Ik had ciccone ook in mijn voorlopige team gefietst, maar de vraag blijft natuurlijk of je m wel opstelt en sowieso of hij wel punten pakt in vergelijking met een 500 renner die zekere teampunten oplevert.
En ook dit jaar lijkt het erop dat het aantal slots meer beperkingen geeft dan het budget. Ik zou graag 2miljoen betaald hebben voor een slot extra in mijn team.
Het zou trouwens kunnen dat Jungels de giro gaat rijden als kopman van Quickstep voor het klassement of zouden ze alles op Viviani zetten. Als die zou starten dan gaat het nog meer twijfelen zijn wie je neemt en wie je thuislaat. Zal nog moeilijk worden met de waardes dat we nu al weten van de renners die er al opstaan.
'@wesley
Jungels doet de Tour dat is al tijdje bekend. “Natuurlijk is de Tour het grootste doel van het jaar voor mij"
http://www.wielerflits.nl/nieuws/339837/bob-jungels-giro-zege-van-dumoulin-was-een-opsteker-voor-mij.html
@JimKro
Lijkt me toch sterk, Movistar wil de Tour winnen. Daarnaast is hun programma al maanden bekend en staat de giro daar niet in.
Ik vind het eigenlijk best wel jammer dat Mas de Giro gaat rijden. Vind hem een zeer talentvolle en leuke coureur, maar hij heeft al een behoorlijk zwaar voorjaar achter de rug.
Ik had dus liever gezien dat hij de komende maanden wat rustiger aan had gedaan en zich juist op de Vuelta had gericht. Ik had al de hoop om hem daar voor een zacht prijsje op te kunnen pikken versus de vermoeide mannen uit de Tour. Had misschien wel hét koopje kunnen worden (zeer voorbarig, I know), maar helaas pindakaas.
Maar inderdaad, in de Giro alle ballen op Viviani & in de Tour alle ballen op Gaviria. En Jungels mag ondertussen proberen een klassementje te rijden.
Bij een renner als Ciccone (en ook evt. O'Connor) is het wel afwachten met wat voor doel ze naar de Giro gaan. Als ze voor het klassement gaan rijden en dus veel top 20 en misschien wel top 10 + witte trui punten is het wel interessant maar vaak gaan die jonge jongens voor een klassement in de kleine rondjes en dan voor ontsnappingen in de grote rondes en dat is qua Scorito weer niet zo handig.
Kan me zo snel niet herinneren dat een 500k klimtalent het ooit waard is geweest bij Scorito, tenzij je een glazen bol voor ontsnappingen hebt.
'@Wesley
750K zou zeer mooi nieuws zijn. Echter, verwacht ik dat de stagiair op de QuickStep 'hype-train' zit en hem 1500K gaat maken.
Overigens is 4000K voor Viviani wat mijn betreft gewoon een terechte prijs, hij is torenhoge favoriet in zes etappe's en heeft het team ervoor om de wedstrijden te controleren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.