Scorito Giro 2018

1 2 ... 69 ... 187 188
Gesloten
laupie

Ik lees hier al dagen dat pedersen mogelijk gaat sprinten, hoe zeker is dat?

Bazing

Beste van de GC renners rijden in etappe 1. Dan in etappe 4 het roze?

Ornor

Als Dumoulin hem al niet gelijk pakt, dan toch zeker wel in 6 lijkt me? Zo hard ging Dennis niet naar boven de laatste tijd..

Wielerfan999

Bevin gaat niet mee en het team mag weer op de schop...

WCEendT

'@Bazing
Dennis onderschatten is 1 ding, maar denken dat hij etappe 4 en 5 niet gaat overleven.

Denk dat verschillen na de tijdrit klein gaan zijn en de beste op de Etna gewoon het roze pakt.

Laatst gewijzigd
Dupoepin

In Etappe 6? Dat lijkt me meer een etappe voor Aru Chaves of Froome en die gaan niet veel tijd verliezen in de 1e tijdrit op Chaves na.

Bazing

'@eend Nee Dennis zou er goed nog bij kunnen zitten in etappe 4 en 5. Het was meer een reactie om te laten zien dat er wel degelijk een scenario is waar dumoulin nog snel het roze kan pakken.

Cerebral36

Waar ik voor vrees bij Dennis is dat hij de eerste tijdrit wint, dan dus (zeker als kopman) leuke punten pakt de eerste 3 dagen. Daarna langzaam wegzakt, er weer iets raars gebeurt en hij de 2e tijdrit niet eens haalt. Heb hem nog steeds in mijn achterhoofd maar die 2 miljoen.....
Edit: Etappe 6 heeft wel een fijne MAL finish hoor. Zie hem daar ook wel knallen maar die zal wat meer achterstand op een Dumoulin hebben na de tijdrit.

Laatst gewijzigd
Melkboer

'@laupie
Acht de kans klein dat hij mee gaat sprinten. Gevalletje Bevin vorig seizoen. Iedereen verwachtte dat hij mee ging doen omdat hij ooit een keer in een nietszeggende ronde mee had gesprint. Was echter in geen velden of wegen te bekennen in de sprint in de grote ronde.

Orange

Kan helaas nergens informatie vinden over wie de lead-out man gaat zijn van Viviani. Een sloot potentiële punten voor Sabatini en, vooral, Morkov.

Cerebral36

'@Orange Ik denk dat ik toch voor Morkov ga, heb al een andere QS erbij en vind Sabatini dan denk ik toch te zwak om als 4e qser mee te nemen.

Chesron21

Als er gesprint wordt en iemand van trek wilt mee doen, lijkt me wel dat pedersen daarvoor het meest in aanmerking komt

kschiffmacher

'@WCEendT
Zo kijk ik ook naar Dumoulin... gaat hij zijn 5mil. waard zijn tov. twee klassementsmannen van 2,5milj.

Dupoepin

'@Chesron21

Dat lijkt me meer weggelegd voor Boy van Poppel

Cerebral36

Zo niet vraag ik me eerlijk af waarom Boy anders überhaupt mee gaat. Verwacht werkelijk niks van hem, maar als Pedersen gaat sprinten blijf dan lekker thuis. Dus ik denk Van Poppel, ik hoop Pedersen :)

Ornor

Tsja ik denk dat Dumoulin wel kan volgen in etappe 6 en Dennis niet. Ik heb sowieso lage verwachtingen van Dennis en vind het niet klaar als een klontje dat hij de proloog wel even wint.

Ik kan er natuurlijk naast zitten. Ik wil graag rekening houden met scenario's waarin Dumoulin na 1 of 6 plots roze draagt (maar weet dus niet goed hoe, omdat ik naast Oomen niemand zal opstellen).

WCEendT

'@Cerebral36
Snap sowieso niet waarom ze Boy meenemen die man is verre van top niveau, misschien dat hij een grote ronde nodig heeft om in vorm te geraken ofzo zou het anders echt niet weten.

mactjappie

Ik wil toch een Movistar renner meenemen Betancur of Carapaz... in t verleden heeft Betancur bewezen te kunnen fietsen. Dit jaar volgens mij nog niets laten zien.

Ab Normaal

'@Cerebral
Voor de teampunten maakt het niet uit of je Morkov of Sabatini neemt.
Denk dat je beter kunt bepalen wie de sprinter wordt als Viviani zand hapt en die meenemen.

WCEendT

'@mactjappie
https://www.procyclingstats.com/rider/carlos-betancur
https://www.procyclingstats.com/rider/richard-carapaz
https://www.procyclingstats.com/rider.php?id=139556&c=6&rider1=139556&rider2=178184

Als je er dan nog niet uit bent:
Tails: Betancur
Heads: Carapaz
https://justflipacoin.com/

WCEendT

'@Abnormaal
Denk vooral dat mensen Sabatini of Morkov mee willen om een Selig/Richeze te doen.
Echter, zie ik Sabatini als lead-out en die is gewoon niet snel genoeg om een Selig/Richeze te doen.
Dus als je wil gokken op lekke banden/lossen van Viviani zou ik voor Morkov gaan naar aanleiding van Romandie.

Cerebral36

'@Ab En dat heb ik dus gedaan en dat wordt Morkov :)

Dupoepin

'@Ornor

Wanneer je naast Oomen niemand zal opstellen verwacht dan ook niet dat je mee gaat doen om de prijzen ;)

Chesron21

Misschien wil boy meedoen bij een paar familiefeestjes 😜

elstupidoloco

Mag Boy ook nog gewoon lead out zijn voor Pedersen of is dat verboden?

1 2 ... 69 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.