'@ Imbatido ook van mijn andere renners verwacht ik dan 100 per mln. Anders zou het teamvulling zijn en dat doe ik nooit. Als ze allemaal op de fiets blijven, niet ziek worden etc. dus factor geluk, dan haal ik de 4200 punten maar dat geldt voor bijna iedereen. Je moet alleen dat beetje geluk hebben en met Dennis (rit 1) reduceer je de factor pech. Maar goed ik had ook V A L verde, garanties heb je nooit.
'@Starlynk,
Voor € 1.5m had ik hem ook niet gekozen. Het was dat ik nog € 1m over had. Dit resultaat van vorig jaar gaf mij de doorslag waar hij als knecht in de derde week Quintana nog moest ondersteunen: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2017/stage-18
Edit: ik zie dat hij toen met 54 man in de kopgroep zat:) Nog even heroverwegen dus.
Poh, vanuit expected points gerekend (ditmaal niet écht uitgerekend, maar meer in het koppie) kom ik tot een zeer extreme selectie waarin de duurste 10 een gigantisch percentage van het budget opslokken.
Voelt toch iets te veel als een alles of niets selectie, waarmee ik zeer hoog zou kunnen eindigen, maar ook zeer kwetsbaar ben als die grote kleppers uit- of tegenvallen. Ook met de Index in het achterhoofd is dat niet verstandig.
Tegelijkertijd voelt het naar om toppers te vervangen door middenklasse, terwijl je denkt dat die toppers hun centen eigenlijk meer waard zijn. Als die nare sprinters nou eens wat goedkoper waren geweest...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.