Scorito Giro 2018

1 2 ... 47 ... 187 188
Gesloten
kevinraar

Klassementsrenner 7 € 20.500.000
Klimmer 1 € 1.000.000
Tijdrijder 2 € 1.500.000
Aanvaller 2 € 2.000.000
Sprinter 7 € 16.500.000
Knecht 1 € 500.000

Ornor

'@poeksel dat niet, maar ik kan je wel een uitstekende Grüner Veltliner aanraden

hupske

Ik vind het eigenlijk beetje jammer dat Scorito bijna alles verklapt over de renners.

Heel veel verschil met een niet kenner zal amper aanwezig kunnen zijn.
Zitten weinig underpriced renners bij na mijn idee.

Alleen die van Trek zijn vrij goedkoop en paar van Astana.

Ralph123

Ik hoop dat Roelandts mag gaan sprinten voor BMC. Denk de beste sprinter van 1 mil. Maarja Drucker..

Gladiool

Geen Soler bij Movistar.

kevinraar

waar staat dat zie nog nergens dat hij niet mee doet zonder landa valverde en quintana zal hij wel meedoen anders hebben ze niemand voor het klassement

Baiskeli

http://movistarteam.com/en/races/race/2018-giro-italia

thombvb

https://twitter.com/Movistar_Team/status/989803469958795264

Ab Normaal

Zie geen verhaaltje over wat de doelstellingen van Movistar dan zijn.

steefje9

Wordt betancur de man voor het klassement,? Is ie wel interessant geprijsd

snoek1974

Geen Soler zou die dan ook de tour rijden en willen ze met zo sterk mogelijk team naar de tour , kan ik weer gaan puzzelen , net mijn team rond .

Ze gaan dus voor puur ritwinsten uitgaande dat Betancur en of Carapaz niet voor klassement gaan rijden

JimKro

Ik neem aan Betancur ja. Maar misschien dat andere klimmers zullen kijken hoe ver ze komen.

Laatst gewijzigd
Piet Lut

De voorlopige lijst die de Giro publiceerde blijkt tot nu toe betrouwbaarder te zijn dan die van Cyclingfever. Die dachten nogal wat inside info te hebben maar voorlopig starten er maar weinig van die renners (op Elissonde na)

nathancouw

De kans voor Betancur, neem hem allemaal. Hij is er klaar voor!

Imbatido

Inderdaad Piet Lut, lijkt toch heel goed te kloppen. Wel handig voor ons. Daarom vraag ik me ook af of Enric Mas gaat meedoen. Soler was ook pure speculatie.

Ornor

"Nu het voorjaar erop zit, wacht de eerste grote ronde. De Giro d’Italia begint binnen twee weken al en daar is Elia Viviani de sprintkopman. “Onze Spanjaard Enric Mas mag in de bergen bewijzen wat hij in zijn benen heeft zitten. In de Tour de France zetten we alles op sprintoverwinningen met Gaviria”, vult Lefevere aan"

http://www.wielerflits.nl/nieuws/342256/patrick-lefevere-beter-dan-dit-kan-niet.html

04398

'@imbatido, Lefevre gaf na LBL aan in de Giro gaan we Viviani naar de streep lanseren en Mas mag bergop laten zien wat hij kan. dus ga er maar vanuit dat hij wel start

wesley1983

Wat een teleurstelling toen ik de ploeg van Team Emirates zag, had echt gehoopt dat de jonge Italiaan Consonni het eens mocht proberen in de sprintetappes in dit toch wel matige sprintgeweld. Alle ballen op Aru dus, zelfde verhaal bij Sunweb waar ze ook alles op Dumoulin zetten en geen Bauhaus meenemen. Gingen 2 sprinters zijn die m'n team gingen halen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ah jammer, geen Soler, geen concurrenten die 3m weg gooien :p

Poeksel

Maakt andere jongeren weer net iets interessanter trouwens. Marginal gains!

TychoCycling

Wie wordt de sprinter bij BMC? Drucker of Roelandts?

wesley1983

Soler was eigenlijk enkel interessant voor de eerste week (TJ-gevoel), is in staat om een goede tijdrit af te werken en ging zo wss in de jongerentrui staan in de eerste week maar heeft nog niet bewezen dat hij een grote ronde aan kan dus vind het ook jammer dat hij niet meedoet, gingen er veel hun vingers aan verbranden.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Pedersen bevestigd als 5e man van Trek.

Piet Lut

Bahrain ook bevestigd

snoek1974

Daar zit mijn manco nog in huidige selectie , geen jongeren trui kandidaten , krijg Lopez er niet in want wil Aru of Chaves er niet voor opgeven en dan zou ik nog een renner moeten downgraden

18 renners ingevuld en nog 1,5 miljoen over , nog niet duidelijk waar ik die voor ga gebruiken , vind puur voor een tijdrit altijd zonde , maar zie wel 2 kandidaten a 750 , nog een sprinter en een aanvaller , of selecteer je klimmers met team punten .

Tenminste als die 18 m gaan rijden anders kunnen we weer verder met puzzelen .

1 2 ... 47 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.