Scorito Giro 2018

1 2 ... 74 ... 187 188
Gesloten
Cerebral36

'@Kevin Wie is dan in jouw ogen de beste 2 miljoen sprinter want dat is je 4e :) Ik geef mijn geld voor nu toch liever uit aan een bredere bergploeg maar dat is dan ook meteen de laatste keuze waar ik nog mee zit...

Dumoulist

De 4 duurste of de 4 beste? ghehe

Matt89

12 miljoen aan 4 sprinters vind ik wel erg veel in deze Giro.

kevinraar

4 beste die zijn ook het duurst

Sjonge Jonge

'@ Celebral
Viviani 4 mln
Modolo 3 mln
v Poppel 2,5 mln
Bennett 2,5 mln

Ik denk dat Kevin dit bedoelt. Hoewel ik het eens ben dat ik dan denk dat je berg/klassementteam te zwak gaat zijn.

Gids03

Ik heb er tot nu toe voor gekozen om poels en guardini eruit te halen voor aru en simion welke andere sprinter van 500.000 zijn de andere opties pedersen heb ik al maar ja of toch maar weer naar poels en guardini? Keuzesssss

Cerebral36

Oops helemaal Modolo vergeten haha. My bad. Tja 12 mil aan de eerste 4 waar ik dus 10.25 heb voor alles waarvan er 1 een extra QSer is haha. Hmmm echt hoor die sprintploeg.....

Laatst gewijzigd
kevinraar

in de bergen heb ik nog best wel goed team voor klassement heb ik 7 renners
dumoulin
lopez
pinot
pozzovivo
bennett
woods
formolo

Cerebral36

'@Kevin Het kan aan mij liggen maar ik kan Modolo gewoon nooit meer punten zien halen dan een Chaves/Yates die je voor dat bedrag ook krijgt. Kan er natuurlijk faliekant naast zitten, maar denk dat je blij mag zijn als je 200 punten haalt met Modolo. Voor Chaves en Yates zou dat geen probleem moeten zijn (mits in vorm).

kevinraar

je weet niet of ze vol voor yates of chaves gaan dat ik afwachten

Cerebral36

'@Kevin Zelfs dan nog zie ik ze beiden meer punten halen dan een Modolo :) Of Chaves moet er echt doorheen zakken. Maar wederom persoonlijk gevoel.

maurice_14

'@kevinraar: en wie heb je dan voor de witte trui? Zou zeggen dat je altijd Aru moet meenemen...

Malathion

Yates of Chaves; coin toss?
Chaves is een coin toss op zich.

d00pzor

'@matt89 ik had bijna precies jouw probleem, maar je zegt t zelf eigenlijk al. de man die je als laatst beschrijft waardeer je t minst. dus is die het meest misbaar.

Cerebral36

'@Maurice Het moet voor mij wel erg raar lopen wil je hoog eindigen zonder Aru Froome Chaves en Yates. Maar het kan raar lopen. En hij heeft toch gewoon MAL voor de witte trui ? Dus snap je vraag niet helemaal :)

Karperdrol

Poels, Chaves of Yates... kom er gewoon niet uit.
Wat een ... spel, heerlijk!

maurice_14

'@Cerebral, sorry, klopt, MAL is natuurlijk wit. Mag ik trouwens uit jouw rijtje Dumoulin nemen ipv Froome ;-)? En Poels voor Chaves. Froome beetje uit principe en twee keer 5M wil ik niet. En verwacht meer punten van Poels dan van Chaves.

Cerebral36

'@Maurice Je pakt maar wat je pakken kan haha. En dit maakt het zo leuk, jij die Poels veel punten ziet halen, ik die Chaves in vorm gok en zie vlammen. Waar de waarheid ligt weten we over 2.5 week :)

maurice_14

'@cerebral, idd! Erg mooi alle analyses en over 2,5 weken gaan we weer lekker terugkijken :D!

foqu1ta

'@maurice @cerebral, dan hoop ik de lachende 3e te zijn met en Chaves en Poels niet :p

Stuff

'@maurice @cerebral , dan hoop ik de lachende 3e te zijn met en Chaves en Poels wel :p

Cerebral36

'@foquita Dan heb jij vast Yates :) Die had ik eerst ipv Chaves maar omdat Chaves zijn top naar mijn mening deze Giro hoger ligt dan die van Yates, gok ik dus op Chaves in vorm. Is het weer een blase CHaves heb ik een probleem haha. Maar om hem voor dat risico meteen voor Yates te switchen..Nah nog niet haha, maar we hebben nog paar dagen te gaan. Wil ze het liefst gewoon allebei maar dan moet echt alles om en dat gaat hem niet worden want ben voor 95% tevreden nu.

elstupidoloco

Dam hoop ik lachend 1e te zijn zonder Poels en met Yates en Chaves

foqu1ta

'@cerebral.. ik heb Yates ook niet :o. Mijn team is gebouwd om andere. Heb wel een MS renner mee overigens

Lassayd

Wat voor rol heeft Battaglin eigenlijk?

1 2 ... 74 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.