Ik had chaves en broertje yates beide in de vuelta, maar die hebben mij toen het gouden bekertje gekost ipv behaald. Poels daarentegen was toen wel goud waard.
Het kan verkeren. Ik neem één 3m renner mee en neig nu naar Poels. Betere tijdrit en waarschijnlijk meer teampunten. De gok voor of chaves of yates durf ik met dit budget niet te nemen.
HAd ik nou Yates gehad had ik nog wel getwijfeld om Poels te nemen. Denk dat die 2 redelijk gelijk gaan presteren en dat is top 10 met paar leuke resultaten. Meer dan dat zie ik het niet worden. Chaves in vorm kan echter de pannen van het dak rijden, top 3 rijden en zo erg veel punten pakken. Probleem blijft dat alles valt en staat met de vorm van Chaves. Ook ik heb maar ruimte voor 1 renner van 3 miljoen. Voor nu dus Chaves omdat die naar mijn mening het hoogste plafond heeft. En niets geeft mij nog aan dat Poels in vorm is. Enige wat je mee kan nemen is dat hij vorige keer na een blessure ijzersterk terug kwam.
Edit: Ben heel benieuwd hoe Bennett straks eindigt. Dat kan nog wel van invloed gaan zijn op de invulling van mijn sprintersgroep.
Wie van de sprinters komen het gemakkelijkste een bergje over? Wat is jouw top 3 van de volgende jongens?
Andrea Guardini, Elia Viviani, Jakub Mareczko, Sam Bennett, Danny van Poppel, Sacha Modolo, Niccolo Bonifazio, Jens Debusschere, Manuel Belletti, Kristian Sbaragli, Boy van Poppel, Ryan Gibbons, Jempy Drucker.
'@Wijon
Mareczko, Boy van Poppel, Guardini.
@Treenert
Klopt helemaal, dingen die wij 8 dagen terug al besproken hebben komen nu weer ter sprake etc.
Komt inderdaad elke keer terug, maar betekent niet dat ik mij er minder aan kan ergeren.
@Elstupido
Je hebt gelijk ik zal mij rustig houden :p.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.