Scorito Giro 2018

1 2 ... 125 ... 187 188
Gesloten
Starlynk

Lijkt me wel ja.. Misschien dat Roelandts later deze Giro nog wel zijn kansen gaat pakken. Zie hem wel een keertje in een vlucht meespringen

wesley1983

Ciccone mag zijn eerste 3 puntjes gaan oprapen voor mij, had toch een plaatsje over voor vandaag.

JimKro

Mareczko zal de heuvels wel overleven denk ik, maar het is wel zo dat deze rit een stuk zwaarder is dan gisteren. Ook door de wind. Hij zal zeker minder energie hebben aan de finish. Ook is de aankomst erg technisch en dat zal normaa gesproken lastig worden voor hem. Maar mocht hij er bij zitten na de laatste bocht, maakt hij zeker kans om te winnen.

Ornor

Bah ik had toch gehoopt en verwacht dat Roelandts een puntenpakket zou worden.. nou ja, iig truipunten dus stel hem met wat minder pijn op.

Platje

Vorig jaar tdf 2e rit had ik er 8 uit de top 9.. daarna colbrelli swift en cavendish niet meer gezien.. hoeft dus helemaal niks te zeggen zo een eerste rit

Papa Bart

Oersaaie etappe natuurlijk, maar voor mij wel leuk om te zien. Heb hier in 1979 een half jaar rondgezworven, in een moshave in de Negev meloenen geplukt, en in Eilat gewerkt. De renners hebben geluk dat het wat bewolkt is, want in de volle zon is het echt niet te harden.

Ik schat zo'n 250 punten vandaag, als er geen valpartijen zijn.

Jori

hmm, lijken ze toch weer voor Pedersen te gaan, vreselijke ploeg dat Trek...
EDIT: die gaat zelfs nog een goede plek sprinten, met al die scheuren en peloton op lint

Laatst gewijzigd
kielabokki

Dat is het nadeel van hier meelezen, zonder dit topic had ik nooit Boy meegenomen. Laat je je toch weer iets wijsmaken.

Ben ook voor Boy ipv Pedersen gegaan Jori, meteen de laatste keer ook. Rest vd Giro wordt het mooi Pedersen weer.

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Bennett gaat nog wel uit de uitslag worden geschrapt, lijkt me.

Jori

Pedersen 9e...

Ponzi-award gaat overduidelijk naar BvP

Laatst gewijzigd
Connotador

'@kielabokki

Ben ik niet met je eens. Bronnen als de Twitter van Trek en het interview met Didier (die al eerder zijn gepost hier) zeggen toch dat Boy gisteren in eerste instantie hun man was en Didier zei dat Boy de man voor de sprints was. Hij zal zich wel niet oké voelen vermoed ik. Ik hou er wel vertrouwen in.

nasibal

manmanman, kijk die goncalves gaan.

Connotador

'@nasibal

Maar had je hem vandaag opgesteld? Ik vermoed van niet ;)

kielabokki

Ja dan nog Connotador, had ik hem nooit meegenomen. Maar goed we hebben het over 500k. En 9 plekkies voor 10 namen voor mij in de sprints.

JimKro

Topuitslag! Ook blij met Pedersen :p

Jori

Goncalves leek al bij Caja rural op een soort mini-valverde: hij kon alles.
Maar dat hij hier mee zou sprinten, dat heb ik hem enkel nog in de vuelta zien doen.

BvP gaat bij mij echt op de zwarte lijst, kost me nu al 44 punten. En die Pedersen die zijn tijdrit dan verprutst en nu maar gaat sprinten, hier kan je toch niks mee? Denk dat BvP dus gewoon een nette top 10 op de etna gaat rijden.

Wel fijn dat je op sommige mensen wel kan bouwen. Viviani als kopman + 2 teamgenootjes mee, Belletti die zich weer een top 10 in prutst, Dumoulin die ook netjes in de top 20 eindigde. Debusschere die zich herpakt. Alleen Venturini is zoek?

11 tm 20 trouwens: Sbaragli, Guardini/Simion, Mohoric?, V Asbroeck, 2 van michelton scott (Yates en ?), Dumoulin, Kuznetsov, Drucker volgens mij

Laatst gewijzigd
WCEendT

Conclusie na etappe 2 en 3:
Beste 500K sprinters: Van Poppel B. & Simion
Beste 1000K sprinters: Belletti & Planckaert

Helaas Simion laatste dag eruit gegooid, Belletti en Planckaert zo goed als nooit overwogen ten opzichte van Roelandts, Debusschere en Venturini. De laatste twee hebben dan ook al beide een mooie top 6 laten zien.

Voorspelling die ik gister gemaakt had:
1. Viviani
2. Bennett
3. Bonifazio
4. Mareczko
5. Debusschere

Twee goed, Debusschere en Bennett zat ik plekje naast en Bonifazio een off-day?

Nu mooi een rustdag om uit 13 namen te kiezen voor etappe 4, waar ik sowieso de verkeerde op de bank ga laten.

kielabokki

Bonifazio eraf gewaaid in de finale zegt ie op twitter.

Imbatido

'@WCEendT: Je bent wel snel met je conclusies. Bij 1 miljoen denk ik dat Debusschere de beste keuze zal blijken aan het eind van het verhaal. Ook Venturini is denk ik een hele goede keus, maar hij zat te ver, ergens tussen 25-30.

Benzardi

'@tompot

Ik hoop het niet, want ik had hem als kopman.

Edd1e

Volgens mij was Belletti 750k. Guardini is wel een drama, 1.5M weggegooid. Gelukkig wint Viviani alles zodat de schade enigzins meevalt.

Papa Bart

Conclusievrqag van etappe 3: wat doen al die klassementsmannen in de top 20?

ivo001

Venturini 27e vandaag.
Bonifazio 171e.
Guardini 126e.

Overigens de eerste 93 allemaal de tijd van de winnaar gekregen, leek me toch dat er heel wat gaten tussen zaten.

Tourminator

Vandaag nog beter dan gister. Ga over de 300 punten heen en dat zonder modolo, mareczko, d. van Poppel en bonifazio. Zonder witte trui berekend nu op ruim 92%, dat belooft wat voor de komende weken.

JapieJapo

Genoeg sprinters vandaag met Viviani, Bennett, D Poppel, Debusschere, Pedersen, Goncalves aangevuld met Mohoric, Dumoulin en Schachmann

1 2 ... 125 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.