Scorito Giro 2018

1 2 ... 94 ... 187 188
Gesloten
Starlynk

'@Dumoulist: ik zou het wel machtig mooi vinden als Betancur er weer staat, maar de voortekenen (die er bij Uran wel waren) zijn toch wat minder aanwezig.. Voor 750k had ik de gok wel aangedurfd, maar 1m is lastiger in mijn team te passen zonder ergens aan kwaliteit in te leveren.

Treenert

'@ Imbatido ook van mijn andere renners verwacht ik dan 100 per mln. Anders zou het teamvulling zijn en dat doe ik nooit. Als ze allemaal op de fiets blijven, niet ziek worden etc. dus factor geluk, dan haal ik de 4200 punten maar dat geldt voor bijna iedereen. Je moet alleen dat beetje geluk hebben en met Dennis (rit 1) reduceer je de factor pech. Maar goed ik had ook V A L verde, garanties heb je nooit.

Laatst gewijzigd
WCEendT

De betaalde poule zit al aan 25+ deelnemers, dit is dan ook de laatste oproep die ik doe, wil je meedoen? Stuur mij een PM met je telefoonnummer, de rest volgt vanzelf.

Thomas

alwinvdweg

Roelandts of Debusschere?

Treenert

'@ Jori: je hebt gelijk, tis natuurlijk zonder kopmanregel, ik had mij al weer rijk gerekend. ;)

@ alwinvdweg: Roelandts, ook voor teampunten in rit 2,3 en 4. Heb je er mogelijk alweer 24 of meer verdiend.

Laatst gewijzigd
siht

'@alwinvdweg: Debusschere, Roelands sprint misschien niet mee vanwege Drucker?

bart1e

Verwachten jullie dat roux zal gaan sprinten voor FDJ?

Niballie

Nee.

Dumoulist

'@Starlynk,
Voor € 1.5m had ik hem ook niet gekozen. Het was dat ik nog € 1m over had. Dit resultaat van vorig jaar gaf mij de doorslag waar hij als knecht in de derde week Quintana nog moest ondersteunen: https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2017/stage-18

Edit: ik zie dat hij toen met 54 man in de kopgroep zat:) Nog even heroverwegen dus.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

'@Siht De BMC renners gaan gewoon allebei mee sprinten. Vraag is dan hoe dat precies verloopt, maar Roelandts gaat zeker mee sprinten.

Treenert

'@ siht: die sprint wel mee, is niet de leadout of zo he, die is er m.i. namelijk niet bij BMC.

Treenert

'@ Starlynk: zat hij toen niet continu om te kijken of zijn maat waar hij bij bleef kon volgen? Ik kan het mij niet goed meer herinneren.

Laatst gewijzigd
Papa Bart

In de categorie: heb jij dat ook? Last minute twijfels.
Ik wil Sam O in mijn team maar heb geen idee voor wie ik die ruilen moet. Oomen of Kyrienka?
#hebikdat?

Cerebral36

'@bartje Oomen of Kiriyenka is voor mij erg simpel eerlijk gezegd. Kiriyenka leuk in tijdritten maar verder zelden top 30 in een grote ronde rit geweest dus zie nergens zijn verdere meerwaarde. Oomen redelijke tijdrit, jongerenklassement en teampunten Dumou....Tja..

Laatst gewijzigd
ben_pronk

Zijn meerwaarde is natuurlijk de teampunten voor Froome, maarja als je vertrouwen in Dumoulin heb geldt dat voor Oomen ook...

siht

'@Treenert

@ siht: die sprint wel mee, is niet de leadout of zo he, die is er m.i. namelijk niet bij BMC.

Kan zijn dat ze afwisselen. Kijken welke etappe voor wie het meest geschikt is.

maurice_14

Starttijden en rugnummers: https://gallery.mailchimp.com/823d3a40b51c82f60f316baa5/files/91d3cf69-6420-4524-a5d4-22236309b766/Ordine_di_partenza_crono.pdf
Laat het maar beginnen!

Wijon

'@bartje

Kiryenka zal wel worden op gebrand tijdens de eerste helft van een beklimming. Ik kan Oomen alleen maar zien verrassen. Van Tom z'n interview over z'n hoogte stage, denk ik op te maken dat Oomen in bloedvorm zal zijn.

Cerebral36

En aangaande teampunten. Ik voorzie weinig teampunten voor Froome dit keer en dat maakt Kiriyenka voor mij meteen een no no voor 1 miljoen. Maar kan er helemaal naast zitten natuurlijk :)

Jelle van der Linden

Ik twijfel over het kopmanschap van morgen, Froome (veiligere keuze) of Pedersen (verrassing?)
Zou Pedersen die hoogtemeters die er hier en daar in de tijdrit zitten goed kunnen verteren? Verwacht van Froome ook nog niet alles deze eerste (tijd)rit.
Wat denken jullie?

Primavoormij

Ik ga het doen:
A: Pozzovivo/Venturini
B: S. Bennett/Pantano

Jasperdewaal11

Klassementsrenner 7 € 25.000.000
Klimmer 2 € 2.000.000
Tijdrijder 1 € 2.000.000
Aanvaller 4 € 3.750.000
Sprinter 4 € 7.500.000
Knecht 2 € 1.750.000
Totaal 20 € 42.000.000

Zo hij is compleet en ik ben er blij mee :) op meerdere disciplines hopelijk genoeg man.

Mats17

'@Jelle

Ik zou Froome verkiezen boven Pedersen. Ik neem aan dat je Dumoulin niet hebt geselecteerd voor je team. Misschien is het dan handig om een van je renners in te wisselen voor van Emden of Campenaerts om in te zetten als kopman in de tijdritten.

Pietje Precies

Poh, vanuit expected points gerekend (ditmaal niet écht uitgerekend, maar meer in het koppie) kom ik tot een zeer extreme selectie waarin de duurste 10 een gigantisch percentage van het budget opslokken.

Voelt toch iets te veel als een alles of niets selectie, waarmee ik zeer hoog zou kunnen eindigen, maar ook zeer kwetsbaar ben als die grote kleppers uit- of tegenvallen. Ook met de Index in het achterhoofd is dat niet verstandig.

Tegelijkertijd voelt het naar om toppers te vervangen door middenklasse, terwijl je denkt dat die toppers hun centen eigenlijk meer waard zijn. Als die nare sprinters nou eens wat goedkoper waren geweest...

royelba

Kan iemand mij vertellen of je ook teampunten krijg wanneer je een renner niet bij de eerste 9 voor die dag selecteert en een ploeggenoot die rit wint?

1 2 ... 94 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.