Scorito Giro 2018

1 2 ... 49 ... 187 188
Gesloten
steefje9

Hoe zien jullie de kansen voor d van poppel in de sprints? 2.5 miljoen is toch een redelijk prijskaartje en daarvoor heb je Misschien 2 sprinters die het zelfde aantal of meer punten halen

Laatst gewijzigd
mik-hail-tal

€27.500.000 AK
€0 Klimmers
€1.500.000 Tijdrijders
€2.500.000 Aanvallers
€6.500.000 Sprinters
€4.000.000 Knechten

Alle toppers zijn present en de rest aangevuld met goedkope "pareltjes" die overal puntjes kunnen opleveren.

Laatst gewijzigd
arviidd

Oke ik ben er uit ook geen Dumoulin voor mij. Ik zie hem toch niet mee rijden met de beste berg op. Kan toch een leuk team maken nu.

jort101

Geen dumoulin? Een te grote gok lijkt mij.. hij gaat sowieso goed rijden in de tijdritten (zonder pech of dat soort dingen), en gaat echt wel presteren in de bergen.. ook al zou hij niet met de 'besten" mee kunnen, dan zou hij alsnog wel de beste van de iets mindere renners zijn. Maar ik denk dat hij gewoon weer mee gaat doen voor de winst ;p

Frankschlekopznbek

Weinig inleestijd gehad deze giro. Klopt het dat MAL Froome en Dumoulin allemaal nadelen hebben, maar dat ik ze eigenlijk toch nodig heb? En klopt t dat er weinig scoritowonderboys meedoen die even alle overgangsetappes opeisen en daarnaast een plekje in de sprintploeg verdienen (lees: Sagan Matthews Trentin etc.)? Zomaar twee voorzichtige conclusies.

Verder: ik denk dat ‘Uran’ niet meedoet deze giro. De winnaar zal slim gesneden hebben in de kosten(2 dure tegenvallers niet kiezen) en de overgangsetappes winnen. 6 sprinters lijkt me het minimum om mee te doen om de knikkers, alleen zou ik ze persoonlijk het liefst allemaal thuislaten(behalve elia).. Eens of oneens?

Laatst gewijzigd
Nylz

Ik zou elia het liefst wel thuislaten, omdat de spoeling achter hem behoorlijk dun is en matige sprinters dus gaan strijden om plek 2 t/m 5. Voor 4M heb je 3-4 andere sprinters die samen meer punten kunnen halen.

Bazing

Ik ga ook zonder Viviani.

Jasperdewaal11

Dennis toch wel goed geklommen in Romandie....hmmm

Cerebral36

Wel erg jammer dat Viviani buiten tijd binnen kwam gisteren, want nu gaan we hem dus Zondag ook niet in de sprint kunnen zien.rootste
@Jasper Vandaag de grootste test. Eens kijken of hij zich vandaag alsnog mijn team in kan fietsen :)

Laatst gewijzigd
nasibal

Cerebral,

Ik denk wel dat we hem zondag gaan zien. WCEendt heeft het immers beloofd.

Krul12

Ik lees al een tijdje meer hier, nu toch maar eens reageren. Ik heb al verschillende scenario's gehad. Teams met zowel Dumoulin als Froome, teams zonder Dumoulin en Froome. teams met 1 van beide. Mijn grootste twijfels zitten bij Dumoulin i.cm. het parcours. In vergelijking met vorig jaar 25 km tijdrit minder en 3 aankomsten bergop meer. Dat spreekt al niet in zijn voordeel. Even los van vorm zie ik een stuk of 6 a 7 betere klimmers. Daarbij schat ik Dennis in de tijdrit hoger in. Om zijn prijskaartje te rechtvaardigen moet hij al net zo goed, zo niet beter, zijn dan vorig jaar. Met hem erbij zou ik nu dan Dennis en 1 van de Mitchelltons eruit moeten halen. Tevens moet ik nog een downgrade doen om de 20ste plek in te kunnen vullen, wat waarschijnlijk ook opvulling zal zijn. Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik ga het waarschijnlijk toch zonder hem doen.

hartstikkebedankt

Als ik Dumoulin niet neem moet ik Aru of Chaves nemen maar die blinken ook niet uit in zekerheid. Van Dumoulin weet je in ieder geval nog dat zn tijdrit goed is. Enige is dat ik hem zie afstappen als het niet lekker gaat, hetgeen voor Aru zou kunnen pleiten aangezien hij niet snel zal opgeven.

Cerebral36

'@hartstikke Precies mijn dilemma. Ik heb Aru er al vanaf dag 1 niet in en Chaves twijfel ik al vanaf dag 1 over en staat er nu ook nog naast. Op wellicht het kleine risico van afstappen om te sparen na zie ik dan Dumou toch als betere keuze :)

Rutgerca

Zie trouwens niemand over Modolo praten?

Cerebral36

'@Rutger Denk door zijn prijskaartje van 3 miljoen. Sprinters zijn sowieso een groot vraagteken met deze bezetting. Mijn geld gaat hem iig niet in de sprinters zitten deze ronde :)

Starlynk

Die sprinters blijven een geval apart.. Bij de klassementsmannen heb ik moeite om bepaalde renners niet mee te nemen, maar van de sprinters wil ik ze eigenlijk allemaal niet meenemen :p

Cerebral36

'@Star Heb nu zelfs mijn 2e zekerheidje na Viviani, Bennett gedowngrade om mijn AK renners te upgraden. Nog even kijken wat Bennett in zijn laatste test voor de Giro doet alvorens dat met zekerheid zo te houden.

kevinraar

rutgerca ik heb modolo in mij team

laupie

Chaves zit ik ook al dagen over te twijfelen, voorbereiding is altijd slecht voor grote rondes maar is fit wel de beste klimmer naar mijn mening. En nog steeds de vraag hoe ze het met hem en Yates gaan uitspelen

WCEendT

Zondag en Viviani, ik bedoelde natuurlijk 6 mei jongens.

kaboutertje

Hoop niet dat hij zaterdag 5 mei overslaat dan

WCEendT

Denk eerder vrijdag 4 mei buiten tijd ;).

Laatst gewijzigd
pirazzi

De tijdrit in Jeruzalem is qua hoogtemeters minder zwaar dan die in Ollon - Villars dus ik denk dat Viviani de tijdslimiet wel zal halen. In etappe 6 naar de Etna op 10 mei wordt het al moeilijker voor hem.

WCEendT

'@pirazzi
Was dan ook een grapje :D.

Viv heeft zo goed als al zijn GT's uitgereden, over buitentijd en Viv maak ik mij totaal niet druk, zeker niet in de Etna etappe.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Elstupido: lijkt me langzamerhand naar uit te zien dat ik jouw voorstel aanvaard dat jij Yates kiest en ik Chaves en te kijken wat de beste keuze was. Moet nog 1 keuze maken i.v.m. verhouding klassementsrenners-sprinters en Yates staat op de wip daardoor.

1 2 ... 49 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.