Scorito Giro 2018

1 2 ... 75 ... 187 188
Gesloten
timothyvana

Ik had chaves en broertje yates beide in de vuelta, maar die hebben mij toen het gouden bekertje gekost ipv behaald. Poels daarentegen was toen wel goud waard.

Het kan verkeren. Ik neem één 3m renner mee en neig nu naar Poels. Betere tijdrit en waarschijnlijk meer teampunten. De gok voor of chaves of yates durf ik met dit budget niet te nemen.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

HAd ik nou Yates gehad had ik nog wel getwijfeld om Poels te nemen. Denk dat die 2 redelijk gelijk gaan presteren en dat is top 10 met paar leuke resultaten. Meer dan dat zie ik het niet worden. Chaves in vorm kan echter de pannen van het dak rijden, top 3 rijden en zo erg veel punten pakken. Probleem blijft dat alles valt en staat met de vorm van Chaves. Ook ik heb maar ruimte voor 1 renner van 3 miljoen. Voor nu dus Chaves omdat die naar mijn mening het hoogste plafond heeft. En niets geeft mij nog aan dat Poels in vorm is. Enige wat je mee kan nemen is dat hij vorige keer na een blessure ijzersterk terug kwam.
Edit: Ben heel benieuwd hoe Bennett straks eindigt. Dat kan nog wel van invloed gaan zijn op de invulling van mijn sprintersgroep.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Duurt veel te lang eer de Giro begint, 75 pagina’s al, ongezien eigenlijk!

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Wesley1983
Laatste 5 pagina's zijn zo goed als alleen maar A of B-vragen, dus die mag je niet mee tellen, gaat nergens meer over.

Sommige zijn zelfs gewoon gemaskeerde 'kun jij mijn poule invullen' vragen.

Laatst gewijzigd
tijnuz

Overigens, de optie om Froome thuis te laten is zo gek nog niet. Wel 75 pagina's (lees heen en weer geschuif) over moeten doen om tot dit inzicht te komen.

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ EendT: eens maar zien we dat niet telkens als het startschot nadert? En ook gewoon telkens dezelfde vragen stellen waarmee blijkt dat ze, soms zelfs de vorige pagina, niet eens teruglezen. Is prima hé (keuze) maar soms wel i......t.

Dumoulist

Froome of Dumoulin?

Laatst gewijzigd
Wijon

Wie van de sprinters komen het gemakkelijkste een bergje over? Wat is jouw top 3 van de volgende jongens?

Andrea Guardini, Elia Viviani, Jakub Mareczko, Sam Bennett, Danny van Poppel, Sacha Modolo, Niccolo Bonifazio, Jens Debusschere, Manuel Belletti, Kristian Sbaragli, Boy van Poppel, Ryan Gibbons, Jempy Drucker.

foqu1ta

We zouden eigenlijk een wielerflitsforumteam moeten maken. Waarbij we kunnen stemmen op bepaalde renners en zo tot een team komen.

Sjonge Jonge

van Poppel, Modolo en Drucker komen denk ik het makkelijkste een bergje over.

Dumoulist

Dan wordt het voor de gluurders wel heel erg in de schoot geworpen:D

@Sjonge Jonge,
Froome en MAL schat ik daarvoor hoger in.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Ok zou Froome kiezen dumo

elstupidoloco

'@wceendt

Aan de toename van het aantal ‘dagjesmensen’ merk je dat de giro er toch weer aan komt 😜

En blijkbaar hebben we met zn allen een aardig beeld van de tactiek die we gaan hanteren, en veel vragen over vorm en fitheid. Als eerste grote ronde typeert dat natuurlijk ook de giro.

WCEendT

'@Wijon
Mareczko, Boy van Poppel, Guardini.

@Treenert
Klopt helemaal, dingen die wij 8 dagen terug al besproken hebben komen nu weer ter sprake etc.
Komt inderdaad elke keer terug, maar betekent niet dat ik mij er minder aan kan ergeren.

@Elstupido
Je hebt gelijk ik zal mij rustig houden :p.

Laatst gewijzigd
Timber

'@Wijon. Ik denk Guardini, Mareczko en Viviani.

Jasperdewaal11

Ik denk Niccolo Bonifazio, Jens Debusschere, Manuel Belletti ;)

Wijon

'@Lassayd

Knechten op elk terrijn denk ik. Als pion voor Gesink, van Poppel en Bennet.

elstupidoloco

'@wijon

Poy van bobbel komt ook aardig een heuvel over

Dumoulist

Ben trouwens wel benieuwd naar de uitslag van Bennett vandaag. Over 30 km weten we meer.

WCEendT

'@Dumoulist
Of ze moeten voor de Duitser gaan, dan wordt het alleen maar lastiger.

Ik heb al gezegd dat Viv thuis blijft als Bennett vandaag weet te winnen, dus we gaan het zien.

WCEendT

Wie geeft commentaar bij Ziggo sport, naast Langeveld?

Matt89

Bennett gaat vandaag niet winnen, of een goede uitslag rijden. Blijkbaar is de koers een stuk zwaarder gemaakt dan ik dacht. Jammer.

Laatst gewijzigd
d00pzor

niet helemaal mee eens dat je zonder Aru, Yates en Chavez niet kan winnen. Als je D, F, MAL en P neemt kan je niet anders dan de plek 4,5,6,7 overslaan.

WCEendT

Peloton gaat helemaal niet winnen als het zo door gaat.

Dumoulist

'@WCEendT,
Of het wordt dan juist alleen maar makkelijker. Maar Viviani zou ik er nooit uit durven halen.
Eigenlijk is het jammer dat die Italiaanse B-ploegjes niet aan deze wedstrijd meedoen. Was nog een mooie laatste test geweest.

1 2 ... 75 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.