Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 91 ... 110 111
Cerebral36

Nu 2.5 uur wachten op plek 14-20 haha :)

Bazing

Toch wel lekker die bonuspunten met valverde. Nu nog even de Waalse Pijl en Luik winnen

Kpenty

Tot nu toe dit:
nummer 3
nummer 4
nummer 6
nummer 7 (1e kopman)
nummer 8
nummer 9 (2e) kopman
nummer 11

Mag niet klagen met 650 punten tot nu toe. Nu nog de vraag wat een Cort Nielsen, Valgren, Roelandts en Groenewegen (3e kopman) hebben gedaan. Verwacht Cort eigenlijk nog wel in de punten.

Cerebral36

'@kpenty Met 650 punten doe je het gewoon heel erg goed! Ik was al tevreden met mijn 464 waar ik voorlopig eindelijk de top 100 van de WF poule mee binnen sluip.

wesley1983

Mijn Scorito mag de vuilbak in, op naar de giro. Volledig verkeerde kopmannen, toen ik de tv aanstak zag ik een Sunweb renner in de kopgroep en was ik blij met mijn gok als Theuns als eerste kopman, tot ik hoorde dat het Teunissen was. Gewoon nog een zo hoog mogelijk procent er proberen uit te halen is mijn opdracht nu.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Top 20 is bekend. Ik alleen nog Cort op 14 en De Buyst op 18 erbij.
1 LAMPAERT Yves Quick-Step Floors 300 200 4:09:40
2 TEUNISSEN Mike Team Sunweb 250 150 0:02
3 VANMARCKE Sep Team EF Education First-Drapac p/b Cannondale 215 125 ,,
4 BOASSON HAGEN Edvald Dimension Data 175 110 ,,
5 PEDERSEN Mads Trek - Segafredo 120 95 ,,
6 STYBAR Zdenek Quick-Step Floors 115 85 0:29
7 BENOOT Tiesj Lotto Soudal 95 78 0:30
8 VAN AVERMAET Greg BMC Racing Team 75 71 0:59
9 TERPSTRA Niki Quick-Step Floors 60 64 ,,
10 STUYVEN Jasper Trek - Segafredo 50 57 ,,
11 VALVERDE Alejandro Movistar Team 40 50 ,,
12 MOSCON Gianni Team Sky 35 45 ,,
13 ROOSEN Timo Team LottoNL-Jumbo 30 40 ,,
14 CORT NIELSEN Magnus Astana Pro Team 25 35 2:42
15 DEGENKOLB John Trek - Segafredo 20 30 ,,
16 LAPORTE Christophe Cofidis, Solutions Crédits 20 27 ,,
17 VAN POPPEL Danny Team LottoNL-Jumbo 20 24 ,,
18 DE BUYST Jasper Lotto Soudal 20 21 ,,
19 DRUCKER Jean-Pierre BMC Racing Team 20 18 ,,
20 NOPPE Christophe Sport Vlaanderen - Baloise 20 15 ,,
------
504 punten totaal en nu 81e in de WF poule. Jij 6e Kpenty. Klasse hoor !!!

Laatst gewijzigd
JimKro

Toch lekker, nog wat bonuspuntjes met Cort en De Buyst. Ik ben uiteindelijk ook niet ontevreden, afgezien van de 3x0 van Naesen. Mijn hoop is om in de komende zware koersen wat op te kunnen klimmen om in een positie te komen vanaf waar ik, met een op papier sterk heuvelteam, hopelijk de meubelen kan redden.

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@cerebral36 Zeker gaat het goed en met Cort op de 14e plek heb ik de stap vooruit weer gezet. Na Gent-Wevelgem van 4 naar plek 54 van heel Scorito gezakt en nu dus weer gestegen naar plek 19 van heel Scorito. Helaas in onze forumpoule gedaald van 1 naar plek 2. Met voor de heuvels nog mannen als Valverde, Alaphilippe, Teuns en Albasini verwacht ik nog aardig wat mensen die nu boven mij staan achter te laten. Helaas alleen weinig vertrouwen in de Scheldeprijs. Alle ballen op Groenewegen daar.

Cerebral36

'@kpenty Ja in de heuvels ga ik echt vrezen voor mijn plek. Hoop dat Henao, Kwiat en Albassini de schade beperkt kunnen houden. Maar daar Ala en Valverde missen gaat me kosten vrees ik. Jij hebt wat dat betreft (achteraf gezien) een hele mooie balans in je ploeg! Schelde gaat voor de meesten een issue worden denk ik. Ik heb voorlopig 4 man aan de start daar haha.

Laatst gewijzigd
Kpenty

'@Cerebral36 Ja en ik dacht echt de juiste balans te hebben met nog Greipel en Bouhanni erbij voor de Scheldeprijs plus nog wat andere wedstrijden. Dat viel alleen tegen. Gelukkig hebben meer mensen last van uitgevallen renners. Voor de Scheldeprijs eventueel naast Groenewegen nog Demare, Sarreau en misschien dat een Hagen mee wilt doen aan de sprint.

arviidd

Jammer loop 160 punten mis door een last minute wissel, achja vorige keer 100 punten erbij door een last minute wissel en ik stijg van plek 84 naar 40 dus niks te klagen veder.

Ook leuk om 100 punten binnen te halen met Valverde in deze wedstrijd.

wesley1983

Was het eigenlijk Theuns die nog probeerde de oversteek te maken naar de groep GVA-Benoot om uiteindelijk zich te laten uitzakken tot de daaropvolgende groep of was het nog iemand anders van Sunweb?
Hopelijk valt de blessure van Naesen mee en kan hij starten zondag, is er daar al iets van bekend?
Naast de pech en het kiezen van de verkeerde kopmannen (1 Theuns en 3 Naesen) genoten van de overwinning van Lampie en ieder woord verstaan van zijn interview na de koers (afkomstig van +-10 km van waar ik woon), wat een zalige gast is dat toch!

Laatst gewijzigd
Starlynk

Voor komende zondag kan de kopman Russisch Roulette weer worden ingezet met Sagan, Van Avermaet, Benoot, Kwiatkowski, Terpstra en Vanmarcke.. Hopelijk doet Valverde niet mee :p

Bazing

1. Vanmarcke
2. Van Avermaet
3. Kwiat

jsprunk

Wat heb ik Stybar onderschat, zeg.. en geen Valverde is ook killing.

Jori

Stybar rijdt alles top 10 + elke keer 30 punten van een winnende quickstepper, das idd wel heel erg veel. En dan moet het klapstuk met Roubaix nog komen. Valverde al op 110 punten voor de ardennenklassiekers, ook bijzonder jaloersmakend als je vergelijkt met Alaphilippe of Kwiat.
Quick step ook lekker als je mensen uit het blok (Lampaert, Stybar, Gilbert, Terpstra) hebt gekozen, hoewel Gilbert qua prijs nog wel beetje veel is.
Viviani toch wel beetje teleurstellend, zeker na de blessure van Gaviria. Voor de rest nog 2 kapitale blunders door geen Colbrelli, maar met name geen Benoot te hebben en dan kan het niet snel genoeg 19 april zijn :p

Dat gezegd hebbende mag van mij een mooie coureur als Benoot, Terpstra of andere daredevil de Ronde winnen, gewoon lekker aanvallen en koers maken!

Karsten

Pakweg 130 plekjes gezakt naar 467, jammer van Naesen.
Voor de Ronde 1 Van Avermaet 2 Benoot. Kopman 3 wordt nog een paar daagjes twijfelen en schuiven.

vasnd

123 wordt weer Sagan, GvA en Gilbert :P kind kan de was doen

snoek1974

Bij de ronde van Vlaanderen ga ik voor de 3 kopmannen Sagan , Gva en Kwia . Vooraf waren dit mijn 3 speerpunten , valt voorlopig nog tegen .

Voornamelijk het missen van Benoot , Valverde en Demare breekt op , waarbij Gaviria en Bouhanni veel te weinig rijden van het klassiekers seizoen en mijn kopmannen voor al die miljoenen nog te weinig brengen . Maar ja dat is het leuke maar gelijk het lastige dat je vooraf ook niet weet wie wat precies rijdt

klumper

Hou het voorlopig op 1. GvA 2. Stybar 3. Sagan, heb echter Kwiat ook nog als serieuze kopman optie.

El Mel

Kwiat heeft in vorige edities nog niet echt indrukwekkend gepresteerd. Wat kunnen we zondag van hem verwachten?

bakfiets

Met lampaert en stuyven redelijke kopman keuzes. Alleen theuns pakt niet goed uit. Toch gestegen naar +/- plek 300 algemeen nu.

Hoe zondag:
1. Sagan
2. Avermaet
3. Vanmarcke

Treenert

Zei ik, (niet arrogant bedoeld): GVA "kan het zich niet veroorloven niet te koersen" en Valverde "die zomaar mee rijdt, dat bestaat niet".
Redelijk waar toch (zei hij nu toch wat arrogant)?

Nu lees ik hier wat namen die de beste in koers zouden zijn geweest, zoals o.a. Benoot (was óók goed hoor), maaaaar m.i. was de beste c.q. sterkste toch 'veruit' Stybar. Wrong time, wrong place! Schrijf die maar op voor zondag, ik heb hem alleen helaas niet :( :(

Clean sheet zondag? Zou zomaar kunnen, ze zijn wel weer f*cking scherp uuuh quick daar.

Laatst gewijzigd
arviidd

Kopmannen voor ronde van Vlaanderen zo goed als duidelijk.

1. Stybar (goede vorm en eindigt overal voorin)
2. Vanmarcke (lijkt op dit moment het beste op de kasseien en muren)
3. Terpstra ( kan nog veranderen nog genoeg andere opties)

Ik heb de familie al afgezegd zondag er moet en zal koers gekeken worden.

Treenert

'@arviidd: Familie Corleone? Zou ik niet doen!

1 2 ... 91 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.