Scorito Giro 2018

1 2 ... 45 ... 187 188
Gesloten
Jori

Dat riep je ook over Gaviria in het klassiekerspel ;)
Maar zonder nonsens, hij is degene die echt het meeste vast staat in mijn team en neem ook doelbewust een extra quickstepper mee voor aanvulling in sprint etappes. Mocht hij echt uit de selectie worden gegooid, zou het wel echt iedereens selectie op de kop zetten :p

Laatst gewijzigd
hans1984

Volgende sprinter aangekondigd... Boy van Poppel. 2.5m?

Starlynk

Ai, ai, dat maakt Pedersen toch weer ff wat minder interessant ;)

Cerebral36

Zit net eens naar de resultaten van Konrad te kijken en dat is ook niet verkeerd voor 750k.

wesley1983

'@Cerebral: vind ik ook maar de renners van 750k hebben allemaal een kopman, zijn ze dan interessant? Alhoewel tussen Formolo en Konrad weinig verschil zit vind ikzelf qua mogelijkheden.

Chris85

'@Cerebal

Vond ik ook al idd, jammer dat hij net even te oud is..

Cerebral36

'@Wes En juist daarom dacht ik aan Konrad. Acht hem toch wel dezelfde kansen toe als Formolo. Heb nu Lutsenko als 750k renner (ook vanwege de eventuele MAL punten) maar zit serieus te overwegen om hem naar Konrad te switchen. Dan maar wat minder teampunten. Lutsenko kan wel wat in een paar ritten maar dat geldt voor velen haha
@Chris Je bedoelt i.v.m. het jongerenklassement ? Dat maakt me in deze keus eigenlijk niets uit.

Laatst gewijzigd
Gids03

Zojuist usain bolt toegevoegd als sprinter 1 miljoen ik zou t wrl weten 😁😁

Bazing

'@Cerebral, Waarom kies jij Lutsenko over Hirt?

wesley1983

'@Cerebral: Mijn inziens Formolo-Konrad zijn de bergetappes-heuveletappes. Formolo is beter in de bergetappes maar Konrad kan ook zijn streng trekken daar. Konrad is beter in het finishen van heuveletappes, dus ik vrees een beetje dat ze het zo gaan uitspelen ook bij Bora. Moet toegeven dat ik ook al in mijn hoofd heb gezeten om Konrad te selecteren maar Formolo is duidelijk kopman, het is een Italiaan en zal wel voor zijn 10e plaats willen gaan.

Cerebral36

'@Bazing Ik denk dat Lutsenko wat meer kansen maakt in de etappes waar de aanvallers wat kunnen. In dit geval meer dan Hirt, maar dat is persoonlijke mening. Hirt kan normaal meer voor klassement maar met ook een Kangert en natuurlijk MAL speelt dat denk ik minder mee deze ronde. En aan de andere kant Lutsenko won al Oman en was ook top 20 in de Tirreno. Tja weet niet, iets zegt me al de hele tijd dat Loetsenko leuke dingen gaat doen. Maar dat zeg ik ook van Mohoric en kan simpelweg niet iedereen kiezen :)

Laatst gewijzigd
Rutgerca

Boy van Poppel kan wel voor 1 miljoen toch?

hans1984

Gezien zijn resultaten de laatste jaren lijkt me 500k een stuk realistischer... maar het zal wel 1m worden inderdaad.

WCEendT

Ik mis even waar Trek hun selectie bekend heeft gemaakt? I.i.g. niet op de team site?

Of zijn we weer blind aan het vertrouwen op PCS?

Laatst gewijzigd
Quintana10

4x BMC en 3x Lotto. Dat kan wel eens heel verkeerd uitpakken. Team is in ieder geval compleet. Laat de proloog ( dat was het toch?) maar snel van start gaan!

Platje

Twitter 4 renners bekend gemaakt

WCEendT

'@Platje
Dank!

hans1984

Tot nu toe Brambilla Didier, Eg en v Poppel bekend gemaakt via Twitter. Morgen de andere 4. Zolang Pedersen er maar bij zit!

Chris85

'@Cerebal

Ivm het jongerenklassement idd, voor mij maakt het zeker verschil. Met die eventuele 'extra punten' had ik hem misschien wel genomen. Nu iets teveel twijfel. Ze zullen wel vol voor het klassement van Formolo willen gaan en ben bang dat Konrad weinig vrijheid krijgt.

wesley1983

Ze hebben het trouwens vorig jaar geprobeerd met Konrad als kopman en die eindigde op de 16e plaats. Lijkt me dat Formolo beter kan doen dus gaan ze wel voor hem gaan. Konrad zie ik wel vrijheid krijgen voor mee te doen in punchaankomsten.

Laatst gewijzigd
d00pzor

Ik denk dat Ulissi net goedkoop genoeg is, twijfel alleen tussen hem en Wellens. misschien neem ik ze wel allebei.

Cerebral36

Ik blijf maar draaien om mijn laatste 750k renner haha

Ralph123

Ulissi kan niet missen in de giro

steefje9

Verdorie. Selectie bijna compleet maar kom 250k tekort voor nog een sprinter. Grrrr dacht eindelijk mijn puzzel rond te hebben voor vandaag. Morgen weer nieuwe kansen

WCEendT

Acht namen zeker, nog twaalf te gaan.

1 2 ... 45 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.