Scorito Giro 2018

1 2 ... 36 ... 187 188
Gesloten
Quintana10

Nog 4.5 miljoen over voor 5 sprinters..
Dat gaat een hele opgave worden gezien de prijzen en de sprinters.

Nul verstand

What about Kreuziger? Rijdt die dit jaar niet veels te goed voor zijn waarde van € 1.000.000?

Cerebral36

'@Nul Ik vrees dat hij compleet in dienst van moet rijden en dan zal hij veel minder scoren dan hij in potentie kan. Dat verklaart dan ook meteen de waarde van 1 mil. Doodzonde!

nathancouw

Google: BB-codes.

Bedankt @WCEendT :)

klassikl

Kreuziger heeft het grote nadeel dat ze met Chaves en Yates 2 ijzers in het vuur hebben. Dus denk dat 1 miljoen goed geprijsd is.

kevin1996steeghs

Kan iemand gewoon even zijn sprinterslijst erop gooien??

WCEendT

Als in sterverdeling?

Cerebral36

Juist mijn sprinters laat ik niet teveel over los, omdat daar juist een belangrijk verschil kan ontstaan :)

Quintana10

Iemand al het halve team van BMC mee genomen? Veel goede tijdrijders. Drucker en Bevin kunnen ook nog aardig aankomen. Roche, Dennis en de Marchi kunnen goed een berg op. En is Dennis nu echt een keer de kopman of zouden Roche en de Marchi voor eigen kansen mogen?

Cerebral36

'@Quintana Ik heb er welgeteld 1. Inderdaad allemaal leuke namen maar ik zie toch voor vrijwel iedereen teveel, in mijn ogen, betere alternatieven. Dennis is me gewoon te duur.

wesley1983

Qua prijzen heeft de stagiair echt wel goed zijn werk gedaan is mijn inziens nu. De knechten die niet veel te betekenen hebben 500k, de meesterknechten 750k of 1m., Vanaf 1.5m(Formolo) de kopmannen met daarbij veel overpricede renners omdat ze op dit moment in vorm zijn en renners die iets zouden kunnen betekenen in het jongerenklassement. Lijkt me dat Scorito nu het betalen is om mee te doen met de spelletjes mee gegroeid is daarin en meerdere mensen aangesteld heeft om alles mee te bedenken qua waardes. Enigste minpuntje vind ik dat er amper 4 renners zijn van 1.5m want ik kom iedere keer 500k te kort ofwel 500k over voor de renners die ik wil.

Valvuillerdemoz

Viviani, Bennet, Selig, van Asbroeck, Pedersen. Maar dat kunnen nog zomaar drie andere namen worden.

wesley1983

'@Kevin: ik heb nu Modolo, Gibbons, Mareczko, Sanchez, Ulissi, Kuznetsov, Van Der Sande staan als sprinters :-)

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Iemand die Bevin nog overweegt als sprinter gezien zijn resultaat in de tweede etappe in de Tirreno dit jaar? Of zien mensen dit als een incident en denken jullie dat hij ook Roelandts en/of Drucker voor moet laten gaan?

Valvuillerdemoz

Sanchez ook als sprinter? Nou, dan worden het misschien wel vier andere namen. 😝

maurice_14

'@kevin: ik heb S. Bennett, D. van Poppel, N. Bonifazio, A. Guardini

Poeksel

'@Wielerfan999: Ik zou hem eerder als tijdrijder overwegen, maar check ook even zijn programma volgens PCS...

WCEendT

Wel grappig dat er veel fouten zitten in het systeem van scorito, bijvoorbeeld bij onze vriend O'Connor staat dat dit al zijn derde grote ronde gaat zijn, maar hij in 2017 twee keer opgegeven heeft... kenners weten beter of nja iedereen met weet van pcs...

Wielerfan999

'@poeksel Als tijdrijder overwoog ik hem sowieso al maar als je zijn resultaten bekijkt zie je dat hij ook nog regelmatig meesprint, naast Tirreno ook Tour Down Under en in mindere mate ook Abu Dhabi Tour. Als hij dat ook doet in de Giro kan het een interessante 8e/9e man zijn in de eerste etappes na de tijdrit. Nog even de bekendmaking van de ploeg afwachten dan...

hartstikkebedankt

Bevin kan zo zelf een dikke top 10 rijden in die eerste tijdrit met kans op teampunten en kans op meesprinten in andere ritten (als ie meedoet). Voor mij meer een optie dan een Van Emden.

Laatst gewijzigd
Chris85

Benieuwd of Ballerini deze Giro al een keer mag als oude strijder(s) Belletti (en/of Gavazzi) zelfs in dit matige sprintersveld geen top 10's gaan rijden.

bakfiets

Ik heb met veel plezier alle reacties de laatste dagen gelezen. Vooral over de verdeling tussen klassement / sprinters en tijdrijders. Ik heb ook wat zitten puzzelen met verschillende opstellingen. Ik ben er nog niet uit over definitieve namen maar ik ben er voor mezelf uit dat ik beter viviani kan offeren in mijn team dan froome, dumoulin, Lopez en pinot of aru. De reden is dat er 3 etappes zijn van de eerste 6 etappes waar de klassementsmannen aan de bak moeten. Bovendien waren de sprints heel chaotisch in de giro volgens mij. Dus viviani moet bijna alles top 3 sprinten. Met een beetje geluk kies je voor 4 miljoen 2 sprinters die meer punten pakken dan viviani alleen. De kans dat mindere sprinters top 10 halen is aanzienlijk met dit sprintersveld. Verder kan je na de tijdrit al je team vullen met teampunten net zoals 4 en 6 uit mijn hoofd. Om een lang verhaal kort te houden. Ik ga voor een heel sterk klassementsteam. Dus een bergteam van 10 man. De overige 10 van mn team zijn gereserveerd voor ongeveer 6/7 sprinters, 1a2 tijdrijders en 2 aanvallers. Bovendien is een ander voordeel van veel klassementsrenners dat als er een paar tegenvallen de eerste etappes ze de rest van de giro als aanvaller gebruikt kunnen worden.

Starlynk

Ballerini is zeker een leuk talent, maar ik ben bang dat ie dit jaar met name rijdt om van de oude krijgers te leren. Als ie nou 500k was geweest had ik de gok misschien wel aangedurfd om hem mee te nemen, maar voor 750k wordt het wat lastiger hem in te passen.

Ab Normaal

Bevin gaat echt niet meesprinten. Deed ie in de Vuelta ook niet.

elstupidoloco

Wat ballerini, gavazzi en belletti betreft vermoed ik dat ze zich er gewoon alle drie tussen gaan gooien in de sprint. Zie bijvoorbeeld de uitslagen van vorig jaar ronde van Turkije.

1 2 ... 36 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.