Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 87 ... 110 111
Pietje Precies

Stuyven lijkt mij niet meer dan een outsider in zowel RVV als PR. Ik denk dat je toch wel dik 10 namen kan noemen met een grotere winkans. Het lijkt mij dus wel een terechte constatering dat de winkans / kans op top-5 van Stuyven woensdag een stukkie groter is dan in RVV en PR. Al is het alleen al omdat Sagan en Gilbert er in RVV en PR wel bij zullen zijn. En misschien is Degenkolb in PR fit genoeg om de kopman te zijn bij Trek...

Ik ben zeer benieuwd naar de koers van woensdag! Nieuw parcours, nieuwe plek op de kalender, sterker deelnemersveld, slechte weersomstandigheden. Potentieel zie ik ontzettend veel kanshebbers op de overwinning via allerlei verschillende scenario's. Jammer dat Sagan, Démare en Trentin hier niet meedoen. Was denk ik een mooie koers voor hen geweest.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Ab Normaal: snap je opmerking wel gedeeltelijk en al helemaal zeker je tegenantwoord maar vond het gewoon een beetje te min uitgedrukt tegenover de renner Stuyven als ik het las, maar normaal gezien gaat hij zich wel mengen inderdaad morgen. Al in vele koersen top10 gereden waar hij start dus is toch wel redelijk constant te noemen! Al vind ik wel nog altijd dat hij niet zoveel moet onder doen voor de namen die jij noemt. Natuurlijk zijn Sagan en Gva de grote topfavorieten maar Iedereen in goede vorm heeft de kans om te winnen!

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Voor mij nu 1: Benoot: Gewoon groot fan van die gozer en heeft al bewezen wat hij in zijn mars heeft 2: Stuyven: Bijna zekere punten met de hoop op top 3 3: Nu Naessen gezien zijn laatste prestaties maar twijfel daar nog erg over VanMarcke of toch GvA. Neem dan de gok dat het geen sprint wordt, maar als dat wel gebeurd heb ik iig Viviani en Groenewegen voor wat bonuspunten. Edit: Tot nu toe 4 mensen aan de start in de Scheldeprijs haha

Laatst gewijzigd
Karsten

Einde voorjaar voor Keukeleire volgens Sporza. Spijtig, eerste echte uitvaller in mijn team.

Roel92

Iemand enig idee wat er met EBH aan de hand is? Presteert tot op heden ver onder zijn kunnen.

Pietje Precies

Heeft in januari een operatie ondergaan, maar dat mag het excuus denk ik niet zijn. Afgelopen jaren in de klassiekers ook amper iets gepresteerd (op die 5e plek in Roubaix na).

Roel92

Klopt helemaal wat je zegt, toch vreemd dat hij met zijn kwaliteiten zo weinig laat zien. Wel een interessante kopman voor morgen nu niemand meer vertrouwen in hem heeft

BarryE1

Heb EBH ook omdat ie aangaf dit jaar er echt in de voorjaarsklassiekers te willen staan.

elstupidoloco

Hij heeft er ook echt alle kwaliteiten voor om goed te scoren in het voorjaar. Zo halverwege koers zie je hem vaak met zijn kop vol in de wind zitten. Kan in de finales alleen nooit mee. Alsof hij de afstand niet goed aan kan. In touretappes over dergelijke parcours is hij vgm altijd wel goed, al heb ik de statistieken niet helemaal paraat. Maar blijft toch een enorm getalenteerde renner

WCEendT

Ben klaar met gokken, nog nul keer de juiste kopmannen geselecteerd nu:
1. Stuyven, snel, sterk op kasseien, sprint ook voor plek 5.
2. Naesen, 6e in GW 4e in E3 is in vorm, sprint ook voor plek 5-10 in peloton sprint.
3. GvA, bij gebrek aan beter en op hoop van zege, E3 gaf beetje vertrouwen, sprint misschien voor plek 15 lol.

Overwogen: Groenewegen, Stybar, Lutsenko, Soren Kragh Andersen, Roelandts, tijdje ook gehoopt op Matthews aan de start...
Als Roelandts gewoon mee had gezeten in G-W had ik hem hier kopman durven maken.

Cerebral36

Ik zit toch wel heel erg te twijfelen over om toch Viviani erbij te zetten...Verwacht eerlijk gezegd geen sprint maar kijkende naar GW kan hij aardig mee...Maar ja wie slachtoffer ik dan....

Treenert

'@ WCEendT: doe maar gewoon Groenewegen ipv GVA.
@ Cerebral36: de rest :)

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ik ga er maar op gokken dat er op de laatste kasseienstrook een groepje gaat wegrijden waar Viviani toch moet afhaken en Benoot Stuyven en Naessen 123 worden :) En toen werd ik wakker...

Jori

'@cerebral: Zou je eerste kopman slachtofferen, lijkt me toch het meeste opleveren om viviani daar te hebben staan :p

Ik dacht echt net dat ik er eindelijk uit was, zie ik dat WCEendT 2 van de 3 kopmannen hetzelfde heeft. Dat wordt dus weer terug naar de tekentafel.
Lutsenko, Vanmarcke, Roelandts lijkt me wel wat :p

Laatst gewijzigd
Bazing

'@cerebral
Dat zijn mijn kopmannen 1 2 en 3 dus dat mag wel gebeuren inderdaad.

Cerebral36

'@Jori Vind ik een moeilijke. Schat op dit moment de kansen op een vluchtgroep met Benoot zonder Viviani even groot als een sprint met Viviani dus beetje 50-50. Hoewel het wel waar is wat je zegt dat de kans op feitelijke winst voor Viviani wel wat hoger ligt. Maar Benoot is nou net mijn persoonlijke favoriet. Haha weet het even niet.

Jori

'@cerebral: Viviani kan goed mee op deze klimmetjes en qua peloton is het ook niet je van het, veel grote motoren die toch missen en dan zie ik een vluchtgroep nooit ver geraken samen, ook icm de harde wind morgen. Bovendien is samenwerken een vies woord dit jaar voor de klassiekers ;)
Maar als je overtuigt bent van Benoot, zet je die op 1 en dan Viviani op 2. iig heeft WCEendT ze niet, dus dan zouden ze punten op moeten leveren :p

Cerebral36

'@Jori Je hebt me in ieder geval goed aan het twijfelen gebracht. Je zou denken dat ik makkelijk 1 van die 3 namen zou switchen voor Viviani, maar kennelijk houdt iets me (nog) tegen :) En ons aller Eend heeft Viviani ook dus die zal ook nog wel met twijfel zitten :) Edit: De hoofdreden voor de twijfel is het voorspelde weer. Veel regen en wind, dan zie ik het toch niet snel een sprint worden.

Laatst gewijzigd
Jori

Je bedoelt zoals in het openingsweekend? :p

jsprunk

Hier wordt het Naesen - Stuyven - Benoot. De mannen in vorm, dus.

Kpenty

Hier heb ik Benoot (man in vorm en sprintte vorig jaar ook mee om plek 7), Terpstra (Twijfel wel heel erg of het niet gewoon een sprint wordt met Viviani, maar de vorige keer dat ik op een sprint inzette ging dit helemaal mis. Ook is er slecht weer en Terpstra is in vorm.) en Groenewegen (Ik verwacht dat hij in het achtervolgende groepje wel gaat meesprinten. Hij lijkt in vorm en was in Gent-Wevelgem ook sterk.) De overige mannen zijn Stybar, Vanmarcke, Valgren, V. Avermaet, Roelandts, Cort, Valverde, en de man in vorm: Boasson Hagen.

Marsthinaikos

Vandaag ga ik de keuze maken tussen: Naesen, Stuyven, Lampaert, Kristoff en Roelandts. De eerste 3 hebben voorlopig de voorkeur al kan ik met Kristoff en Roelandts waarschijnlijk meer stijgen aangezien weinig mensen die zullen nemen

steefje9

Mijn top 3 voor vandaag:

1. Stuyven omdat ik er gewoon een goed gevoel bij heb.
2. Naesen lijkt in goede vorm.
3. Viviani. Voor het geval een sprint wordt...

Succes iedereen.

Jasperdewaal11

Toch maar voor:
1) Stuyven (kan zowel ontsnappen als sprinten)
2) Viviani (GW was hij goed en belust op wraak is zijn laatste voorjaars koers)
3) Benoot (al heb ik nog getwijfeld met Naesen, maar Benoot met slecht weer was prachtig in Strade Bianchi)

BrackenRidgeCycling

Jasper,Wout en Ollie hier

1 2 ... 87 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.