"Nu het voorjaar erop zit, wacht de eerste grote ronde. De Giro d’Italia begint binnen twee weken al en daar is Elia Viviani de sprintkopman. “Onze Spanjaard Enric Mas mag in de bergen bewijzen wat hij in zijn benen heeft zitten. In de Tour de France zetten we alles op sprintoverwinningen met Gaviria”, vult Lefevere aan"
http://www.wielerflits.nl/nieuws/342256/patrick-lefevere-beter-dan-dit-kan-niet.html
Wat een teleurstelling toen ik de ploeg van Team Emirates zag, had echt gehoopt dat de jonge Italiaan Consonni het eens mocht proberen in de sprintetappes in dit toch wel matige sprintgeweld. Alle ballen op Aru dus, zelfde verhaal bij Sunweb waar ze ook alles op Dumoulin zetten en geen Bauhaus meenemen. Gingen 2 sprinters zijn die m'n team gingen halen.
Soler was eigenlijk enkel interessant voor de eerste week (TJ-gevoel), is in staat om een goede tijdrit af te werken en ging zo wss in de jongerentrui staan in de eerste week maar heeft nog niet bewezen dat hij een grote ronde aan kan dus vind het ook jammer dat hij niet meedoet, gingen er veel hun vingers aan verbranden.
Daar zit mijn manco nog in huidige selectie , geen jongeren trui kandidaten , krijg Lopez er niet in want wil Aru of Chaves er niet voor opgeven en dan zou ik nog een renner moeten downgraden
18 renners ingevuld en nog 1,5 miljoen over , nog niet duidelijk waar ik die voor ga gebruiken , vind puur voor een tijdrit altijd zonde , maar zie wel 2 kandidaten a 750 , nog een sprinter en een aanvaller , of selecteer je klimmers met team punten .
Tenminste als die 18 m gaan rijden anders kunnen we weer verder met puzzelen .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.