Scorito Giro 2018

1 2 ... 59 ... 187 188
Gesloten
Cerebral36

'@Three Ik heb nu Pinot en Woods en Mas :) Kost me alleen Yates en Pozzo haha. IK weet het echt niet meer :)

foqu1ta

Heb zojuist 1 van de grote geofferd en eerlijk gezegd word mijn team in mijn ogen veel beter. Nu nog even de definitieve selecties afwachten en dan kan de finishing touch aangebracht worden.

Mollemaestro

Ik dacht dat ik mijn ploeg rond had... Nu ik lees dat Morkov misschien ook gaat sprinten voor QS, begin ik toch te twijfelen!
Brambilla+Belgische sprinter van 1 miljoen of Pantano+Morkov.
Lastige keuze, hopelijk gaat QS nog duidelijkheid geven over de plannen in de sprint.

Malathion

Ik ben nieuwsgierig naar jullie overwegingen om 8 tot 9 klassementsmannen mee te nemen. Waarom zou 7 niet volstaan aangevuld met twee goed klimmende knechten en 3 goede aanvallende klimmers?

Brillenpoetser

Ik hoor maar weinig over roche en geniez. Mogen we deze onder de klassementsmannen rekenen gezien hun kwaliteiten en doelstellingen? Ik denk zelf dat ze koopjes zijn als je ziet dat ze beide voor het AK gaan en ook nog veel kwaliteiten hebben.

Cerebral36

'@Mala Omdat ik vorige keer bijvoorbeeld binnen no time Valverde Izaguirre en Porte kwijt was. En dan heb je een probleem met een basis van 7. Dat is dan mijn persoonlijke reden voor minimaal 8. En zelfs dat is niet zeker want Woods moet dan echt voor het AK gaan :)
@Brillenpoetser Zeker Roche is iemand die ik nog overweeg. Zie Dennis echt tekort komen en dan is hij wel degene die het AK over zou kunnen nemen. Geniez twijfel ik al lang over. Maar weet het niet met hem haha

Laatst gewijzigd
WCEendT

Nu ik lees dat Morkov misschien ook gaat sprinten voor QS

Bron?! Dit lijkt mij verre van de werkelijkheid, enige dat ik zie gebeuren is dat Morkov (heel) misschien een plek opschuift en de plek van Sabatini in neemt.

Cerebral36

'@WCEendt Ik maakte de opmerking dat Morkov wellicht achter Viviani ging sprinten. Ik bedoelde daar dus de leadout mee waar ws wat puntjes mee gepakt worden. Niet dat hij full force gaat sprinten ala Viviani :)

WCEendT

Aah, dacht dat het statement vanuit QST kwam ;).

Wat dat betreft zie ik in Morkov echt geen Richeze hahah. Of zelfs een Selig.

Daarnaast zie ik Viv echt niet zijn trouwe laatste man opzij schuiven omdat Morkov toevallig redelijk sprint in Romandie.

@Cerebral (bericht hieronder)
Sprinten in een deelnemersveld zoals Romandie of een sprint aantrekken is iets heel anders in mijn ogen, Sabatini is een expert in het aantrekken van sprints. Zijn we het toch eens :P.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Toch vind ik zijn 2e plek vandaag en 5 plek eergisteren best netjes in Romandie.
Edit: En ik verwacht inderdaad gewoon Sabatini hoor als zijn leadout.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@Cerebral36

We kunnen dus met zijn allen weer rustig ademhalen? ;-)

Cerebral36

'@elstupido Haha ik had mijn waffel moeten houden :)

Malathion

Als een van de kopmannen wegvalt, dan schuift iedereen daarachter een plek door: polanc, hirt, oomen. Zelfs pantano.

Volgens mij kun je je niet indekken tegen pech. Er is altijd wel iemand van alle spelers die geen pech heeft. Zelfs meerderen. Volgens mij moet je gewoon het team nemen waarvan jij verwacht dat het de meeste punten haalt.

Niko1995

Denk indd ook dat Sabatini de laatste man is voor Viviani.

WCEendT

'@Malathion
Zeker, pech kun je op gokken mits goede motivatie (kasseien tour 2014), maar moet je zeker niet van uit gaan.

Als de winnaar nou de drie toppers (F,D,MAL) niet neemt met als reden dat hij verwacht (hoopt) dat ze alle drie uitvallen slaat dat natuurlijk nergens op (totdat hij gelijk krijgt).

Laatst gewijzigd
Threeohthree

'@Cerebral: Hm. Nooit echt over nagedacht om de pots te slachtofferen gezien zijn huidige vorm maar als hij eenzelfde giro rijdt als vorig jaar is dat op zich nog niet eens zo gek wanneer hij wss toch de hele giro rond de 5-8 plek zal rondhangen. Yates vind ik ook lastig gezien zijn vorm, maar goed, wanneer chaves in 100% vorm verkeerd zal het me niks verbazen als ze hem toch opofferen. Daar komt dan nog bij dat ik eigenlijk ook wel een beetje fan ben van Simon Yates door de BSP's van de Vuelta van 2016. Maar goed dat kan wel voor meer Orica mannen gezegd worden.

Cerebral36

'@Three Pozzo zit er bij mij ook gewoon weer in hoor. Idem Yates. Heb toch de knoop doorgehakt en wat geofferd in de top. En moet zeggen dat wat ik nu heb staan me wel goed bevalt zo.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ik ben persoonlijk meer fan van de Yates die de Tour zal rijden :-)

Cerebral36

'@Three En mocht Yates geslachtofferd worden dan gaat die denk ik nog wel alleen leuke dingen doen. Zat knechten voor Chaves dan haha

Maartenhartong

Ben op zoek naar de horner van de vuelta 2013...iemand tips.. dupont wellicht 😂

Lassayd

Jongens ik twijfel zo tussen viviani en poels. Wie hakt de knoop voor mij door?
Ik vind 4 mil voor die paar sprints eig wat duur en poels heeft me in de vuelta echt veel punten opgeleverd maar hoe zit het met zijn vorm?

Ab Normaal

'@Lassayd
Ik hak de knoop wel door.
Poels.

nasibal

Poels was tot nu toe altijd een garantie voor (veel) punten, maar hij was tot nu toe ook altijd goedkoper dan de meeste kopmannen. Dat is dit jaar voor het eerst anders.

Threeohthree

'@Cerebral: Haha. Gaat snel bij jouw. Toch Pinot dr maar weer uit? Vind het ook lastig, elke keer als ik naar mn team kijken ben ik best tevreden maar om een of andere reden wil ik het toch weer nét ietsje anders. Tis nu voor mij vooral wachten op de persberichten van BMC en QS m.b.t. Mas, Roche, en sprinters.

Jori

Mas gaat klassement proberen, Roche is de klassementsman terwijl Dennis een vrije rol heeft en qua sprinters lijkt het me niks nieuws te worden.
Maar nog steeds wacht ik precies op dezelfde persberichten hoor :p

Laatst gewijzigd
1 2 ... 59 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.