Scorito Giro 2018

1 2 ... 122 ... 187 188
Gesloten
wesley1983

Venturini heel goed vandaag, als hij dit volhoud lijkt hij toch het koopje te gaan worden. Hopelijk blijft hij bevestigen in de volgende sprintetappes.

Michael Joziasse

Na een slechte dag, nu wel een goede dag (6 man uit de top 13)
Ook een verrassende goede uitslag van Pedersen en Simion en verder de nummer 1,3,4 en 5 in mijn team.

Rutgerca

Simion blijft een beetje mijn held.

Pedersen heel mooi. Venturini ook.

JimKro

Ik baal toch al wel een beetje van m’n last-minute wissel Boy voor Simion :p

Benzardi

Ben zeer tevreden vandaag met mijn 260 punten.
En dat zonder Viviani in mijn ploeg.
Al mijn 6 sprinters in de top 20, wat wil je nog meer ;o)

Laatst gewijzigd
Connotador

'@JimKro

Rome is nog ver ;)

Ik vermoed dat er iets met Boy van Poppel is gebeurd.
Via google translate en deze bron (http://www.lequotidien.lu/sports/cyclisme-laurent-didier-frais-et-determine-pour-son-cinquieme-giro/) kan je opmaken via ploegmaat Didier dat ze Boy zouden gaan uitspelen.

Wellicht sprinten ze beiden mee voor het vaderland?

EDIT: Daarnaast sprint Simion mee omdat onze vriend Guardini is verdwaald vandaag.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Jimkro: bij mij was dit Boy voor Pedersen, hopen dus dat de rollen nog omgedraaid worden maar ik vrees ervoor. Met Drucker wel de juiste BMC-er gekozen maar dit kan morgen ook anders zijn.

hupske

Man man. Het is nog wel drama.

Met Viviani, Bennett, Guardini, Pedersen, Roelandts, B Poppel, Debusschere dacht ik opzich nog wel grappig sprint ploegje te hebben.

Maar presteert niks op dit moment. In de vriendenpoule hebben er paar maar 3 sprinters, maar wel de juiste voor vandaag. De duurdere sprinters had je op dit moment dus meer aan gehad.

Hopelijk heb ik voor de bergen dan beetje fatsoenlijk team anders kijk ik al met liefde uit naar de Tour.

Pietje Precies

De bedoeling was inderdaad Boy, maar in de laatste 15 a 20 km zat Pedersen continu in het wiel van Boy. Dus wellicht dat Boy zelf heeft aangegeven niet goed genoeg te zijn.

Venturini baal ik van, die is goed op weg zijn prijs eruit te halen en had ik voorlopig er goed bij kunnen hebben i.p.v. Ulissi.

Maar goed, vandaag een prima dag voor mijn karige sprintteam. Het had wat beter gekund, maar hopelijk mag Roelandts morgen (10e plek van Drucker is weinig indrukwekkend in dit veld) en is er niks met Debusschere. Verder kan ik morgen op Pedersen als 9e man gaan gokken.

Edit:
Bericht plaatsen duurde echt gigantisch lang. En Poels mooi 40 seconden verloren. De Sky-ellende blijft doorgaan in de Giro!

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Pietje: Zien wie het meeste geluk heeft morgen, ik ga Drucker en Boy selecteren tegenover jij waarschijnlijk Roelandts en Pedersen :-)
Edit: alhoewel ik nog altijd vermoed dat Jurgen zijn kans gaat mogen gaan in de iets lastigere aankomsten. Vandaag had ik al een goed gevoel dat het Drucker ging worden omdat Roelandts toch veel energie gestoken heeft om Dennis te helpen aan de roze trui.

Laatst gewijzigd
nasibal

Met deze sprintuitslag kan in ieder geval een deel van mn verhaal weer de prullenbak in.

kielabokki

Was wel een wat chaotische aanloop van de sprint, dus morgen nog maar eens kijken wie er dan uit komen. Geldt ook een beetje voor de TT van gisteren, na de Etna weten we een stuk meer. En dat zegt dan ook weer niet alles, want in week 3 kan het weer helemaal anders zijn.

JimKro

Ik zit nu met zowel Boy als Pedersen opgescheept in m’n team. Toch maar weer op Boy gokken morgen denk ik.

Starlynk

Matig dagje voor Danny van Poppel, maar desondanks mijn 6 sprinters in de top 15, dus meer dan 6000 plekken gestegen :p Morgen nog maar zo'n dagje.. Dan naar Italië en dan mag Bananito los :p

Imbatido

Jammer dat Pedersen niet wat punten in de top van het jongerenklassement stond. Nu had ik hem op de bank, en Oomen als negende man ingeschoven. Ik geloofde eerlijk gezegd niet dat Pedersen sprintambities zou hebben. Had ook gehoopt dat Dumoulin het roze nog wel even in bezit zou houden. Morgen dan maar Pedersen erin.

WCEendT

Morgen weer een dag.

Benzardi

Herstel ik heb 269 punten en sta nu 49ste in de forum poule.
We doen mee ;o)
Trouwens bij Scorito heet ik De Duracelli's, hebben andere medestanders ook een andere naam dan hier op het forum?

Pietje Precies

Haha klopt Wesley!

Ik mag hopen dat Roelandts vanavond na het proosten op de roze trui eens even met de vuist op tafel slaat en eist dat morgen voor hem is. Hij is verdorie toch niet naar BMC gegaan om het hele jaar door maar voor jan en alleman te knechten.

Nee, na deze 10e plek van Drucker mag Roelandts er morgen eens een straffe 6e plek uittoveren om vervolgens later in de ronde écht zijn slag te slaan!

Pedersen / van Poppel schat ik na vandaag ook wel gunstig in. Als vandaag al te zwaar (?) was voor van Poppel dan belooft dat weinig goeds voor hem. Verder zegt Pedersen: "I was not 100% and I lost Boy (van Poppel) and that made the difference. But with the work Boy (@BVP88) is doing, we can only be better."

WCEendT

'@Pietje
Had het niet beter kunnen zeggen.

Jurgen laat je ballen zien!

10 dagen Simion erin gehad, toch om laten praten.

Excel bestand voor TdF 2018 1e zin: MAAK JE EIGEN KEUZES!!!

Laatst gewijzigd
Connotador

'@Pietje

Vandaag reden ze inderdaad voor Pedersen met Boy als leadout.
"Boy did an amazing job in the last 20kms and I didn't have to do one meter in the wind. I lost his wheel in one of the last corners with 2kms to go and after that it was just finding a good wheel and fighting to the end."

Dus ik denk niet dat het te "zwaar" was maar eerder een tactische keuze, kan morgen zomaar zijn omgedraaid vermoed ik. Morgen is de finish zelfs technischer dan vandaag en Boy weet zich als lead out goed te plaatsen.

@WCEendt

Denk dat je daar na afloop geen spijt van gaat krijgen, Simion kon denk ik voor zijn eigen kans gaan aangezien Guardini in de nauwe straatjes van Tel Aviv verdwaalde.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja 'te zwaar' is slechts speculatie en puur gebaseerd op deze tweet eerder vanmiddag:
https://twitter.com/TrekSegafredo/status/992778811535114241

En ik vervolgens in de laatste 20 km Pedersen continu in het wiel van van Poppel heb zien plakken. Dus lijkt dat eerder van Poppel dan de ploegleiding vandaag heeft besloten om voor Pedersen te gaan.

Tot slot dan die reactie na afloop van Pedersen, waaruit ik hoop op te maken dat ze morgen weer hetzelfde gaan doen...

duimp30

lees dat morgen sanchez, pedersen of mohoric mogelijk een kans hebben?
lijkt mij toch dat dit weer een 100% sprint is?

ga pedersen wel opstellen nav vandaag.

wesley1983

'@Pietje: Dit zou wel een dure misrekening zijn voor mij, op het laatste dus Boy erin gedaan voor Pedersen omdat ik dacht alleen maar tijdritpunten te hebben met Pedersen. Ach laten we gewoon kijken hoe het komt, net als jij denkt dat Roelandts beter zou kunnen sprinten dan Drucker vandaag denk ik hetzelfde met Boy en Pedersen. Iedere scoritodeelnemer hoopt dat zijn mannetje meesprint maar enkel de teamleiders en de renners zelf beslissen er dus over.

WCEendT

'@Duimp30
Als je dat op WF leest, ik vind de voorbeschouwingen van WF tot dusver echt zwaar onder niveau. Sanchez, Mohoric zie ik echt geen top 10 rijden morgen.

Pedersen na vandaag en volgens twitter van Trek zou ik die altijd opstellen voor morgen, had hem er vandaag zelf helaas ook al uit.

Al 86 punten verloren door verkeerd opstellen :p.

Morgen voorspel ik Debusschere top 5, Viviani winst, Bonifazio top 3.

Viviani, lijkt me logisch na vandaag.
Debusschere, hoorde dat er wat meer aan de hand was dan alleen 'gewoon' lossen.
Bonifazio, als Viviani niet in het wiel van Mareczko was gesprongen had Bonifazio daar gezeten en denk echt dat Bonifazio snelheid verloor door Viv zijn move.

1. Viviani
2. Bennett
3. Bonifazio
4. Mareczko
5. Debusschere

Laatst gewijzigd
wesley1983

Overigens zegt iets in mij dat het mss wel de laatste kans zou kunnen zijn voor Boy want ik zie die de bergen niet overkomen en opgeven waardoor Pedersen wel zijn kans zou kunnen wagen in het verdere verloop van de Giro. Ik baal dus nu al van mijn switch tussen die 2.

1 2 ... 122 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.