Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 90 ... 110 111
Pietje Precies

De grote mannen zijn weg.. helaas weer geen Stuyven.

Jori

Degenkolb, Pedersen, Valverde,Avermaet, EBH, Stybar, Lampaert, Moscon, Vanmarcke is geloof ik de kopgroep
EDIT: Benoot natuurlijk ook, en Toni Martin

Laatst gewijzigd
JimKro

Ha daar is EBH!

BarryE1

Greg, het is goed zo he?! Conditie is getest, zondag is belangrijker.

Starlynk

4 man in de kopgroep, maar alleen mijn 3e kopman :p au, au, au

BarryE1

5 stuks, inclusief 2e en 3e kopman (Valverde en Benoot). Helaas Stuyven meegenomen, als ik daarvoor in de plaats GvA had was het feest compleet.

Pietje Precies

Benoot is zo gruwelijk goed!! Beste man in koers denk ik.. hopelijk gaat ie ook daadwerkelijk veel punten pakken vandaag!

Cerebral36

4 in kopgroep waaronder mijn 1e kopman Benoot...Go Tiesj!!!!!!!!!! Sommige mensen zullen gek worden...Eerst Sagan niet kiezen vanwege tegenvallende resultaten, die wint, nu GvA eruit vanwege mixed results en nu....Ik val niet in de eerste groep, wel in de 2e :)

Laatst gewijzigd
BarryE1

Niet zozeer vanwege de resultaten maar had GvA hier vooraf helemaal niet verwacht.

JimKro

7 man vooraan, maar zal wel weer drama worden aan de meet :p

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Stuyven er zo te zien toch weer bij...Die gaat me kosten...Dat was de switch voor Viviani....Was dat maar Naesen geweest haha

BarryE1

Stuyven nu toch weer mee vooraan? Kan het allemaal net niet lekker volgen, waarom is die livestream alleen in België beschikbaar?

Heb je 2 renners op kop rijden, waaronder 1 kopman, zit je toch te hopen dat de achtervolgende groep terugkomt! Stuyven 1e en Valverde 2e kopman.

Pietje Precies

Ja nadat Lotto Jumbo het terugbracht konden Stuyven en Terpstra terug naar voren.

Nu zijn Vanmarcke, Lampaert, Pedersen, Teunissen en Hagen weg.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Oh oh oh en de renners uit mijn team zitten naar elkaar te kijken :p

El Mel

https://www.vrt.be/vrtnu/kanalen/een/#

Deze werkt ook in NL

Stuyven er idd bij!

BarryE1

'@El Mel Thanks!

Pietje Precies

Bijzonder ongunstige kopgroep voor mij. Vrees ook dat ze weg gaan blijven, want zie niet wie het werk daarachter gaat leveren.

arviidd

Wat baal ik van de wissel. Naesen voor Vanmarcke.

Lowland

Dat is de lol van het spelletje, arviidd. Ik heb helaas hetzelfde gedaan, maar dan met Terpstra

Cerebral36

Laat Lampaert dan maar weer winnen. Heb ik iig nog iets aan Viviani :)
Edit: En daar zijn de 30 bonuspunten voor Viviani woehoe haha

Laatst gewijzigd
JimKro

Mooie overwinning en mooi om zijn reactie te zien! Ik ben ook blij om Boasson-Hagen weer eens keer van voren te zien. Altijd een fan geweest van hem.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Heb dan toch de nrs 3 6 7 (1e kopman) 8 en 10. Al bij al moet ik daar tevreden mee zijn.

Orange

Wederom de mist in gegaan met mijn kopman keuze. Doe mij maar de giro..

Bazing

3 7 (1e kopman) 8 10 (2e kopman) 11. Zeker niet slecht maar had een stuk beter kunnen zijn.

BarryE1

Geloof dat ik niet mag klagen:
De nummer 4
De nummer 7 (3e kopman)
De nummer 8
De nummer 10 (1e kopman)
De nummer 11 (2e kopman)

Edit:
Nummer 14
Nummer 18

Laatst gewijzigd
1 2 ... 90 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.