Scorito Giro 2018

1 2 ... 101 ... 187 188
Gesloten
Twaburov

Campi wilde op hetzelfde wattage rijden als vandaag en kwam toen de berg niet op :)

Blaagstra

Viviani gevallen...

Platwalsers

En.....staat hij weer op of blijft hij liggen?

Stuff

lijkt op een gebroken sleutelbeen zie ik... snel m'n team aanpassen!

basdewit97

Waar zien jullie dat Viviani is gevallen?

Phoenix0000

Wel een goeie grap. Moest het toch ff checken.

Karperdrol

Hahah ik heb zitten zoeken als een gek.... stelletje....., goede grap!

joenique

Haha de max!

Starlynk

Goed gecoördineerd wel ;)

janstof

Net nog een interview gezien met planckaert. Iedereen mag voor zijn kans gaan, geen leider, meezitten met de aanval. tsja, niet echt het idee dat hij elke keer mee gaat sprinten of dat Kuznetsov gaat sprinten. Van die rus werd ik vorige keer ook niet zo blij

hartstikkebedankt

Het schijnt dat D van Poppel deze ronde in Trek tenue zal gaan verschijnen, waardoor hij op basis van achternaam voor 500K valt op te halen. Zijn broer B verruilt het hesje van Trek voor eentje van Jumbo, waardoor de gele formatie Battaglin uitspeelt voor de massasprints.

De bavariaan

Mannen, kan ik een wellens en ullissi kiezen boven een yates en pozzovivo in de tijdrit vandaag? Of zouden de laatst genoemde dichtbij froome en td willen blijven en dus die tijdrit er uit kunnen rammen... Tis een korte

elstupidoloco

'@marthijn

Als je puur rationeel kijkt naar de keuze tussen froome en dumoulin, kun je volgens mij niet om froome heen. Bewezen in een behoorlijke vorm bergop, meervoudig winnaar van een grote ronde. Er zijn vgm weinig redenen om aan te nemen dat froome op gaat geven oid. Op die kans spelen is niet zo interessant lijkt me.

Ik heb froome puur en alleen niet gekozen omdat ik van mening ben dat hij op dit moment niet hoort te koersen, tot het moment dat zijn naam gezuiverd is of hij daadwerkelijk geschorst is. Op zichzelf is dat nog niet eens voldoende reden om hem niet te nemen. Echter merk ik dat ik tijdens zo n spellen mijn mannen steeds meer ga supporteren. En daar heb ik bij froome op het moment helemaal geen zin in. Dan moet ik hem ook niet nemen, en er een uitdaging in zien om zijn enorme puntenpotentieel op een andere manier te verdienen.

@malathion

Wat betreft gesink, doel ik op aanvallers die weliswaar behoorlijk bergop kunnen, maar in de vlakke aanloop een grote kans hebben om in kopgroepen te zitten. De echte baroudeurs met een neus voor de juiste kopgroep, wat explosiviteit om in dat spel in het eerste uur de aanval te laten ontstaan. En dan denk ik aan types als Matthews, de Gendt, Rui Costa, maar nu bijvoorbeeld Wellens, ulissi, LL Sanchez.

Ik ging stiekem toch even schuiven zonder viviani, maar dan kun je een geile ploeg opstellen!

William Schuurman

Stel ze alle vier op ;)

Malathion

'@Elstupido
Er zijn toch zeker twee etappes - eentje na de rustdag - die klimmend beginnen. Daar misstaan Pantano en Geesink niet lijkt me.

RensRohde

Weet iemand wie er gaat sprinten bij BMC? Roelandts of Drucker?

Poeee001

Wat denken jullie van Battaglin?

elstupidoloco

'@malathion

Klopt! En die moet gesink dan beiden winnen om 100 punten te pakken. Terwijl in die etappes Ulissi, LL en Wellens of Carapaz bijvoorbeeld ook prima in de kopgroep terecht kunnen komen. Ik vind gesink zeker geen slechte coureur, en als hij in de kopgroep komt moet hij het bergop ook zeker af kunnen maken, maar het zou niet mijn eerste keuze zijn als ik een aanvaller moet selecteren.

elstupidoloco

Het zal toch wat zijn als Gesink opeens de Uran van deze Giro is 😂

YungNikopolidis

'@De Bavariaan Waarom zouden Yates en Pozzovivo secondes willen laten liggen in een tijdrit?

@RensRohde Beiden

Wimbo

'@elstupidoloco
Mooi punt vwb Froome, sluit me daar bij aan.
Het team wat ik nu heb bestaat ook alleen maar uit renners waar ik blij van word als ze een goede uitslag rijden.
@Starlynk
Froome weer terug in je ploeg, na een goede nachtrust.

Starlynk

'@Wimbo: Ja hoor, Froome staat er gewoon in :)

Poeksel

'@Bavariaan: Wellens is de betere tijdrijder, parcours ligt hem ook wel denk ik. Vraag is of ie voluit gaat, ik denk het wel.

RensRohde

Daar teken je jouw vonnis mee!

Wimbo

'@Starlynk Gelijk heb je, heel veel punten!😁

1 2 ... 101 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.