Scorito Giro 2018

1 2 ... 8 ... 187 188
Gesloten
wesley1983

'@crashtester: ben eerlijk gezegd ook nog niet overtuigd om hem mee te nemen hoor, voor 1mil zou ik niet twijfelen en hem meenemen maar nu ze zijn waarde opgetrokken hebben heb ik ook nog vraagtekens. Ik had hem vorig jaar in de Vuelta en heb het me niet beklaagd.

Rutgerca

Ik heb een paar mensen onder de 1 miljoen, maar de echte gems zijn nog niet gespot. Ik twijfel ook nog over de klassementsmannen. Froome en Dumoulin, of toch anderen? Wat doen jullie?

hartstikkebedankt

De no-brainers stromen alweer binnen, maar de echte vraag is natuurlijk: waar is Uran?

nathancouw

foetsie

@WCEendt
Mijn teleurstelling rondom Raim is weg, heeft vandaag zowaar gewonnen!

klumper

Het wordt een erg lastige puzzel dit jaar.

Froome en Dumoulin staan er bij mij voorlopig gewoon in, helaas daardoor geen plaats voor kleppers als Aru en Chaves.

Nu echter vrij weinig budget over voor de sprinters, heb er voorlopig slechts 4.
Hoop dat er nog wat “goedkope” sprinters worden toegevoegd.

Niballie

Ik heb even gekeken naar welke sprinters er evt. nog bij kunnen komen. Als je gaat kijken naar wat de opties verder zijn bij de ploegen waarbij er nog geen sprinter op de voorlopige lijsten staat, kom ik tot de volgende opties: Ferrari bij UAE, Minali bij Astana (echter, Astana neemt niet vaak een sprinter mee naar een grote ronde), Bonifazio bij Bahrain, Cimolai bij FDJ, Mezgec bij Mitchelton, Zabel bij Katusha (onwaarschijnlijk, want op de lijst voor Eschborn-Frankfurt) en Walscheid, Arndt of Bauhaus bij Sunweb.

Rutgerca

Sunweb zou geen sprinters meenemen, dacht ik, dus heel veel blijft er niet over

Niballie

Ah, dat had ik nog nergens gevonden. Dan wordt het niet veel meer denk ik inderdaad.

Ab Normaal

En je moet minstens 2 goeie meenemen voor het geval je beoogd kopman valt of er niks van bakt.
Heb echt geen idee wie goed gaat zijn. Viviani heeft al een sterk voorseizoen gehad.

Op de een of andere manier geloof ik niet dat hij sterk zal zijn hier.
Misschien Greipel nog voor een paar etappes.

Treenert

'@Rutgerca: dat ben ik nog niet helemaal met je eens. Waar las je dat en wanneer?

Rutgerca

Dacht een Engelse site, die beweerde dat de hele ploeg ter ondersteuning van Dumoulin zou worden. Als dat niet klopt, mijn excuses voor foute info

JimKro

Ik heb het nog nergens gezien maar ik zou verbaasd zijn als Sunweb ruimte inbouwt voor een sprinter.

Wielerfan999

Wat denken jullie van Hofland? Gaat hij starten en zo ja hoeveel kans achten jullie hem om top 10 te rijden in de sprintetappes?

WCEendT

Na vandaag alleen maar meer moeite met keuzes. Formolo, Dumoulin, Woods, Henao, Pozzo allemaal dik in orde.

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Zo he, Woods erg sterk en ook Formolo heeft mij verbaasd.

klassikl

Het wordt er inderdaad niet veel makkelijker op.

ditisdavid

Kleinere koersen vandaag bieden ook eigenlijk weinig houvast. Wat te denken van Ciccone? Ook absoluut in orde. Enger lijkt er langzaam doorheen te komen terwijl Sbaragli vierkant rijdt. En zou Plaza in de Giro ook weer eens zo'n kunststukje opvoeren?

WCEendT

'@David
Moet Plaza dan al twee keer doen om zijn geld waard te zijn :P. Ciccone is zeker het overwegen waard.
En als Enger gaat i.p.v. Sbaragli lijkt hij me de goedkope sprinter die iedereen zoekt.

Wielerfan999

Ciccone had ik al op mijn kleine "dark horse" shortlist staan, helaas is hij nu al genoemd :( Ik denk ook dat Ciccone wel eens een goed klassementje kan gaan rijden, reed al goed in Italië en heeft zojuist dus ook nog gewonnen. Zal nu wel wat meer in de spotlight gaan staan helaas maar hij heeft een goede kans om bij mij in het team te komen, ook gezien zijn leeftijd.

wesley1983

Wat gaan die teams weeral erg op mekaar gaan lijken. Had ook gehoopt dat de naam Cicconi niet ging genoemd geraken en zo heb ik er nog een drietal voorlopig in mijn ploeg staan.
Edit: zouden we kunnen afspreken om de goedkope renners die zouden kunnen verassen niet meer te droppen? Is maar een voorstel, maar dit is echt niet fair voor de mensen die het wielrennen kort volgen tegenover de zogezegde meelezers hier.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ja is prima. Hoewel ik denk dat Ciccone bij de meesten al hoog op het lijstje pareltjes zal staan.

JimKro

Ik ben geen voorstander van alle namen verklappen. Maar ach, Ciccone zal iedereen wel overwegen. Daarnaast vallen al die op voorhand mooie goedkope renners bijna altijd tegen en scoren amper punten :p

nasibal

Ciccone, leuk bedrijvig italiaantje ja.

elstupidoloco

'@Jimkro

Helemaal eens! En vaak pak je ze als aanvulling op je bergploeg, omdat je toch niet het risico wil lopen dat die te zwak is. Met als gevolg dat je hem, of een duurdere renner niet opstelt in de bergetappes.
O’Connor is natuurlijk een ook zo n voorbeeld

WCEendT

Tja vooral Ciccone zal iedereen hebben.

1 2 ... 8 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.