Scorito Giro 2018

1 2 ... 7 ... 187 188
Gesloten
Jasperdewaal11

Even een hypothese:

Peloton keert zich massaal tegen Froome vanwege het lopende onderzoek dat het zelfs het machtig sky te machtig word.

Dumoulin keert bij de eerste tegenslag de Giro de rug toe om een Tour te gaan rijden waavan Froom is uitgesloten.....

Zo bespaar je 10 miljoen door ze niet te nemen.

Pietje Precies

Deze kids hebben er kijk op!

https://twitter.com/PhotoGomezSport/status/987303580632788993

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jasper
Het wielerpeloton dat zich uitspreekt tegen doping Chris? Nee nee nee

lnunspeet

Paar leuke renners te vinden voor 500k en 750k. Ik denk dat daar het verschil mee gemaakt wordt!

furr

Ik denk het niet @lnunspeet

lnunspeet

'@furr
Ben jij de kenner van dit forum? Je denkt toch niet dat het de marchi is?

furr

'@lnunspeet nee, de haai van Messina 🦈🦈

mrmtiss

'@furr @lnunspeet Hoo, hier ga ik je corrigeren!

Zadelpen

Ben ik dan werkelijk de enige met een onderschot aan liquide middelen? Het zou juist een eer moeten zijn om voor team Zadelpen uit te komen, maar wat sommige renners hier durven te vragen daar slaat je ketting van over.

Kijk eens naar stylist Jos van H.: een prima speler voor een eerlijke prijs. Zo kan het dus ook.

Laatst gewijzigd
snoek1974

Als je wilt gokken , is de Marchi een prima zet als aanvaller alleen wanneer stel je m op , maar als Dennis de tijdrit wint krijg je wel teampunten voor de truien , een punt of 17 wat gelijk staat aan de 13de plek , zeg dat die m vasthoudt tot minimaal de derde etappe .

De gok is alleen wel dat Rohan Dennis de proloog ook wint met een voorsprong die groot genoeg , staat wel een team maar die gaat nog wel veranderen als er meer renners bekend worden

Rutgerca

Ook ik doe deze keer mee in de wielerflits poule. Het is mijn eerste giro op scorito, dus dat wordt afwachten

Ornor

Er zijn zoveel leuke aanvallers die ik wil meenemen, maar uiteindelijk heb je toch vaak maar plek om er max twee op te stellen als je de rest vult met truipunten en punten die de klassementsrenners toch wel oppikken na de kopgroep.

Valvuillerdemoz

'@ornor Klopt ik heb er nu vijf in mijn selectie. Maar daar moeten er nog een paar van gaan afvallen. In de Vuelta had ik er ook zo veel, maar 5 aanvallers kan ook 5 x 0 betekenen. En dan ga je er twee of drie kiezen ( Cummings en De Marchihebben me toen heel veel punten gekost) en en dan kies je natuurlijk iedere keer de verkeerde.
Ik denk dat ik er nog zeker drie of vier inruil voor een sprinter. Moeten er nog wel een paar van rond de 1.000.000 op de startlijst bij komen.

WCEendT

Denk dat ene Carlos Barbero een must-have is dit jaar, weet niet of iedereen hem kent? Dit is mijn dark horse die ik gratis weg geef!
http://www.wielerflits.nl/nieuws/341682/carlos-barbero-wint-openingsrit-castilla-y-leon.html

Of toch Ponzi?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ponzi? Ik zou zeggen Conci !

Malathion

Ik mis Battaglin nog. Staat wel op de startlijst.

elstupidoloco

'@malathion

Met die Jumbo jongens is het wel iedere etappe hopen en bidden dat ze zich niet verslapen voor de start.

Wat sprinters betreft is het lastig om 7 uit te kiezen waarbij je enige zekerheid hebt.
Gibbons rijdt al het hele jaar met vierkante wielen, marezcko is alleen geschikt voor criteriums op zondagavond en nizzolo, tja.

Crashtester

Waar ik vorige jaren met gemak enkele dure renners kon passeren, merk ik dat ik dat nu veel lastiger vind. Het lijkt een leuke puzzel te gaan worden!

elstupidoloco

'@crashtester

Dat geldt met name voor het passeren van froome en dumoulin. Voor de bergetappes durf ik dat nog wel aan, maar met het oog op de 2 tijdritten is het wel een groot risico. Dan moet je al best een gat overbruggen zonder die 2. En Dennis vind ik net te duur om even mee te pakken. Het risico dat Dennis de 2e tijdrit niet eens haalt is redelijk groot.
Campenaerts en van Emden zijn redelijke alternatieven. Hoewel van Emden het liefst een iets vlakker parcours zou hebben.

Crashtester

'@elstupidoloco: Klopt, Dumoulin en Froome. Maar ook voor Lopez, Aru, Pinot, Chaves, Yates en Pozzovivo bijvoorbeeld. Onmogelijk om ze allemaal te nemen, maar ik heb nog geen naam definitief door kunnen strepen.

Ralph123

Ik ben benieuwd of Woods weer kan verassen, net zoals in de vuelta. Lijkt me toch net iets te kort komen.

arviidd

Iemand een idee waarom Nieve dit jaar nog niks heeft gereden? Is hij geblesseerd geweest of?

Veder zie ik wel leuke 500.000 en 750.000 renners. Gelukkig zijn deze ook niet in een categorie gezet waar ze goed in zijn.

wesley1983

Met Woods kan je eigenlijk niet missen. Hij is kopman voor het een klassement in zijn ploeg, dus kun je hem meenemen bij de 9 voor bergritten en al zeker voor punchaankomsten. Hij is natuurlijk duurder nu dan vorig jaar in de giro en Vuelta door de reputatie die hij opgebouwd heeft, daarom wss de twijfel om hem nu te nemen voor sommigen.

Crashtester

'@arviidd: Nieve is inderdaad gevallen, net voor de start van de Ronde van Catalonië geloof ik.

@wesley1983: Woods rijdt dit jaar veel minder goede uitslagen dan in het voorjaar 2017. Hij heeft dit jaar nog niet 1 keer een top 10 gehaald. Genoeg vraagtekens rond zijn vorm dus.

arviidd

'@crash: Ohja dank kan het mij nu ook weer herinneren.

1 2 ... 7 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.