'@Eend Je hebt mijn interesse voor hem in ieder geval aangewakkerd en me dus zelfs zo ver gekregen om serieus te twijfelen om mijn persoonlijke favoriet eruit te kieperen. Weet dat ik vorig jaar geregeld zei "Damn waarom heb ik Woods niet". Maar ja Pinot vorig jaar 7 keer top 5.....
'@eend omdat woods nog maar 1x klassement heeft gereden en gezien hij dat dit jaar nog niet heeft gedaan heb ik zo het gevoel dat hij de giro gebruikt als warmup voor de vuelta. En heb dus nog nergens gelezen dat hij vol voor een ak wil gaan. Mocht wf daar zo mee komen wordt het een ander verhaal.
Ze hebben het inmiddels al aangepast, de macht van WCEendT rijkt zo wel heel erg ver :p
tevens is het hier nog niet verwerkt, mss dat je het ook nog even in het Engels kunt herhalen? http://www.cyclingnews.com/news/nieve-returns-at-romandie-as-giro-ditalia-responsibilities-loom/
ICA selectie is wel echt een flop, benieuwd wie er hier zijn vingers aan durf te branden.
Iemand enig idee hoe betrouwbaar Savio is met zijn interviews? Hij zegt dat Belletti hun sprinter is, maar persoonlijk zie ik zelf een andere snellere jongen daar in de selectie zitten. Neig er nu naar om de oude baas zijn woorden maar eventjes links te laten liggen en "de nieuwe mareczko" te scouten!
'@Eend Vooralsnog laat ik hem gewoon staan. Mede doordat ik Soler echt niet kan peilen en ik Yates toch hoger inschat dan Poels. En trouwens, geef je Chaves Nieve en pakt Yates gewoon Kreuzinger :) Lijkt me verstandiger om gewoon als geheel te rijden maar ala. Zie hier nou niet meteen een devaluatie van de kansen voor Yates in.
Dus even over de puncheurs en dan voornamelijk hun rol in etappe 4, 5 & 11.
Ook in deze etappe's gaat iedereen een kopman moeten aanwijzen of je nou geloofd in de puncheurs, de klassementsmannen of de aanvallers.
Op het oog zie ik een aantal echte kanshebbers voor deze etappe's waaronder Woods, Chaves, Yates, Henao, Teuns, Lopez, Pozzovivo, Roche, Wellens, Ulissi, Kreuziger, Dumoulin, Froome, Pinot, Dennis die ik op papier zonder problemen kopman zou kunnen maken de een natuurlijk meer dan de ander.
Nu lijkt het duidelijk na eerdere posts dat mijn 'favoriet' voor deze etappe's Woods is, maar na een aantal 'tegen' reacties ben ik wel benieuwd hoe jullie dan over deze etappe's denken en wie jullie als kanshebbers en kopman waardig zien.
Daarnaast kan ik ook nog wel begrijpen als je zou kiezen voor aanvallers zoals LLS of Ulissi die in meerdere koers situaties top 20 kunnen rijden.
Dan nog iets anders, het wegvallen van Enger en het vooral duurder zijn van Sbaragli doet meer met mijn scorito dan ik had gedacht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.