Scorito Giro 2018

1 2 ... 16 ... 187 188
Gesloten
Jori

Bonifazio gaat in dit veld denk ik gewoon voor 2 miljoen, klassiekerspel ging hij ook al voor 1.5 miljoen!
Planckaert wel interessant, moet ik me eigenlijk nog wat meer in hem verdiepen. ICA geen Enger, das toch de grootste schok

WCEendT

'@Jori
Dit is dan ook pure speculatie van PCS want ICA maakt hun selectie via twitter bekend in aanloop naar de giro.

+ Ik hoop op Nathan Earle.

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

'@WCEendT,

Nee klopt, in de grote rondes tot op heden nog niet. Maar hij heeft het zeker in zich. Maar denk dat op de startlijst van PCS nog veel fouten in zitten (wat op zich ook niet gek is)

Cerebral36

Wel frappant dat Scorito Soler toevoegt terwijl hij inderdaad niet eens op de voorlopige lijst staat. Beetje voorbarig ?

WCEendT

'@Cerebral36
Soler gaat de giro rijden Movistar heeft dat vanochtend toch bekend gemaakt, ga ik vanuit omdat iedereen hier rond dezelfde tijd met dat nieuws kwam.

Daarnaast staat ook bijvoorbeeld Elissonde er niet meer op en is Enric Mas er alweer afgehaald, PCS klopt op het moment niet veel van.

Cerebral36

'@WcEendT: Thx man! Even langs me heen gegaan.Op de een of andere manier heb ik hem zonder twijfel geselecteerd toen hij erbij kwam :) Hoewel dat wellicht wat voorbarig is met Poels CHaves en Yates voor dezelfde prijs. Maar iets in me heeft een goed gevoel over Soler.

Nul verstand

Ik ben heel benieuwd hoe jullie over Kangert denken. Moet toch in staat zijn om top 10 te rijden??

nasibal

Kangert,

Als ik een rijtje met namen kan maken die élke ronde weer uitgebreid voorbij komen vooraf aan een ronde, maar tijdens en vooral ná de ronde nauwelijks tot echte euforie leiden, dan zou ik Kangert net onder Tejay plaatsen. Vlak boven Formolo.

Cerebral36

3 top 10 noteringen vorig jaar maar verder bar weinig van gezien. Top 10 zou ik in dit veld niet aandurven met Kangert :)

Cerebral36

'@nasibal He who shall not be named has been named :) Haha je hebt zo gelijk! Dat heb ik deze ronde dus ook met Dennis.
Edit: Sorry voor de double post. Even iets te enthousiast.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Daarom moet men ook geen PCS gebruiken maar FirstCycling :).

joenique

'@nathancouw, op FirstCycling staat het ook nog vol met fouten hoor ;)

Cerebral36

Vooral Meintjes is erg zielig op FC :)

Colbrolli

Bonifazio (2mil) is toegevoegd op scorito

Starlynk

Firstcycling heeft inmiddels dezelfde lijst als PCS volgens mij ;) Dat is waarschijnlijk gewoon de voorlopige lijst zoals de ploegen het bij organisatie van de Giro hebben ingediend een tijdje geleden. De last minute wijzigingen van de afgelopen dagen zitten daar dus nog niet in.

WCEendT

Bonifazio 2 mil is het overwegen waard, waarschijnlijk te duur voor de meeste teams.

Roson 500K, had ik toch wel 750/1000K verwacht.
Vraag mij af wat volgens Scorito het verschil tussen Carapaz en Roson is.

Roelandts interessant.

Pöstlberger ;)

Laatst gewijzigd
Ralph123

Veel te duur. Beter een half miljoen meer betalen voor Bennett

Jelle van der Linden

'@Ralph123,
Vindt Bonifazio echt niet te duur geprijsd, als je hem vergelijkt met de andere sprinters uit de 2-miljoen categorie (Gibbons en Mareczko). Vindt hem persoonlijk de beste van deze 3

WCEendT

'@Jelle
Prijs van Gibbons en Mareczko slaat dan ook helemaal nergens op, niemand had raar opgekeken als die beide 1 mil waren.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Ik zal denk ik op max 5 sprinters uitkomen. Wil Bonifazio nog wel proberen in te passen, hoewel dat moeilijk wordt. Maar als ik Viviani, Bennett, Boni, Debusschere en nog een 1 mil kneusje heb is dat hopelijk genoeg.

Ralph123

'@jelle Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Maar ik heb het gevoel is het verschil in niveau zo groot is tussen die drie van 2 mil en bennett voor 2,5.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Eerder grapte ik maar wat over het maken van een te duur lijst, maar ben inmiddels serieus aan het overwegen welke renners ik sowieso niet wil op basis van prijs, om te zien wat er dan overblijft.

wesley1983

Wie wordt overigens de laatste lead-out voor Viviani? Vorig jaar zag je dat soms ook Richeze in de top-10 voorkwam als laatste lead-out voor Gaviria. Is mss een interessante piste omdat ik eigenlijk totaal niet ondersteboven ben van het sprintgeweld voor de giro.
Edit: mijn Colombiaanse darkhorse/pareltje is ook van Scorito gehaald, jammer jammer jammer :-(

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Wesley Zo te zien is dat Sabbatini. Kijkende naar zijn resultaten in dezelfde races als Viviani is het moeilijk te zeggen. Wat aardige resultaten maar ook heel veel buiten de top 20.

Wielerfan999

Dan kan je dus Siutsou of Kreuziger voor een miljoen krijgen... Ik zou het wel weten haha

1 2 ... 16 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.