Scorito Giro 2018

1 2 ... 166 ... 187 188
Gesloten
kasjaar

Komt Mareczko op tijd binnen?

Edit: oeps, kom pas net thuis. Wel ideaal voor mij dat Mareczko precies voor komende week afstapt.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Vandaag het allerhoogst gescoord van heel Scorito en gestegen naar plek 24 algemeen, bergteam scoort uitstekend!

elstupidoloco

'@hartstikkebedankt

Lekker hoor! Mooi team ook! Er kunnen met zo n team niet genoeg bergetappes komen

Jasperdewaal11

'@hartstikke bedankt idd! Congrats!
Hoop voor de spanning dat chaves en woods er nog door zakken :p

Wexweasel

Goede dag; gestegen naar 94%

8 man in de top tien!
Had negen in de top elf kunnen zijn (froome voor O’conner) 355 punten.

Maar zonder chaves ga je het niet redden ben ik bang..

Dark horse ballerini inmiddels 4e in het puntenklassement

Dupoepin

Wanneer Froome na de rustdag opnieuw tijd gaat verliezen in de bergen en in de tijdrit dan komt er niet eens een laatste week voor hem. Die gaat zich focussen op de Tour.

hartstikkebedankt

Thanks, ik had alleen S. Bennett toch moeten kiezen ipv D. van Poppel. Dan had ik meegedaan in de top-10. Ik koos juist Van Poppel omdat ik verwachtte dat velen S. Bennett zouden kiezen terwijl ik het verschil vooraf niet zo groot vond. Afijn, nog 2 weken voor de boeg.

kielabokki

Ja mooie ploeg idd. HB

Wielerfan999

10 man in de top 13, gelukkig de beste 9 opgesteld. Alleen Pozzo captain gemaakt waar ik wat puntjes mee verlies. Vanaf nu gewoon Yates kopman houden tot hij iets van zwakte vertoond en dan kan top 25 er zomaar inzitten!

wesley1983

Froome en Aru, wanneer stel die nog op is mijn vraag dan als je ziet wat er nog moet komen. Gepiekt naar de 3e week? Ik geloof er helemaal niet in na wat ik gezien heb. Van Aru hebben we dit nog gezien in de Vuelta maar van Froome is dit de eerste keer, teken aan de wand dat hij de hele wereld voorgaande jaren gewoon voorgelogen heeft. Snoeihard, maar denk dat het gewoon zo is!

Laatst gewijzigd
Benzardi

Met 243 puntjes kom je er niet mee.
Ik lees gelukkig alleen maar succes verhalen, maar aan de onderkant van de Poule is geen pretje, kan ik je zeggen ;o)
Het is daar koud en kil ;-)

Imbatido

Het koppeltje Yates-Chaves blijkt dus het koppeltje dat je moest hebben. Helaas heb ik geen Chaves. Door de twijfel rondom hem heb ik hem als eerste laten varen. Maar die gaat nu gewoon in de sprintritten meer punten halen dan Yates. Yates krijgt 16 punten en Chaves zelfs 23 punten. Ai. Dat is denk ik nog niet vaak gebeurd. Vandaag ook meer punten voor Chaves dan voor Yates.

Laatst gewijzigd
Connotador

'@benzardi

Die mensen hoor je in dat geval dan ook meestal niet ;)

Mijn bergteam is heel oké (vooraf): helaas zonder de Micheltonboys én met onze vrienden Froome en Aru.
Nog steeds denk ik aan een goede derde week van ze, maar wat Nasibal zegt... Straks geeft Froome er de brui aan en is zelfs mijn huidige 73% niet te behouden.
Mijn sprintteam blijft behelpen, maar dat was ook het plan.

Ik voel me tot dusver zielsverwant van Froome, had een topTour en een topVuelta maar die verrekte Giro is tot nu toe pijnlijk.

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@Connotador

Ik voel me tot dusver zielsverwant van Froome, had een topTour en een topVuelta maar die verrekte Giro is tot nu toe pijnlijk.

Mooi gezegd.

tempo789

Update na etappe 9. Het best mogelijke team tot nu toe had je 3308 punten kunnen opleveren en had je 41,5 miljoen gekost. Van Poppel en Bilbao moeten het veld ruimen voor Campenaerts en G. Bennett.

YATES Simon Philip
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban
DUMOULIN Tom
VIVIANI Elia
PINOT Thibaut
BENNETT Sam
POZZOVIVO Domenico
CARAPAZ Richard
SCHACHMANN Maximilian
MODOLO Sacha
MARECZKO Jakub
BATTAGLIN Enrico
DENNIS Rohan
GONÇALVES José
WELLENS Tim
FORMOLO Davide
BENNETT George
BONIFAZIO Niccolò
CAMPENAERTS Victor
PEDERSEN Mads

snoek1974

'@ tempo 789

Hou je hier ook rekening met dat je 9 renners per etappe kan opstellen en blijf je standaard binnen budget zie dat je in je laatste zelf nog 500 K over hebt , verwacht het wel anders snap ik niet hoe Bilbao het veld kan ruimen voor Campenaerts .

Of maak Bilbao in de praktijk plaats voor G Bennett ?

Vind het ook altijd leuk om te analyseren welke andere keuzes ik had moeten maken

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik ben de top 300 ingedoken vandaag en koppel yates en Chaves is voor de komende etappes het juiste duo. Ik heb yates van de laatste nu 4 keer captain gemaakt en met hem al meer dan 500 punten gescoord. Als die dit doortrekt is het een soort froome van de Vuelta.

jsprunk

Haha, na zo'n dag als vandaag verdient Campenaerts ook wel weer een plekje in de lijst ;)
Het gaat de goede kant op, maar nog steeds slechts 10 renners uit mijn team in het optimale team.

Laatst gewijzigd
Dupoepin

'@wesley1983

Dat is wel heel kort door de bocht vind je niet?

1. Het is de 1e keer dat hij de Giro rijdt en hij daarmee goed moest zijn aan het begin van het seizoen. Dat vergt een andere voorbereiding. Daarbij heeft Froome een hekel aan koudere weersomstandigheden.

2. Hij is 2x gevallen wat je toch energie kost om te herstellen.

3. De 2 etappes waar hij het meest slecht eruit zag waren direct na die 2 valpartijen.

4. En ja dat hij 2x de toegestane waarde heeft overschreden van een verboden middel helpt je mentaal niet. Allerlei dingen waar je je druk om moet (advocaten en pers) maken wat je niet kan gebruiken.

Ik geloof niet dat Froome altijd de boel bedonderd heeft. Het valt deze Giro niet samen wat het normaal wel altijd deed.

wesley1983

Elk zijn eigen mening daarover natuurlijk, maar ik heb wel antwoorden op hetgene je allemaal aanhaalt.

1. Met hetgene Froome al gepresteerd heeft in het verleden is het onbelangrijk of het nu zijn eerste Giro is of zijn tiende. Het is ook de eerste Giro van Carapaz!

2. Genoeg vergelijkingen om het niet op die valpartijen te steken. Formolo heeft ook al op de grond gelegen maar die staat er gewoon direct terug, waarom zou Froome dit dan niet kunnen.

3. Zelfde als 2

4. Denk wel dat de ploeg van Sky er alles aan doet om zo weinig last daarvan te ondervinden.

Ben dit gewoon niet gewend van Froome en ongezien eigenlijk, zich voorbij laten rijden door knechten en jongeren die voor het eerst een grote ronde rijden. Is het dan niet normaal dat je je dan vragen stelt met al hetgene die er speelt rondom hem?

Laatst gewijzigd
hupske

381 punten vandaag.
Nummer 1(C), 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9 en 12 opgesteld. Tevens het maximale wat ik kon halen voor vandaag dus erg blij de gemaakte keuzes.

Inmiddels weer wat gestegen algemeen met 97,3 %.

Dinsdag staat er weer een leuke etappe te wachten. Wordt ws gewoon mijn sprint team op stellen, aangevuld met Wellens, Mohoric, Yates en Carapaz.

Woensdag zal het weer klassements mannen worden en Wellens maar als captain.

oborobo

Had moeten kiezen voor:Yates,Chaves,Pinot,Pozzovivo ipv Aru,Froome,Dumoulin,Lopez.
Maar ja;achteraf!

Chris85

1e van Nederland momenteel, en omdat ik weet dat ik dat waarschijnlijk niet vol ga houden wil ik alvast mn vrienden van Flitswiel bedanken voor alle steun de afgelopen dagen. Uiteraard onder aanvoering van oprichters WCEendT en Jorik, en geïnspireerd geraakt door het illustere trio Bram, Bas en Timeas die altijd zorgen voor de juiste inhoud van de bidonnen. Witte trui favorieten Mitro en Nathan die deze oude man weer een jonge geest geven en Cerebral voor de dagelijkse persoonlijke evaluaties.

Oud buurman Jan die dankzij Jos voor de raakbare afleiding zorgt tijdens moeilijke momenten en alle andere nieuwe vrienden voor het leven die onder de nachtelijke flesjes een lach op m'n afgepeigerde gezicht toveren!

Tenslotte Louis, Andrea en Jakub mijn oprechte excuses voor ons gebrek aan vertrouwen in jullie, ik weet dat jullie meelezen en graag blijven plakken. De één achter de ander en de ander aan een vluchtheuvel, we nemen jullie niks kwalijk! En ome S. Bennett, graag gedaan! Ik ben blij dat we je geïnspireerd hebben..

Wielerfan999

Proost Chris, toch gaaf hoe jij ook Sammie hebt kunnen inspireren.

Timeas

One love voor papa Chris <3

Laatst gewijzigd
1 2 ... 166 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.