Scorito Tour 2018

1 2 ... 141 ... 255 256
zeewolde

Morgen (vandaag) 3 sky, 3 quickstep, 2 BMC en voor de laatste plaats Tom D of Peter S.

Gids03

Is het zeker dat als quick stepp 3e word en gaviria minuten later binnenkomt hij wél gewoon de punten krijgt van dan de 3e plaats hetzelfde met groenewegen ?????

Stuff

Ja dat is zeker. Alleen hij krijgt wel het tijdsverschil aan z’n broek uiteraard.

nasibal

Kevin, ik zou niemand van astana (cort) opstellen, die missen een (zeer belangrijke) man.

kasjaar

Latour, Valverde, Colbrelli of Sagan?
Heb hier twee namen van nodig maar kom er niet uit, wat is wijsheid?

steefje9

Kasjaar, zou van die namen zeker Sagan en colbrelli nemen.. Ga ik zelf ook doen.

jsprunk

Ik zou Sagan en Valverde nemen.

Ceramiche Ariostea

4X BMC 4X QS 1x Sunweb - duidelijk geen twijfels over mijn opstelling voor een keer

Abdoe

Laporte blijkbaar gevallen mét erg:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180708_03603200

Karma voor Scorito-koopjesjagers over de rug van een onschuldige renner?

Laatst gewijzigd
Koenniiee

Kittel: ''Todat team time trial, or how we call it: 7 against Tony Martin!''

Aardig Sky team op de been: Froome, Moscon, Kwiatkowski, Thomas + TJ + Ala + Gaviria. Moet goed komen vandaag. Ik sta nu op 96 procent, had gehoopt op 98+ dit jaar, maar Parijs is nog ver!

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Ik verwacht (iets boven ) gemiddeld te scoren met een team met Froome, Thomas, Moscon, Kung, Gaviria, Alaphilippe, Yates, Valverde en Sagan. Sky moet dan wel winnen, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Wel jammer dat de witte trui hoogst waarschijnlijk niet binnen de ploeg gaat zijn, ook met het oog op volgende etappes.

ben_pronk

Als een van de weinige gisteren Sagan als kopman (met voorbedachte ideeen), dat beloonde want werd 2e in de daguitslag van het land... Vandaag vol voor de kop met mn TTT-team!!!

Phoenix0000

Is er nog wat voor te zeggen om op dit parcours en gezien de valpartijen bij MS te kiezen voor Valverde ipv Yates?

Karperdrol

poehh....
TLJ, Katusha of Bahrein... wie zal het hoogst eindigen in de TTT?

dazzler2120

denk dat dat een 33/33/33 kans is @karperdrol.

Karperdrol

haha ja zoiets inderdaad... daarom weet ik het ook nog niet.

overdewegstuiteraars

Hoop met 2 MS mannen het verschil te gaan maken vandaag

dazzler2120

Bahrein heeft best een sterk tijdrit team met Nibali, Colbrelli, de Izagirre's
TLJ ook prima, met Roglic
Katusha is denk ik het minste van de 3 teams

kevinraar

bahrein beter dan bora?

kevinraar

bahrein beter als bora?

voor de rest heb ik renners van movistar lotto jumbo bmc quincstep en sunweb

Laatst gewijzigd
dazzler2120

'@Kevin, Verwacht niet dat Bahrein beter is dan Bora, verwacht wel dat Bahrein beter is dan TLJ

Jori

Als BMC de tijdrit wint, viert de TJ fanclub zijn beste dagen, die hebben dan gva in geel en tj dus 2. Als Sky wint, staat thomas op 1. Maar ws gva 2 en tj 3. GvA lijkt dus ook wel echt te gaan profiteren van alle vreemde dingen. Wel met de slag om de arm dat Bora dus minstens 16 seconden moet prijsgeven op de winnaar.

Lotto jumbo zou ik ook zeker niet onderschatten, heb hen juist boven Bahrein verkozen. Iedereen zich vasthouden aan roglic en die knalt als een raket over de baan naar een mooie 6e/7e positie,

Laatst gewijzigd
ploep

Ik zie alleen BMC de TTT niet winnen als ik ze 1vs1 tegen elkaar zet.. nu gaat het natuurlijk niet per se om individuele kwaliteiten, maar toch.

Froome > Porte
Thomas > Tejay
Poels > Caruso
Kwiatkowski > Greg
Moscon < Kung
Castroviejo <> Bevin
Bernal > Schar
Rowe > Gerrans

Trainee

Met hoeveel renners moeten de teams de ploegentijdrit uitrijden? Alle 8 of minder?

Laatst gewijzigd
siets

'@Pierlo, ik hoop het! Met 4 Sky renners redelijk geïnvesteerd in deze TTT. Thomas in het Geel zou dan een flinke berg aan punten opleveren. Daarbij 3x QS, 1x Sunweb en Sagan.. mag toch hopen wat te stijgen na 2 tegenvallende sprint etappes.

1 2 ... 141 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.