Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 89 ... 110 111
Pietje Precies

47% had hem vandaag als kopman!

BarryE1

Hopelijk voor Naesen is het er eentje "uit voorzorg"

Ab Normaal

Last minute Groenewegen er uit gedaan als derde kopman en Naesen genomen.

Cerebral36

Van Aert die tegen een seingever knalt..kan voorlopig wel door...

BarryE1

Laat de updates maar doorkomen!

Zijn er renners die zich laten zien? De Astana's willen dus wel rijden, voor wie? Welke favorieten rijden goed van voren? Keep us posted!

JimKro

Verdorie Naesen.

arviidd

Naesen vlak voor tijd 1ste kopman gemaakt inplaats van Vanmarcke. Helaas.

Pietje Precies

De laatste 30km gingen niet zo vlot BarryE1, maar nu (na tweede keer Knokteberg) zijn BMC en QuickStep samen gas gaan geven!

Achter hen gaat het straks op meerdere plekken breken!

Van Aert op een slecht moment lek, dat kan wel eens klaar zijn.

Laatst gewijzigd
JimKro

Het lijkt in ieder geval een mooie koers geworden. Tony Martin begint aan een solo nummertje.

Cerebral36

Van Aert rijdt nu lek na zijn eerdere knal...pech pech pech
Edit: Ohoh Groenewegen en Viviani worden "in moeilijkheden" gemeld....Toch verkeerde keuze ??

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Opgave Viviani!

JimKro

Viviani geeft op. Maar het leek hoe dan ook geen sprint te worden.

Cerebral36

Aaarrrrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....Joriiiiii :) Dat zijn al 2 kopmannen uitgestapt....

Laatst gewijzigd
Jori

'@cerebral: toch ongelukkig, was vooraf wel de topfavoriet voor deze koers. Van Aert lijkt ook kansloos na zijn val en pech en Naesen ook niet. Zijn toch al veel favorieten die het niet gaan halen. Greg heeft er deze race plots veel zin in, laat zijn hele ploeg incluseif mijn gokje als 3e kopman Roelandts erg hard werken :(

kortom, word voor mij ook een dramatische koers.

EDIT: Had erger gekund, ze hadden ook Benoot kunnen bestraffen voor het stayeren achter de volgauto's samen met L.Naesen

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ja en dan te denken dat ik juist Greg heb laten gaan deze ronde haha. Naja 1e kopman nog over, die moet maar gaan winnen dan :) Dat wordt geen 96,3% meer na vandaag dat is zeker haha

Starlynk

We hebben iig mooie koers mannen ;)

steefje9

2 kopmannen out.. Auuuuuu😥

Starlynk

Die Valverde...

BarryE1

Waar zit Stuyven? Balen dat ik dit niet kan zien!

Jori

"Da rennertje van movistar is precies zo slecht nog nie. Daar gaan we nog veel van horen in de toekomst. #DDV18 #valverde "

Op voorgrond zitten quickstep met terpstra, lampaert, stybar. Verder nog EBH, Avermaet, Valverde, Drücker, Durbridge, Laporte, Haussler, Roosen, Teunissen, Pedersen en nog wat andere die wat verder zitten

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Valverde is een van mijn alltime favorieten al heb ik hem dit spel bewust geskipped. Maar had ik geweten dat hij zoveel races mee zou doen had ik hem zeker genomen !! Voor mij nu alles op Benoot deze race :)

JimKro

Wie is die Sunweb renner?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja Stuyven zat eerst niet met de beste mee Barry, maar inmiddels is de voorste groep weer vrij groot.

Jori

Zei er iemand Valverde? :p

El Mel

Tot zover het rustig aan doen van Greg :P
Nu had ik hem graag als kopman gehad..

1 2 ... 89 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.