Ik heb zelfs zonder Chaves en Carapaz een prima dagje gedraaid. Aru en Froome zoals vooraf verwacht, dat is altijd lekker om dat bevestigd te zien. Winnen ga ik dit jaar niet, maar ben dik tevreden weer. Duik de top 100 algemeen in zie ik.
Wesley, van mij mag je het nu wel zeggen ;)
Ja Froome en Aru gaan nog wel punten opleveren , maar achteraf gezien had ik die 9,5 miljoen anders moeten benutten aangezien Yates - Pozzovivo - Pinot ook 9,5 miljoen is .
Moreno Lopez blijft wel bij maar wel elke keer plaats 7-10 waardoor die eigenlijk te weinig brengt voor die 4,5 miljoen aangezien dit ook staat Bennet , R Dennis en Ciccone .
Die Lopez gaat met prestaties Carapaz , O Conner en Oomen ook niet makkelijk de jongeren trui winnen wat eigenlijk wel verwacht wordt .
krijg wel t gevoel dat je voor het optimale team zeker 5 miljoen zou over houden. Geen Aru, Geen Froome maar juist Carapaz, Yates, Chaves, Bennett.
bij klassementsmannen dus relatief veel koopjes, helaas heb ik dus te veel op de oude garde gefocust die zich al hadden bewezen binnen grote rondes en qua team precies omgekeerde gedaan (veel budget in klassement, weinig in rest zoals modolo)
edit: enige positieve is dat Ulissi 12 minuten verliest en dus de aanval in mag :p
(En deel) van die jonkies gaat er in de derde week nog wel doorheen zakken. Het vervelende is dat ze nu al een hoop punten pakken voor hun prijs en dat Froome en Aru dit niet meer gaan compenseren in die derde week verwacht ik. Ben zelfs bang dat Froome in de remmen gaat knijpen nu.
'@wielerfan999
Sky heeft zelf aangegeven dat froome op koers zit om te pieken in de 3e week en dat heeft vandaag weer gebleken. Begin nu toch wel te twijfelen of die piek daadwerkelijk nog gaat komen..
Ciccone op de etna al aangevalle en gister lekker rustig aan gereden en dat duidde erop dat hij wat wilde proberen vandaag en dus een mooie 10e plek gereden
Toch wel goeie keuzes gemaakt, maar achteraf had ik froome niet mee moeten nemen haha, maar wie weet wat het word in de 3e week
Als ik Dumoulin en Yates had in plaats van Froome en Aru deed ik mee voor de overwinning. Doordat ik wel redelijke vervangers heb kan ik wel nog meestrijden om het bekertje denk ik maar dan zullen eerstgenoemde 2 wel niet mogen zo in vorm blijven. Dumoulin geeft al enige zwakte getoond maar Yates is echt beresterk. Vind het nog altijd jammer dat ik mijn eerste gedacht (Froome en TD alle 2 niet meenemen) niet doorgezet heb want dan ging ik Yates in mijn team gehad hebben.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.