Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 88 ... 110 111
Stevenvb

Twijfels twijfels..
Heb nu Naesen, Stuyven, Lutsenko, om eens lekker verrassingspunten te pakken met Lutsenko. Maar toch zonde om Benoot geen kopman te maken....

arviidd

1. Cort
2. Vanmarcke
3. Theuns

romanoww

Dat het morgen tijdens Dwars door Vlaanderen zou gaan regenen, werd al verwacht. Volgens Noodweer Benelux komen daar in de loop van de dag ook nog eens de nodige windstoten bij. “Vooral op woensdag wordt het zeer wisselvallig met hevige buien in de loop van de namiddag”, schrijven zij op Twitter. “De windstoten halen 50 tot 70 kilometer per uur.” Windstoten van 70 km/h duiden volgens diverse tabellen op een stormachtige wind van kracht 8 op de schaal van Beaufort. Gaan er weer renners de grachten in waaien?

Dit wordt echt een zware koers...uitgedunde sprint met de Quicksteppers die iedereen eraf rijden of gewoon een groepje voorop. Ik gok op het laatste.

BarryE1

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht hier zoveel keuze te hebben, bijvoorbeeld een GvA hier niet verwacht en daarom eigenlijk Roelandts meegenomen. Om nog maar te zwijgen over Valverde. Daarnaast veel moeite met inschatten welke ambities de renners hebben, vooral voor DDV. Een aantal hebben expliciet uitgesproken zich te richten op de RVV, zo ook GvA en Benoot. Moeilijk om in te schatten hoe deze mannen dan DDV gaan aanvliegen. Gaan GvA en Benoot bijvoorbeeld nog die inspanning doen?

Op het moment dat ik Valverde heb uitgesloten voor het kopmanschap, lees ik ineens dat ie competitief is en het toch goed wil doen in deze koers. Nou, dan schrijf hem maar weer op hoor. Zelfs de RVV wordt niet uitgesloten.

Complete chaos.

Misschien dat ik de kandidaten voor het kopmanschap in de hoge hoed gooi en het lot laat bepalen.
1) Stuyven
2) Valverde
3) Benoot

arviidd

Hmm door die wind toch maar even kopmannen aanpassen.

dazzler2120

Pfoe ik vind dit een lastige... Ik ga een gokje wagen, heb nu staan 1. stuyven, 2. Naesen 3. Valverde

Karperdrol

'@Dazzler, eerlijk gezegd vind ik dit geen gok.

Met Lutsenko, Roeland, MCN, Groenewegen, dat is eerder een gokje dan de namen die jij noemt.

dazzler2120

Heb ook nog niet gezegd dat dit mijn definitieve team is...
Maar eens; gaan voor de aanvallers is minder een gok dan gaan voor de sprinters in deze rit.

Matt89

De namen die je noemt kunnen bij een sprint ook allemaal top 10 sprinten dus naar mijn mening de enige veilige keuze voor vandaag :)

Jori

Mensen die Valverde overwegen op basis van het artikel op WF zouden er mss toch slim aan doen het hele artikel op te zoeken. WF heeft er wel paar pittig belangrijke details uitgelaten :p

Treenert

'@Jori: eens, maar wat wel het geval is, is dat hij nooit zomaar mee rijdt, ik zou hem zeker nemen.

Ander aardig detail in het artikel is dat hij zou overwegen om RVV te rijden. Gaat toch echt niet gebeuren met maandag alweer start Baskenland, of is dat van zijn programma?

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Baskenland is van zijn programma.
En eens met jouw reden @Treenert, Valverde is geen renner die meerijdt, om het meerijden. Een renner die zowel aanvalt als een renner die gaat voor een sprint na een dag als dit. Enige hoop die ik heb is dat hij de kasseien overleeft.

BarryE1

Eigenlijk compleet wat anders gedaan dan ik vooraf van plan was. Een middenweg bestaat niet, wordt of de wonden likken of een epische overwinning.

Starlynk

Ik heb zowaar 15 man in koers zie ik.. Wat een weelde! Heb alleen werkelijk geen idee wie van die 15 top 10 gaan rijden en wie van de 15 niet in de punten.. Hopelijk wordt het iig een mooie koers en blijft Valverde heel voor de heuvelklassiekers :p

Kopmannen: 1. Debusschere 2. Stuyven 3. Benoot

Jasperdewaal11

Het regent al opgaves .....

BarryE1

Veel mensen toch nog voor GvA gekozen, dat zou dus in potentie veel pijn kunnen gaan doen.

Cerebral36

'@Jori Toch gezwicht: Benoot - Viviani - Naesen :)

dazzler2120

'@BarryE1 volgens mij zijn veel van deze keuzes voor greg mensen die niet meer actief spelen.
Zie ook Gilbert, die door 12% v/d deelnemers als kopman is gekozen voor vandaag...

Karperdrol

1. Stuyven
2. Naesen
3. Benoot

Verder: MNC, Groenewegen, Lutsenko, Terpstra, Kung, GVA en Valverde

Pietje Precies

Ik heb Greg ook gewoon als 3e kopman. In plaats van deelnemen aan deze koers hadden de renners vandaag anders een zware training gedaan, dus ik denk dat dit niet bijzonder nadelig is voor de winkans zondag. Ik verwacht een loodzware en epische koers, waarin de grote mannen gewoon vol gaan koersen. Geen idee wie er gaat winnen, maar in ieder geval een klasbak.

Komt trouwens ook doordat ik geen Naesen heb. Anders had ik die wel boven Greg verkozen denk ik.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

1. Stuyven
2. Naesen
3. Valverde
Verder heb ik nog; Groenewegen, Viviani, MCN, Kragh, Roelandts, EBH, Kung, GVA & Stybar

Bazing

Opgave Naesen. Erg jammer voor hem en voor mijn scorito.

Jori

Opgave Naesen, daar ging mijn 1e kopman, de vloek van WCEendT zet voort

Jasperdewaal11

Gelukkig heb ik Naesen geen kopman gemaakt want dat was anders een pijnlijk verlies aan kopman punten

Cerebral36

Enige voordeel kan zijn dat heel veel mensen Naesen hebben maar voor onze score is dit natuurlijk nooit goed !

1 2 ... 88 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.