Scorito Giro 2018

1 2 ... 163 ... 187 188
Gesloten
mschuts

28899 lijkt me niet helemaal te kloppen. Cijfer te veel?

Mollemawintdetour

Ja daar zit ik ook aan te denken. Aru op het bankje.

Maar heb eigenlijk ook nog Wellens waar ik over twijfel voor morgen. Vandaag na zā€™n val lekker gespaard voor morgen denk ik. Dus Ciccone, Formolo, Aru en Wellens voor 2 plekken.. moeilijk moeilijk.

En dan nog de kopman keuze; yates, chaves of Pinot.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Inderdaad erg leuk Tempo :)

Vooralsnog veel sprinters, maar daar gaat denk ik nog flink verandering in komen!

klassikl

Schachmann er vandaag gewoon bij. 12e, iemand er al uit hoe hij hem moet inschatten? Wat een doorbraak!
Dit is wel het mooiste deel van de giro. De grotendeels onbekende renners die doorbreken.

Pietje Precies

Een kopie van Bob Jungels ;)

Schachmann is denk ik nog wel een stukkie minder in het hooggebergte, maar hij is ook nog een stukkie jonger. En pas op late leeftijd de stap gemaakt naar een WorldTour ploeg wat misschien kan betekenen dat er nog veel rek in zit.

ivo001

Ik geef morgen toch de voorkeur aan O'Connor, Schachmann en Bilbao boven Gesi k, Wellens en Ulissi.

Masterw

Geen vluchters geloof ik niet mannen als yates met slechte tijdrit gaan nog even vlammen om tijd te pakken

De bavariaan

Ik speel sanchez vandaag, misschien wil hij de afdaling gebruiken en komtie ver genoeg weg, verder zie ik niet zozeer een vluchter de etappe pakken, gewoon 7 ak mannen en vivi voor de truipunten...

tempo789

'@raymankapeens
Ja, heb een uitgebreide excel.

@mschuts
Klopt, het moest 2889 zijn. Ik maak elke dag een klein foutje om te kijken hoe scherp jullie zin. ;)

wesselvanoers

Gisteren weer lekker gescoord met carapaz in me team. Met 262 punten weer wat plekkies gestegen en we zitten onderttussen op de 76%.

Wel erg leuk om te zien dat ik al 6 van de 8 ritwinnaars daadwerkelijk opgesteld heb(behalve dumoulin en battaglin want die heb ik niet) elke dag maak ik toch wel de goede keuzes met het opstellen van renners in tegenstelling tot de vuelta vorig jaar...

Vandaag zie ik wellens en ciccone wel goede kansen hebben weer met een mooie slotklim. Verder laat ik froome en pantano nog even op de bank zitten en maak ik mijn team compleet met: bennet, pozzovivo, pinot, chaves, carapaz, mal en aru

Karperdrol

Iets te stijl voor woods om voor plek 10-12 Te rijden?

BarryE1

De klim na de afdaling is denk ik te lang voor LLS. Alleen de vroege vlucht zou kunnen maar acht de kans klein. Dan nog zie ik een scenario dat LLS uiteindelijk voor MAL komt te werken, als een soort springplank.

steefje9

Bij mij alle ballen op Mal vandaag! Succes iedereen

mschuts

'@tempo789 Haha gelukkig was het een foutje anders had ik al een hoop punten laten liggen šŸ˜…

Wielerfan999

'@wessel
Waarom heb je Froome meegenomen als je hem nu op de bank laat zitten? Als je in Ciccone en Wellens een hoger puntenpotentieel ziet vind ik dat opvallend.

nasibal

Waarom heb je Froome meegenomen als je hem nu op de bank laat zitten?

Dit vind ik oprecht een drogreden, zoals al eerder door iemand anders is aangehaald. In mijn ogen moet je altijd je 9 'beste' renners (of eventueel high risk high reward gokjes) opstellen. Onafhankelijk wie je van te voren meegenomen hebt. Ik heb bijvoorbeeld Roche in mijn team, had ik die dan gister op moeten stellen omdat de kans groot was dat de rit naar aanvallers ging? Of in beide punchetappes?

In de befaamde Quintana-tour had ik Pinot mee. Was toen al 1 of zelfs 2 miljoen volgens mij en redelijk bekend onder het publiek als AK-renner. Dat was echter die Tour dat hij met 17 kleuren stront in zn broek bergaf reed opeens. Ik besloot toen om elke bergrit ene Kwiatkowski op te stellen. Leek vooraf een mooit 500k gokje. Baat het niet dan schaadt het niet, prima 20e renner. Had wel eens wat leuks laten zien, kon redelijk aankomen en aangezien een flink aantal bergritten aankomst bergaf hadden, wie weet. Afin, samen met Quintana heeft Kwiat me toen naar plek 9 algemeen geloodst. Pinot heeft er geen enkele etappe meer in gestaan.

Als je in Ciccone en Wellens een hoger puntenpotentieel ziet vind ik dat opvallend.

Al vind ik dit inderdaad ook wel opvallend, en is het natuurlijk wel zo dat als je iemand als Froome meeneemt en dan moet besluiten hem in een groot gedeelte van 'zijn' etappes niet op te stellen, dat je moet concluderen dat het weggegooid geld was.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Iedereen incl bookies roept ciccione maar kwam gisteren op 17 min binnen...

pirazzi

Ja zodat hij vandaag de ruimte krijgt.

Karperdrol

Formolo of woods, help! Haha

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik wissel schachmann vandaag voor pantano. Dag voor de rustdag. Iets zwaarder dan gister en dag voor de rustdag.

kevinraar

ik had gisteren formolo niet geselecteerd word hij tweede hier baal ik echt van kost me helaas 44 punten ik sta ook maar 4023
heb voor vandaag deze renners
pinot kopman
dumoulin
lopez
pozzovivo
Woods
formolo
bennett
oomen
gesink

Matthijs603

In het eerste groepje dat volgens https://www.velon.cc/en/news/2018/05/giro-2018-stage-9-live-data-and-coverage probeert weg te rijden, zitten niet direct veel mannen die als vluchter gekozen lijken te zijn. Brambilla, Carthy en Visconti wellicht her en der.

Jori

iedereen heeft hier ws wel 9/10 man die je hier kan opstellen die top 20 kan rijden, maar qua kopman is het lastig voor de mensen zonder yates. Ik neig voor zekerheid met Pinot maar Pozzovivo en Bennett vind ik ook indrukwekkend, zeker Pozzo.

Dumoulin, MAL, Chaves, Aru, Woods als extra vulling mee (Chaves is nog lastig in te schatten) en dan de laatste plek voor Geniez of Oomen of Schachmann. Oomen dus op basis van de Etna.
MAL moet, maar tot nog toe nog niet indrukwekkend.

fringale

Denk bij Astana alles op MAL vandaag en LL dus in het gelid, daarom Ciccone als enige vrijbuiter. Pinot behoudt de aanvoerdersband. Sta nu 76,7 % door onder andere een gemis aan Mitchelton-Scott-renners, dus hoop stilletjes dat Chaves er vandaag doorheen zakt. Hoop dat uiteraard ook van Yates, maar die oogt vooralsnog "sterkste man in koers". Maar Bredero ligt altijd op de loer.

Laatst gewijzigd
Matthijs603

Oh, Wellens zit er ook bij volgens Sporza (hoewel Velon Debusschere aangeeft, vroeg me al af wat die daar deed).

1 2 ... 163 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.