Scorito Tour 2018

1 2 ... 140 ... 255 256
skylimit

'@kierewietje jungels gaat dat morgen weer goed maken;)

Misterlucky96

Kittel is inderdaad van plek 4 naar plek 139 gegaan in het Algemeen klassement.

jlmr1990

Ik verwacht Scott gewoon in de top 5 morgen.

Laatst gewijzigd
joenique

Die seconde die Thomas gisteren pakte kan morgen veel waard zijn voor me πŸ˜€

Edd1e

Het is helemaal niet verrassend dat Colbrelli hier tweede wordt, in een soortgelijke oplopende sprint had hij Gaviria en Sagan al verslagen dit jaar.
Dus je had hier sowieso Colbrelli moeten hebben.

Lassayd

Onzin gisteren leek Colbrelli helemaal niet te sprinten en eindigde Nibali 9 plaatsen hoger dus leek zijn prioriteit bij Nibali te liggen ipv sprinten.

tempo789

Hey, ik sta eerste in de WielerFlits Forum Poule (KoningRebert)! That's a first. Kijken hoe lang ik dat volhoud.

Jori

'@lassayd: exact, en Nibali bedankte ook Colbrelli en Haussler voor hem veilig houde in de slotkilometers. Colbrelli eruit voor een qs'er leek gewoon logisch

Lassayd

Idd en dat heb ik dus ook gedaan (qstep erin en colbrello out) Maar als hij wel sprint ligt zo'n aankomst hem natuurlijk wel.

Misterlucky96

Toch weer een aantal plaatsen gestegen door correctie van Kittel :)
Morgen hopen op tijdritwinst van BMC, en Greg in het geel.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Gelukkig garvira er niet bij vandaag best wel goede dag vandaag 4242 geworden totaal sta ik nu 11.152

V had ook vandaag 6 man in de top 20 die ik niet heb opgesteld wie verwacht dat bijvoorbeeld valverde 7 de word

Laatst gewijzigd
Nylz

Parijs is nog ver.

kevinraar

Is dit team wat voor morgen
Vn avermaet
Porte
Kung
Dumoulin
Cort
Roglic
Groenewegen
Alaphilipe
Valverde

Ik had vandaag 78 punten meer kunnen halen als ik Latour valverde dumoulin Alaphilipe van avermaet had opgesteld inplaats van kittel boudat Laporte cort Groenewegen wie doet dat nou met ze volle verstand

Laatst gewijzigd
kierewietje

'@kevin ik zou wat meer sky-renners opstellen. πŸ˜‰

kevinraar

Ik hrb niemand van sky

wesley1983

'@kevin: Garvira opstellen

Poeksel

Jullie pesten kevinraar!

kevinraar

Maakt het nog uit wie ik van bmc kopman maak of krijgen ze allemaal even veel punten

christidoc

Volgens mij maakt het niet uit.

Jeffrey81

Maakt niet uit inderdaad. Succes morgen!

kevinraar

Ok bedankt welk team schatten jullie hoger in voor morgen agzr katusha astana of bora

Laatst gewijzigd
Pipi112

afstand

wesley1983

'@kevin: Bora!

kevinraar

Bedankt

Stuff

Nog over Colbrelli, zag onderstaand bericht op Twitter na etappe 1, dus heb hem maar lekker laten staan wat zich heeft uitbetaald!

β€œThe finish line is slightly uphill – says Sonny – and compared to today’s, it fits more with my characteristics. Today it was important to get ahead, tomorrow I would like to be there for the victory β€œ.

Bron: http://teambahrainmerida.com/tbm-in-the-front-in-the-tour-opening-stage/

Morgen, 3x Sky, 3x QS, Dumoulin, GVA en Sagan.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 140 ... 255 256

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.