van de meeste is bekend hoe goed hun klimcapaciteiten zijn / hoe groot hun inhoud is. En dus hoe groot de kans is dat ze erbij gaan zitten. Impact van ziekte of blessure is natuurlijk wel lastig.
Verder heb je nog de vorm van de dag, het weer, de wind, de hoeveelheid aanvallers, of ze het aandurven om met renner X naar de streep te rijden, welke ploegen er gaan controleren, etc. Sommige variabelen zijn ongrijpbaar en geluk hebben & anderen zijn een kwestie van zo goed mogelijk proberen in te schatten.
Als ik kijk welke namen hier voorbij komen als mogelijke kopmannen valt het volgens mij wel mee hoe lastig we het vinden om de grootste kanshebbers er tussenuit te vissen ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.