Scorito Giro 2018

1 2 ... 48 ... 187 188
Gesloten
ditisdavid

Viviani, overigens net zoals minimaal 10 anderen, buiten tijd in de klimtijdrit vandaag zo te zien. Geen sprinter zonder vraagtekens...

Cerebral36

Hij reed een snellere tijd dan Campenaerts dus haha :)
Edit: Dennis als verwacht de beste plek van de Giro deelnemers maar daarmee "maar" een 7e plaats op 1.26 van de winnaar . Daarna Nieve op de 17e plaats op 2.05 van de winnaar.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

De enige must-have is Bernal!

Cerebral36

Must have waar dan want hij start helaas niet in de Giro :)
Edit: Pedersen, Pantano, Mullen en Irizar completeren Trek.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Cerebral
7e Plaats van Dennis in een klimtijdrit is iets dat hij nog nooit heeft laten zien, echt wel goed hoor.

Dus wat gaat het worden mensen Mads Pedersen of Boy van Poppel, wie gaat er goed gokken? Wie gaat er durven gokken? Wie heeft er met een van de twee terrasje gepakt vandaag?

Cerebral36

'@WCEendt Dat klopt natuurlijk. Ging me meer om het feit dat er serieus wordt gezegd dat Dennis voor het AK zou gaan en dat zie ik gewoon niet gebeuren als je nu al 1.26 verliest in een berg tijdrit. Ik moet namelijk nog beslissen of ik Dennis serieus ga overwegen. Bij 2 keer tijdritwinst is dat als cap toch al meteen 200 punten. Ik zie hem echter verder gewoon weinig doen en daar kunnen dan de andere 2 mil renners als Bennett Mas en Woods wellicht qua punten weer voorbij gaan.

WCEendT

'@Ditisdavid
Wat had je dan verwacht van Vivaini in een tijdrit over 10KM aan 9%? Top 10? smh

stephano

'@cerebral Dan moet hij ook nog beide keren winnen. Met Froome en Dumoulin lijkt meest niet vanzelfsprekend. Als je een van die renners kiest heb je ook in de tijdritten een goede kopman. Voor mij is Denniste duur. Als klimmer zie ik hem hoogstens aanklampen en niet sterk finishen tov de andere kopmannen. Dat maakt hem nog minder aantrekkelijk.

Cerebral36

Ik doe Dennis inderdaad wel wat te kort door "maar" 7e te zeggen. In dit veld is het natuurlijk erg knap. Hij maakt mijn keuze voor de 2e 2 miljoen renner in mijn ploeg wel heel moeilijk nu haha
@Stephano Zo dacht ik tot nog toe ook. Maar ik vind Bennett en Mas ook erg onzeker en dan heeft Dennis in ieder geval 2 keer wel zekerheid voor aardig wat puntjes. Voor de rest ben ik het met je eens, daarom twijfel ik nog :)

Laatst gewijzigd
Karperdrol

'@cerebral,

Waarom vind jij G.Bennett een twijfelgeval?

WCEendT

'@Karperdrol
Waarschijnlijk omdat hij nog nooit voldoende scorito punten gescoord heeft, om het prijskaartje van 2 miljoen te rechtvaardigen.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Karperdrol Ik zie hem zeker wel top 10 rijden en gezien zijn resultaten dit jaar had ik hem ook in mijn team, maar op dit moment kan ik er maar 2 van 2 miljoen meenemen en dan is Woods mijn nr1 en dan is het dus Bennett Mas of Dennis. Bij de laatste 2 zie ik meer extraatjes dan bij Bennett en dat is de reden waarom ik twijfel.

wesley1983

Bennett staat gewoon zo duur omdat hij voor de Nederlandse Lotto rijdt en door zijn huidige vorm, voor 500k meer heb je al Pozzovivo die al veel meer bewezen heeft. Ik vind trouwens al de 2mil-renners te duur als je ze vergelijkt met de 2.5mil, idem de sprinters. Enigste 2 die hun prijs kunnen rechtvaardigen zijn, als ze hun niveau halen van enerzijds vorige giro Gibbons en anderzijds vorige vuelta Woods, de andere zijn gokjes in de hoop dat ze eens doorbreken.

stephano

'@cerebral Dat ben ik met je eens. Daarom is Woods ook de enige renner in mijn team van 2miljoen.

Cerebral36

Pozzo is dan ook de enige 2.5 renner voor het klassement. Hoofdreden waarom ik aan sommige van de 2 miljoen renners denk, is dat sommige dus echt wel bonussen hebben. Mas dus jongerenklassement en evt de punten van Viviani. Dennis natuurlijk de tijdritten en moet ook wat kunnen doen in de aanval etappes. Bennett heeft dat dan weer niet maar die zie ik dan nog wel een goed klassement rijden. Heb er dus 4 van 2 mil die ik wel wil maar meerdere hebben twijfel dus wordt nog wat haha :)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Of is Pozzovivo niet gewoon een beetje goedkoop voor 2.5 miljoen? Is niet minder dan een Yates imo.

wesley1983

'@Cerebral: zoals ik al zei er zitten veel renners die kunnen verassen in die prijswaarde maar nog niet echt iets bewezen hebben in een grote ronde. Bennett wel 10e in vuelta 2016 dacht ik maar is minder dan Woods vorige vuelta.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Over Dennis, denk dat er velen de etappe van morgen in Romandie afwachten om hem mee te nemen of niet. Vandaag heeft hij toch wel al zijn eerste proef doorstaan.

Cerebral36

'@Wes Eens. Het houdt de puzzel levend in ieder geval. Geen Pinot doet me ook nog steeds pijn haha. En inderdaad Pozzo voor 2.5 vind ik wel een "koopje"

WCEendT

99,9% hoort Pozzo te hebben, had hem wss ook genomen voor 3.5M met zijn vorm in Alps.

wesley1983

'@Cerebral: is zeker een koopje Pozzo, waar ik mij zorgen over maak bij Bennett is dat hij al 28 wedstrijddagen op de teller heeft en overal goed was, dus mijn vraag is kan hij dit volhouden. Over zijn capaciteiten twijfelt niemand denk ik.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Het is voor mij nu vooral rekenen welke combinaties in mijn ogen de meeste punten halen. Als voorbeeld Chaves en Oomen of Bennett en Dennis. In dit voorbeeld heb ik voor nu dan voor Bennett en Dennis gekozen mede dankzij de enorme twijfel die ik over de vorm van Chaves heb.

Threeohthree

'@eend: als je goed gokt en pedersen mag sprinten heeft hij het voordeel dat hij nog een degelijke tijdrit kan rijden. Maar goed, als blijkt dat Boy mag sprinten kan het eigenlijk al niet helemaal meer uit. Lastig.

Cerebral36

'@Three Eerst maar even de prijs van Boy afwachten. Zal wel 1 mil worden. En daar heb ik dan qua sprinters wel genoeg alternatieven voor. Prijskaartje van Pedersen is dan wel aantrekkelijk.

Threeohthree

Ah ja was er om een of andere reden compleet van uit gegaan dat hij ook 500.000 zou zijn. 1 mil zou toch iets te veel zijn idd.

1 2 ... 48 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.