Scorito Giro 2018

1 2 ... 165 ... 187 188
Gesloten
wesley1983

'@twabarov: ik heb het over vandaag als hij dicht bij Aru blijft dat hij automatisch dicht in het klassement blijft! En daardoor overmorgen niet in de vlucht gaat mogen waarschijnlijk van Mitchelton.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ciccone heb ik zien zitten in het uitgedunde peleton redelijk vooraan dus kan nog zijn dat die alsnog punten oplevert.

Mollemawintdetour

'@wesley1983, Daar gaat ie!

Toch fijn gekozen ipv Aru denk ik, nu hopen dat Formolo ook nog wat neer zet.

nasibal

Jongens, het was me een genoegen

vasnd

Ciccone, O'Connor, Carapaz. De jongelingen gaan goed zeg!

Primavoormij

Wel Froome, geen Yates. Dit is gg.

De bavariaan

aru en froome kunnen we afschrijven.

JimKro

7 man in de top 10 en toch is het helaas klaar voor mij xD

wesley1983

7 man uit de top10 + Froome en Aru die dus toch miskopen blijken. Wel blij dat ik toch Formolo en Ciccone geselecteerd heb vandaag.

ditisdavid

Geen geweldige dag voor me, heb de breedte niet om het falen van Froome op te vangen.

kielabokki

Ik heb zelfs zonder Chaves en Carapaz een prima dagje gedraaid. Aru en Froome zoals vooraf verwacht, dat is altijd lekker om dat bevestigd te zien. Winnen ga ik dit jaar niet, maar ben dik tevreden weer. Duik de top 100 algemeen in zie ik.

Wesley, van mij mag je het nu wel zeggen ;)

Laatst gewijzigd
snoek1974

Ja Froome en Aru gaan nog wel punten opleveren , maar achteraf gezien had ik die 9,5 miljoen anders moeten benutten aangezien Yates - Pozzovivo - Pinot ook 9,5 miljoen is .

Moreno Lopez blijft wel bij maar wel elke keer plaats 7-10 waardoor die eigenlijk te weinig brengt voor die 4,5 miljoen aangezien dit ook staat Bennet , R Dennis en Ciccone .

Die Lopez gaat met prestaties Carapaz , O Conner en Oomen ook niet makkelijk de jongeren trui winnen wat eigenlijk wel verwacht wordt .

wesley1983

Wat een team en truipunten gaat Chaves opleveren. In alle 2 de klassementen 2e en dan nog eens de teampunten van Yates erbij?

elstupidoloco

Er zijn van die momenten dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan. Vandaag 2 minuten voor deadline lopez kopman gemaakt ten koste van pinot. Voorlopig sta ik op 388 punten. Gevalletje van een heerlijk bergteam hebben en het zelf verkloten

Jelle van der Linden

8 man in de top 12, had 9 man in de top 13 kunnen zijn. Had alleen de verkeerde keuze gemaakt met Froome in plaats van Konrad (maar had dit dan ook niet verwacht)

Jori

krijg wel t gevoel dat je voor het optimale team zeker 5 miljoen zou over houden. Geen Aru, Geen Froome maar juist Carapaz, Yates, Chaves, Bennett.

bij klassementsmannen dus relatief veel koopjes, helaas heb ik dus te veel op de oude garde gefocust die zich al hadden bewezen binnen grote rondes en qua team precies omgekeerde gedaan (veel budget in klassement, weinig in rest zoals modolo)

edit: enige positieve is dat Ulissi 12 minuten verliest en dus de aanval in mag :p

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Tja ik stond op 99+% maar met Froome, Tom en MAL en niemand van Scott. Achteraf is het makkelijk praten maar had dus voor Yates moeten gaan. Chaves heeft bij mij nooit op short list gestaan..
Wel de goede keuzes gemaakt met Schachmann, Carapaz, Pedersen, Wellens en Goncalves...

stephano

Ja Aru Froome en in iets mindere mate Lopez zijn ook mijn grootste budgetvreters. Zeker omdat k gokte dat Dumoulin geen 5 miljoen waard was. Tsja...
Het blijft een leuk spelletje.

nasibal

(En deel) van die jonkies gaat er in de derde week nog wel doorheen zakken. Het vervelende is dat ze nu al een hoop punten pakken voor hun prijs en dat Froome en Aru dit niet meer gaan compenseren in die derde week verwacht ik. Ben zelfs bang dat Froome in de remmen gaat knijpen nu.

Laatst gewijzigd
wesselvanoers

'@wielerfan999

Sky heeft zelf aangegeven dat froome op koers zit om te pieken in de 3e week en dat heeft vandaag weer gebleken. Begin nu toch wel te twijfelen of die piek daadwerkelijk nog gaat komen..

Ciccone op de etna al aangevalle en gister lekker rustig aan gereden en dat duidde erop dat hij wat wilde proberen vandaag en dus een mooie 10e plek gereden

Toch wel goeie keuzes gemaakt, maar achteraf had ik froome niet mee moeten nemen haha, maar wie weet wat het word in de 3e week

elstupidoloco

'@nasibal

Ik zie froome nog niet zo snel a la gesink voor etappes gaan. En met de rustdag morgen zal hij toch gaan nadenken

wesley1983

Als ik Dumoulin en Yates had in plaats van Froome en Aru deed ik mee voor de overwinning. Doordat ik wel redelijke vervangers heb kan ik wel nog meestrijden om het bekertje denk ik maar dan zullen eerstgenoemde 2 wel niet mogen zo in vorm blijven. Dumoulin geeft al enige zwakte getoond maar Yates is echt beresterk. Vind het nog altijd jammer dat ik mijn eerste gedacht (Froome en TD alle 2 niet meenemen) niet doorgezet heb want dan ging ik Yates in mijn team gehad hebben.

wesselvanoers

'@wesley1983

Bij mij ook 7 van de 9 renners in de top 10 en aru en froome er verder uit. Carapaz en ciccone blijken toch wel goeie koopjes te zijn geweest tot nu toe..

Mooi om te zien dat iemand anders dezelfde renners opsteld :) hoe sta je in de rankings?

Jasperdewaal11

Zo 331 punten en gestegen naar bijn 85%. Na de 2e etappe stond ik nog op 30% dus gaat lkker. Alleen die aru......

@Treenert waar bevind jij je ?

wesley1983

'@wessel: al iedere etappe gestegen in de ranking en sta nu op 94,4% zonder Yates en Dumoulin. Ik was hier trouwens de eerste op de allereerste pagina of de 2e die aangaf of het een gek idee was om Froome en TD alle 2 thuis te laten. Jammer genoeg me laten ompraten hier!

1 2 ... 165 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.