Scorito Giro 2018

1 2 ... 51 ... 187 188
Gesloten
nasibal

Ik krijg op een of andere manier een beetje een Contador-Rasmussen gevoel als ik Bernal en Roglic zo zie.

Ontopic: Dennis zojuist definitief uit mn selectie geklikt.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@wesley

Ik heb inmiddels yates en Chaves beiden in mijn team. Het kan gek lopen 😜 ik kan Mn budget niet kwijt. Toch nog even puzzelen

WCEendT

Nieve erin?

nasibal

njee

wesley1983

vee

WCEendT

Hahaha lekker niveau jongens.

Roglic is wel een baas aan het worden hoor, Baskenland en Romandie winnen in maandje tijd... dat voor TLJ.

Costa ligt lekker te slapen.

Laatst gewijzigd
nathancouw

Offtopic: Costa laat zich ff een oor aan naaien en laat Fuglsang gewoon wegrijden.

wesley1983

offtopic: Hopelijk laten ze Bernal dit jaar nog kopman zijn in een grote ronde en laten ze hem niet knechten, zoals in het verleden gebeurt is bij Sky met Wiggens-Froome. Alhoewel ik bij Bernal nog grotere verwachtingen heb dan destijds met Froome. En wat een sprong heeft Roglic gemaakt, stond 2 jaar geleden nog nergens!

WCEendT

Arme Costa toch, moet hij ook nog voor straf 15KM alleen op kop rijden :'(.

WCEendT

Dennis wint nog ff peloton spurt... en de twijfels zijn weer terug.

wesley1983

'@Elstupido: toch maar Froome of Dumoulin er terug in doen dan :-p

Cerebral36

'@WCEendt Inderdaad :) Twijfel de twijfel!

wesley1983

Boy Van Poppel voor 500k

stephano

Zou nog steeds Dennis niet nemen. Zie vooral de beelden van een lossende Dennis voor me aan het eind van de klim. (In Giro heb je vooral sprintaankomsten en aankomsten bergop)

Wielerfan999

Wel een goede optie... Ik twijfel echter wel of hij mee gaat sprinten en of dat dan ook gelijk ten koste gaat van Pedersen

Cerebral36

Zat even naar de resultaten van Boy te kijken. Daar word je niet echt vrolijk van haha

wesley1983

'@Cerebral: rijdt meestal in dienst van Nizzolo. Maar nu is het inderdaad echt de vraag wie gaat sprinten, Pedersen of Boy.

WCEendT

'@Wesley
Denk eerder dat Boy dit jaar nog helemaal niemand een dienst bewezen heeft met deze resultaten.

Bazing

Woods ook duidelijk gemaakt dat hij voor etappezeges gaat. Nog niet helemaal zeker of dit mijn keuzes beïnvloed.

Wielerfan999

Bron? @Bazing

Bazing

http://www.cyclingnews.com/features/woods-aiming-to-give-canadians-someone-to-cheer-for-again-at-giro-ditalia/

Bekijkt GC wel van dag tot dag.

WCEendT

Hij kijkt gewoon hoe de giro loopt.

“Right now, the goal is just to take it stage by stage. I had a good GC in the Vuelta last year [ninth], but I don’t want to put huge expectations on the GC yet. I just want to try to get a stage win and see how things go.”

Zet er gewoon geen druk op, maar gaat echt niet het klassement laten lopen (zoals een Gesink).

Laatst gewijzigd
mactjappie

Weet iemand of normaal
Gesproken yates of chaves een ‘betere’ tijdrit in huis heeft?

Bazing

Ja maar hij zegt ook dit: "Woods is keeping his feet on the ground about his chances in the Giro d’Italia, with his main goal remaining stage wins. The GC, whilst not forgotten, is somewhat less of an aim than it might have been had he not been sick this spring."

Toch andere ambities dan voor de Vuelta voor mijn gevoel. Maakt hem misschien alleen maar beter als keuze voor scorito.

Poeksel

De tijdrit in Parijs-Nice van dit jaar geeft wel een goede indicatie, mactjappie.

1 2 ... 51 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.