Scorito Giro 2018

1 2 ... 17 ... 187 188
Gesloten
joenique

Wauw als je het team van mitchelton - scott bekijkt, qua kwaliteit kan dat tellen

WCEendT

Toch weer twee 1 mil sprinters erbij.

Cerebral36

Hoe denken jullie over het aantal benodigde sprinters ? Vind dat vooral een moeilijke keuze. Heb er nu zelf 5, maar neig eerder naar 6 dan naar 4 zeg maar :)

WCEendT

'@Cerebral
Ligt eraan hoeveel truipunten / teampunten je denkt te hebben om plek 6-9 mee op te vangen in de sprint etappe's.

Cerebral36

'@Eend Aangezien er al meteen 2 sprint etappes zijn na de tijdrit wordt dat in eerste instantie geen probleem met de mensen van de tijdrit erbij. Maar voor daarna is het moeilijker te bepalen.
Edit: @Jounique Helemaal waar en toch heb ik er op het moment 0 :)

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Cerebral: als er een bergrit geweest is kan je gewoon opvullen met deze dat je hebt op dit moment in de top-5 van het klassement, ofwel met renners die teampunten geven voor de truien.

Cerebral36

'@Wes Helder :) Dan is het dus kijken of er een 6e sprinter is die potentieel meer punten oplevert dan de "slechtste"aanvaller die ik nu heb. Hoewel dat vrijwel niet te bepalen valt haha

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Is het een trend dat alle lead out mannen nu ook minstens 750k moeten kosten? Die stagiair begint het echt te overdrijven

ditisdavid

Ik heb nu 6 sprinters plus Sabatini, waarbij de helft van mijn sprinters 1m is. Zou wel kunnen betekenen dat ik in de eerste twee sprints een mannetje tekort kom afhankelijk van wie er topvijf rijdt in de proloog. 5 sprinters lijkt me bij 5 tot 8 sprints te krap.

Jelle van der Linden

Wat verwachten jullie van Kreuziger bij Michelton-Scott? Heb eigenlijk Jack Haig voor datzelfde bedrag al in mijn team staan van Michelton, maar nu met Kreuziger er bij doet het mij weer twijfelen. Als Kreuziger de vorm van de Waalse klassiekers kan doortrekken, zou hij veel kunnen laten zien.

WCEendT

'@Jelle
Heeft op papier Chaves en Yates voor zich en waarschijnlijk in het hooggebergte ook Haig en Nieve, maar dat soort gokjes moet je op je eigen gevoel wagen, niet op dat van andere ;).

ditisdavid

Kreuziger zou heel goed een Urannetje kunnen doen. Vind hem in ieder geval een betere optie dan Haig, ondanks de jongerentrui.

nasibal

We kunnen Carthy ook nog even hypen zie ik

WCEendT

Uran was wel kopman en dat voor 1 miljoen (als ik mij goed herinner), dat soort 'koopjes' heb je dit jaar ook niet.

hupske

Oef zie ook nog een Spanjaard voor 750.000 bij een blauwe ploeg zitten die erg interessant is. Die zeker in de Vuelta wel goede resultaten heeft gehad.

Bij een rood team een Sloveen.

Bij het team van Pinot zit ook wel een koopje.

Overigens benoem ik dit puur op naam. Nog niet hun voor seizoen bekeken.

JimKro

'@ eendt

Ja wel hoor!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Eigenlijk bizar dat iemand die vier keer top 10 heeft gereden in de Tour waarschijnlijk een simpele knecht is in de Giro (en hij is nog maar 31).

WCEendT

'@JimKro
;)

Jelle van der Linden

'@WCEendT, Je hebt gelijk! Nog even afwachten wat mijn gevoel zegt net voor de deadline! Maar wat een klimteam gaat Michelton waarschijnlijk opstellen

joenique

'@WCEendT: Brambilla is ook kopman voor 750k :p koopje?

Niballie

Ulissi ook voor 1m

WCEendT

Zijn we terug in 2013 waar Ulissi klassement gaat rijden? :P

Bedoel Uran waardige kopmannen jongens ;).

Niballie

Oh, ik doelde niet op de Uran-waardige kopmannen. Was gewoon even de toevoegingen aan de scorito database aan het doorneuzen. En Ulissi is doorgaans wel goed voor 1 a 2 etappeoverwinningen, dus interessant.

Dan wel daarover: Carlos B.

P.S. Niet Barbero.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Wel grappig dat Ulissi en LLS bij de sprinters staan.

Cerebral36

Heb het gevoel dat het er bij Carlos steeds net niet uitkomt :) Hmmm voor nu kan ik alleen Oomen of Henao slachtofferen voor een Enger als 6e sprinter...Denk dan toch aan Henao, hoewel maar 1 Sky renner...Kan eigenlijk niet he haha :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 17 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.